MuscleMeat

Sweet dreams foto dump plek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zitten hele toffe plaatjes bij, komen er ook een hoop bekend voor. Die verschillen in abs/biceps zijn ook mooi te zien.

Yup, ben groot fan van hem. Vind dat hij verschil in insertions goed kan weergeven.
 
Het is al weer eventjes geleden dat ik hier gepost heb, maar ik nam gisteren wat fotootjes en was best tevreden^^
IMG_4420.JPG

Abs: betere spierdefinitie, alleen rond m'n navel zit nog wat vet. M'n taille is zo'n 60cm dus prima(:

IMG_4406.JPG


Verder zit er ook progress in m'n armen (negeer m'n make-uploze ochtend kop). Alleen m'n benen gaan niet zo lekker, dus daar ga ik de komende tijd weer wat meer aandacht aan besteden. (:
 
Stats? Wat was je omtrek/gewicht eerst? Goed bezig!
 
Stats? Wat was je omtrek/gewicht eerst? Goed bezig!

Ik woog vorig jaar maart 60kg met buikomvang 66cm, dus op zich niks dramatisch maar ik zat niet lekker in m'n vel. M'n buikomvang is nu 60cm en ik weeg zo'n 11kg minder. Ik wil wel weer 52kg gaan wegen, want ik heb atm weer een beetje stokjes als benen:tanden:

Intake 2100 kcal met 60-20-20 als streven, en ik klim nog steeds fanatiek. 7e geworden in de boulder competitie (boven mij 5 mannen) :cheer: Punt is dat je voor klimmen eigenlijk zo licht mogelijk moet zijn dus echte bodybuilders zie je dr niet.

Hier een foto van gister avond, in de ochtend zie je een soort 4 pack haha. Maar ik ben wel tevreden:rolleyes:
IMG_4881.JPG
 
Je weegt dus nu 49 kg bij 1,68?
Dat is gewoon ondergewicht... waarom zou je zo laag willen zitten?
Zelfs 52 kg is nog erg laag bij jouw lengte...
 
Je weegt dus nu 49 kg bij 1,68?
Dat is gewoon ondergewicht... waarom zou je zo laag willen zitten?
Zelfs 52 kg is nog erg laag bij jouw lengte...

Ja klopt. Ik wil ook niet zo laag zitten, maar ik ga door een best wel stressvolle periode en m'n eetlust is gone:(

Ik ben wel door de screening gestuurd bij een arts en die zei dat m'n waardes etc nog prima zijn en ik word ook ongesteld dus 52kg is voor mij een gezond gewicht. Als baby heb ik ook altijd in de -2 curve gezeten ofzo zei ze.

Verder is het natuurlijk niet oke hoor dat ik zo weinig weeg, durf ook bijna niet meer hier in te loggen haha:janken: Maar anyway, I'm working on it dus hopelijk is er binnenkort weer meer Lisa:thumb:
 
Je weegt dus nu 49 kg bij 1,68?
Dat is gewoon ondergewicht... waarom zou je zo laag willen zitten?
Zelfs 52 kg is nog erg laag bij jouw lengte...

er is niets mis met zo laag zitten in gewicht mits de persoon een gezonde relatie heeft met voeding en haar lichaam
 
Ja klopt. Ik wil ook niet zo laag zitten, maar ik ga door een best wel stressvolle periode en m'n eetlust is gone:(

Ik ben wel door de screening gestuurd bij een arts en die zei dat m'n waardes etc nog prima zijn en ik word ook ongesteld dus 52kg is voor mij een gezond gewicht. Als baby heb ik ook altijd in de -2 curve gezeten ofzo zei ze.

Verder is het natuurlijk niet oke hoor dat ik zo weinig weeg, durf ook bijna niet meer hier in te loggen haha:janken: Maar anyway, I'm working on it dus hopelijk is er binnenkort weer meer Lisa:thumb:

Een kilo of 5 :D
 
Zeker goed om er weer wat bij te krijgen. :)
Meer Lisa is meer Boulderwedstrijden! :D
 
Yess, trouwens voor jullie bij 49kg echt een skelet voor je zien, dit is meer een full body picture haha. Ik schrijf wss binnenkort ff nog een update in m'n log, maar moet nu weer m'n examens voorbereiden *cry*

IMG_4500.JPG
 
Oeh ben blij dat je toch weer wat wilt aankomen. Zou top zijn als je er ook wat spiermassa bij zou pakken! Succes met je examens.
:cheer:
 
Tis hier alweer een tijdje stil...

