AndroidHealthClinic

Supps besteld bij bb.com op 22-07-2006 en nu 15-09-2006 nog steeds nix ontvangen...

Bezoekers in dit topic

FunkedUp

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 jul 2006
Berichten
38
Waardering
0
Hey mensen,

Ik heb op 22-07-2006 Supps besteld bij bb.com want ik dacht dat ik daar wel goedkoper uit te zijn en dat ze ook wel goede service levere.. Nix dus.. Nu 15-09-2006 heb ik nog steeds nix ontvangen... Ik heb ze al 6 keer gemailt en ze zeggen dat mijn order nu al 5 weken bij de douane hier in NL ligt en dat ze nix voor me kunnen doen..

Iemand anders ook zulke slechte ervaringen?
 
moet je tog egt bij de douane zijn lijkt me:P

wat illegaals besteld ofzow?:P
 
Niks aan te doen, de douane hier wordt steeds gestoorder. Er zijn al bedrijven in het buitenland die weigeren naar Nederland of Duitsland te versturen. Duitsland is net zo erg, op het paranoide af.

Je kan de douane bellen, maar heb nog nooit zo'n stelletje ongeregeld als bij de douane aan de lijn gehad. Kastje en muur mentaliteit.
 
Het is de laatste tijd wel erg gesteld met de supps uit het buitenland als ik het hier zo allemaal lees.
Lijkt wel of de douane alles aan het tegenhouden is. Vreemd, vooral als mensen niet ingelicht worden als hun pakketje onderschept wordt.
 
Het is de laatste tijd wel erg gesteld met de supplementen uit het buitenland als ik het hier zo allemaal lees.
Lijkt wel of de douane alles aan het tegenhouden is. Vreemd, vooral als mensen niet ingelicht worden als hun pakketje onderschept wordt.

Niet alleen supplementen, alles maar dan ook alles wordt momenteel onder een vergrootglas gehouden. Naheffingen zijn standaard en in beslagnames zijn ook aan de orde van de dag. Meestal om zeer duistere redenen.
 
Ze houden t gewoon zelf, ik durf er om te wedden dat dat allemaal brede kerels zijn daar inmiddels......
 
Hey mensen,

Ik heb op 22-07-2006 supplementen besteld bij bb.com want ik dacht dat ik daar wel goedkoper uit te zijn en dat ze ook wel goede service levere.. Nix dus.. Nu 15-09-2006 heb ik nog steeds nix ontvangen... Ik heb ze al 6 keer gemailt en ze zeggen dat mijn order nu al 5 weken bij de douane hier in NL ligt en dat ze nix voor me kunnen doen..

Iemand anders ook zulke slechte ervaringen?


via wie heb je het laten bezorgen..
 
Niet alleen supplementen, alles maar dan ook alles wordt momenteel onder een vergrootglas gehouden. Naheffingen zijn standaard en in beslagnames zijn ook aan de orde van de dag. Meestal om zeer duistere redenen.

Stelletje matennaaiers! :shoot:
 
wat heb je besteld dan
 
via wie heb je het laten bezorgen..

Ik dacht lekker goedkoop uit te zijn door hun International Postal Service te gebruiken en dus niet door een duurdere koerier zoals FedEx.. Just my luck
 
Heb je de douane al gebeld?
 
Heb je de douane al gebeld?

Nee heb de douane nog niet zelf gebeld.. weet eigenlijk niet hoe ik ze moet bereiken en hoe ik dit zelf kan afhandelen..

De gasten van bb.com zeggen meerdere malen contact te hebben gehad met de douane om de verzending te bespoedigen.. Dat heeft dus ook niet geholpen
 
Tja, heb soortgelijke ervaringen met bb.com, moest later dan een pak BTW betalen en het was dus net zo duur als wanneer ik het hier besteld had, bovendien nog heel lang moeten wachten ook, vandaar dat we op het board nu onze eigen sponsors hebben: snelle levering, interessante prijzen en als je een probleem hebt dan staan we direct klaar. En anders kan je altijd nog binnen Europa bestellen, is de kans kleiner dat je last hebt van douane.
 
Werkwijze Douane in Nederland als je ze belt :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


muur.jpg



Je kan ze wel bellen : Contact

Maar veel zal het niet opleveren, hoop vaagheden en je moet echt ieder papiertje bij de hand hebben van je bestelling anders spelen ze stommetje.
 
Tja, heb soortgelijke ervaringen met bb.com, moest later dan een pak BTW betalen en het was dus net zo duur als wanneer ik het hier besteld had, bovendien nog heel lang moeten wachten ook, vandaar dat we op het board nu onze eigen sponsors hebben, snelle levering, interessante prijzen en als je een probleem hebt dan staan we direct klaar.

Daar was ik me al bewust van.. Ik bestelde normaal gesproken altijd bij XXL Nutrition of Power Supplements en de service daar is gewoon top! Ik dacht alleen nog goedkoper uit te kunnen zijn door een grote inkoop order te plaatsen bij bb.com.. That was a mistake!
 
Je kan ze wel bellen : Contact

Maar veel zal het niet opleveren, hoop vaagheden en je moet echt ieder papiertje bij de hand hebben van je bestelling anders spelen ze stommetje.

Dat is dan ook een probleem.. het enige dat ik heb ter bevestiging dat de order is verzonden is een mailtje met daarin de verzendbevestiging...
 
Daar was ik me al bewust van.. Ik bestelde normaal gesproken altijd bij XXL Nutrition of Power Supplements en de service daar is gewoon top! Ik dacht alleen nog goedkoper uit te kunnen zijn door een grote inkoop order te plaatsen bij bb.com.. That was a mistake!
Ja ken het, komt idd verleidelijk over met die schijnbaar lage prijzen.
 
tja, kan niet helpen maar toch bedankt voor de waarschuwing alvast, weet ik dat ik beter iets van de sponers kan bestellen
 
Nu 23-09-2006 nog steeds nix ontvangen..

Ik wacht inmiddels al 2 maanden! Dit begint een hopeloze situatie te worden ben ik bang...
 
Back
Naar boven