MuscleMeat

Sweet dreams foto dump plek

Bezoekers in dit topic

Ben gisteren wel keihard op m'n bek gegaan met het fietsen, want je zit vast met je voeten aan de trappers en dat was ik even vergeten toen ik wilde stoppen voor het stoplicht.
Haha zo herkenbaar, vaak zelf voorgehad :roflol: Ik heb zelfs eens iemand bijna mee onderuit getrokken omdat ik in paniek me aan hem vastklampte bij het stilstaan.
Mooie vooruitgang trouwens!
 
Ik heb zelfs eens iemand bijna mee onderuit getrokken omdat ik in paniek me aan hem vastklampte bij het stilstaan.

Dat deed ik op de schaatsbaan eens bij een kindje. Arm kindje, ik denk dat we er beiden een trauma aan hebben overgehouden :(
 
Dat deed ik op de schaatsbaan eens bij een kindje. Arm kindje, ik denk dat we er beiden een trauma aan hebben overgehouden :(

Ik vermoed wel dat het voor dat kindje erger was :D Onderuit getrokken worden door een bruut :D
 
235km! Dat doe ik je niet na. De 120km van je moeder trouwens ook niet. :roflol: Leuk dat jullie het met zijn tweeën gaan wagen!

Wanneer zijn je eerste examens? Succes alvast. Al zenuwachtig?
En conservatorium spannend! Met welke muziekafdeling ga je meelopen?
 
235km! Dat doe ik je niet na. De 120km van je moeder trouwens ook niet. :roflol: Leuk dat jullie het met zijn tweeën gaan wagen!

Wanneer zijn je eerste examens? Succes alvast. Al zenuwachtig?
En conservatorium spannend! Met welke muziekafdeling ga je meelopen?
Hoeveel kan je haar eigenlijk wel nadoen? :p
Nee 235 km op een fiets, pfff auw
 
Laatst bewerkt:
235km! Dat doe ik je niet na. De 120km van je moeder trouwens ook niet. :roflol: Leuk dat jullie het met zijn tweeën gaan wagen!

Wanneer zijn je eerste examens? Succes alvast. Al zenuwachtig?
En conservatorium spannend! Met welke muziekafdeling ga je meelopen?

Hahaha nee mn moeder gaat ook niet 120 fietsen hoor, die is puur voor mn eten/drinken/banden plakken haha. Mn oom fietst wel mee maar die heeft 'm al tien keer gereden. Op zich heb ik 120 op stadsfiets gehaald dus op racefiets zou nog wel iets makkelijker moeten zijn (hoop ik)

Ik ben nu onderweg naar de pop afdeling vh conservatorium Amsterdam. Examens beginnen 15 mei dacht ik? Eerst wiskunde die maandag weet ik. Maaar ik sta er best goed voor dus de zenuwen vallen wel mee(:
 
Hoeveel kan je haar eigenlijk wel nadoen? :p
Nee 235 km op een fiets, pfff auw

Ik doe ook de 235km. De eerste 5 kilometer fiets ik zelf, daarna ga ik achterop. :trollface:

Hahaha nee mn moeder gaat ook niet 120 fietsen hoor, die is puur voor mn eten/drinken/banden plakken haha. Mn oom fietst wel mee maar die heeft 'm al tien keer gereden. Op zich heb ik 120 op stadsfiets gehaald dus op racefiets zou nog wel iets makkelijker moeten zijn (hoop ik)

Ik ben nu onderweg naar de pop afdeling vh conservatorium Amsterdam. Examens beginnen 15 mei dacht ik? Eerst wiskunde die maandag weet ik. Maaar ik sta er best goed voor dus de zenuwen vallen wel mee(:

Aaah handig zo een mama achter de hand! Met je oom fietsen is natuurlijk ook leuk! Wanneer is die elfstedentocht? En hoe train je er eigenlijk voor?

Hoe was het op het conservatorium? Lijkt me echt super chill overal muziek om je heen. :heart::heart::heart:
Nog drie weekjes te gaan, ben je een beetje een wiskundemens?
Nice, dan hoef je je niet zo een zorgen te maken over de examens! :o
 
Het fietsen heeft z'n vruchten afgeworpen:pressing: zit weer op 52kg wat een gezond gewicht is voor mijn lengte en heb m'n kont terug haha. As maandag is de Elfstedentocht en m'n conditie is goed op het moment dus ik hoop echt dat ik m ga halen:D
IMG_4866.JPG
 
Goed dat je weer op een gezond gewicht zit!
 
Wat goed dat je weer een gezond gewicht hebt. Succes met de elfstedentocht maandag. Je kan het!:wl:
 
Die beentjes schreeuwen om squats... ;)
 
Dat deed ik op de schaatsbaan eens bij een kindje. Arm kindje, ik denk dat we er beiden een trauma aan hebben overgehouden :(
Hahahahaha is dit serieus? ROFL!
 
Wat een bump... maar ja, dat is echt gebeurd :roflol:
Hahahahaha ook met je huidige look? Of toen je n kind was!?
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha
 
Hahahahaha ook met je huidige look? Of toen je n kind was!?
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Een kilo of 20 lichter dan nu schat ik. Maar laat ons dit topic nu maar terug verder laten slapen.
 
Back
Naar boven