Is er al meer Lisa ontwikkeld? :flexbiceps: Examens goed gegaan? :pctired:

Ben benieuwd naar je voortgang.
 
Tis hier alweer een tijdje stil...

Is er al meer Lisa ontwikkeld? :flexbiceps: Examens goed gegaan? :pctired:

Ben benieuwd naar je voortgang.

Wou net weer even reageren! Volgende week heb ik al weer nieuwe examens:emo:
Ik ben verder ook veel bezig met de muziek, maandag heb ik een optreden voor 500 man:eyes: Dus ik heb het maar druk, en op zich vind ik het prima als eten/sporten wat naar de achtergrond verdwijnt. Ik eet 2400 kcal per dag alleen ik kom daar niet van aan #ietsmeteensnellestofwisseling Maar ik ben op zich wel blij met m'n uiterlijk en voel me goed dus dat is het belangrijkste, die paar kilo's komen nog wel:)

IMG_4706.JPG


Als je m'n biceps van nu vergelijkt met een half jaar geleden zie je duidelijk progress, boulderen zit ik ook steeds in de top tien van mijn categorie:lifter: Ik kan er mee leven dat ik geen sixpack heb, m'n benen zijn alleen wel niveau van een spin haha. Maaaar ik ga weer wielrennen met dit lekkere weer! Ga wss oefenen voor de Elfstedentocht op de fiets (240km). Ik hou jullie op de hoogte!
 
Ga lekker squatten. Dan groeien die beentjes vanzelf!
 
2400 kcal ... dan heb je echt geen snelle stofwisseling hoor. :o

lekker trainen en eten joh! Komt goed!
 
Sixpack zou ik imo ook echt niet voor gaan. En betwijfel ook of je die gaat krijgen ivm het weinige massa wat je hebt.

Wat marina zegt je stofwisseling valt mee. 2400 is nog niet veel.
 
2400 kcal ... dan heb je echt geen snelle stofwisseling hoor. :o

lekker trainen en eten joh! Komt goed!

Oh haha ik heb echt het idee dat ik kan eten wat ik wil zonder aan te komen:p
Anyway, gister avond lekker geboulderd en net even wat foto gemaakt op hetzelfde moment/licht/kleding als een paar maanden geleden om te vergelijken.

IMG_4709.JPG

Vorige keer hield ik m'n adem volgens mij in, nu geprobeerd dat niet te doen. Tis niet echt wereldschokkend maar whatever.
IMG_4707.JPG

En nog een actie foto van gisteren:rolleyes:
 
Yooo daar ben ik weer. Met positief nieuws! Ik ben eindelijk wat aangekomen dus nu 50.7kg :p Nog steeds lichtelijk dramatisch maar oke, ik ben aan het trainen voor de Elfstedentocht op de fiets. 235km in een dag, dus dat is best pittig. M'n moeder vindt t veel te veel dus die heeft me besloten te supporter tot 120km hahaha en daarna moet ik het maar zelf uitzoeken vindt ze. Anyway, ik krijg weer iets van beenspieren! En een kont:banana: (beetje verbeelding nodig though)

IMG_4742.JPG

IMG_4743.JPG


Ben gisteren wel keihard op m'n bek gegaan met het fietsen, want je zit vast met je voeten aan de trappers en dat was ik even vergeten toen ik wilde stoppen voor het stoplicht. FAAL. heel veel tijd voor trainen ik trouwens niet, want de examens komen er ook aan:angstig: En ook nog het hele muziek gebeuren of course, mag morgen nog een keer meelopen bij het conservatorium.

Spreek jullie nog wel!:rolleyes:
 
Ben gisteren wel keihard op m'n bek gegaan met het fietsen, want je zit vast met je voeten aan de trappers en dat was ik even vergeten toen ik wilde stoppen voor het stoplicht. FAAL.

:roflol: !!
 
Back
Naar boven