AndroidHealthClinic

Swollen "nutrabolics" Logje / progressie

Bezoekers in dit topic

BOTS

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2012
Berichten
376
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Hey hey, ik heb mijn pakketje van BnF binnen dus gelijk maar even een logje schrijven


Dagje 1
de avond begon voor mij met het drinken van Swollen Orange, en GATVERDAMME WAT EEN RANZIGE SHIT
, zo dat is er uit, ik kon het niet binnenhouden de eerste keer, dus maar een nieuwe dosis genomen, na 20 minuuutjes begon ik redelijk onrustig te worden en zeer actief, de PreWO begon zn werk te doen, dus hoppa omkleden en gas met die zooi, begonnen met borst, ff bankdrukken en nog wat verschillende oefeningen waarvan ik de naam niet precies weet, ik voelde een flinke pomp bij de borst oefeningen en ik drukte alsof de gewichten niks waren, waar ik normaal 20 kg deed, deed ik nu 30-35, daarna volgde schouders en daarna nog lekker triceps getraind, gaat morgen flink spierpijn opleveren, maar morgen avond gewoon weer doorbeuken :)

heb geen crash gehad en ben aardig vermoeid, dus het weerhoud mij er ook niet van om te gaan slapen, dus dat is mooi meegenomen




morgen toch maar de concentratie verlagen (Mol per Liter), dus meer sap gebruiken om het weg te drinken
en dan even kijken hoe het smaakt, smaakt het dan nog ranzig dan maar ik de pot op en schrap ik swollen van het lijstje.




Dag 2:

Concentratie verlagen heeft de smaak van de shake echt verbeterd, kon hem dit keer wel gelijk binnen houden en heb flink geknald in de sportschool, weer wat grenzen verlegd, kortom een heerlijke training gehad, ook overdag nog even 2 amino ampullen gekocht om te testen, koste me 2,50 voor die prijs wou ik het niet laten, kreeg te horen dat ze ontzettend smerig zijn, maar had er geen moeite mee, heb nu nog 1 ampul over voor de training van
morgen.

Dag 3.
En op dag 3 ook weer flink geknalt, begin Swollen zelfs lekker te vinden, ook amino ampulletje erbij gepakt en dat gaf toch wel weer een verschil, zeer lekker getraind, lekker tempo erin, weer een x aantal verbeteringen gemerkt, uithouding word beter, weer een giga pomp gehad, en de pomp blijft veel langer hangen, ook mijn juiste eetpatroon gevonden heb ik gisgter gemerkt op de weegschaal, dus doe er nog een schepje bovenop met eten en dan gaat het helemaal goedkomen, zaterdag ff rust dag en dan zondag nog ff 2 uurtjes knallen en dan maandag weer rust ivm school en werk, en dan
dinsdag weer flink vlammen :)

dag 4.
Was om 21:00 s'avonds klaar met werken, maar had toch nog zin om ff te knallen, dus dubbele dosis Swollen genomen en naar de gym gegaan, heb gigantisch lekker geknald en weer grenzen verlegd met O/A bankdrukken, begin nu echt wel resultaat te zien vergeleken met vorige week, me spieren ogen/voelen voller, ben 2,5 kilo aangekomen(Vetvrije spiermassa) (Komt door goeie voeding),en een meting laten doen zit nogsteeds rond de 6% vet, morgen avond ga ik zeker nog ff een dubbele dosis pakken en dan lekker rug,biceps en benen trainen, ben er nu echt wel over uit, volgende bestelling bij B&f zeker nog maar een potje swollen erbij, ik denk dat Swollen samen met Tested agmatine en Tested ZMA nog beter tot zn recht komt, maar we zullen zien :)
 
Laatst bewerkt:
Best smerig die orange smaak idd, maar dat boeit me niet zo. Ik vind het gewoon een zeer matige werking heb en dat spul, mooi dat het voor jou tenminste wel werkt
 
Vond orange wel lekker smaken, net van die goedkope sinas. Komen jouw aders ook beter uit met Swollen?
 
Je weegt 60kg en bent waarschijnlijk net begonnen met fitnessen. Wat je ook doet je gaat zoiezo keihard vooruit in het begin.
 
Je weegt 60kg en bent waarschijnlijk net begonnen met fitnessen. Wat je ook doet je gaat zoiezo keihard vooruit in het begin.


ik fitness al 3 jaar maar heb problemen met aankomen :)

gainen gaat niet zo snel bij mij terwijl ik toch hard beuk

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 14:59 ----------

Vond orange wel lekker smaken, net van die goedkope sinas. Komen jouw aders ook beter uit met Swollen?

ja komen ze zeker, merk een flinke boost, net ook maar even 2 amino ampullen gekocht bij de locale supp winkel om die is te testen, schijnen zeer goed te werken alleen vreselijk te smaken, maar voor 1,25 per ampul wil ik het wel proberen, flinke ampullen trouwens
 
Weet je wat ook goed werkt om an te komen? Eten!
 
ik fitness al 3 jaar maar heb problemen met aankomen :)

gainen gaat niet zo snel bij mij terwijl ik toch hard beuk

je kunt zo hard "beuken" als je wilt, als je al 3 jaar traint, en nogsteeds 60kg weegt, zou ik of gaan voetballen, of jezelf gaan inlezen betreft voeding.

want dit is gewoon tijd verspilling imo
 
Als Gainen moeilijk gaat moet je veel meer eten. Dat heeft echt helemaal niks met een Pre-Wo te maken.
 
Als Gainen moeilijk gaat moet je veel meer eten. Dat heeft echt helemaal niks met een Pre-Wo te maken.

idd

misschien is het een idee om wat op deze site rond te lezen over hoe je groot en sterk wordt.
 
mijn voeding is niks mis mee, heb een excel bestand die uitrekent hoeveel ik nodig heb per dag en daar zit ik ruim boven :)
 
mijn voeding is niks mis mee, heb een excel bestand die uitrekent hoeveel ik nodig heb per dag en daar zit ik ruim boven :)

en dan na 3 jaar nogsteeds evenveel wegen als mijn zusje van 13? ...kom op man, 60kg is echt ondervoed.
 
mijn voeding is niks mis mee, heb een excel bestand die uitrekent hoeveel ik nodig heb per dag en daar zit ik ruim boven :)

ik eet bijna geen dingen met verzadigde vetten, 7 sneeen bruin brood met kipfilet, groot bord groente, halve liter pap, dan s'avonds nog 500g volle kwark en nog een kom pap en 3 broodjes, en eet ook veel fruit
 
Je hebt gewoon een snelle verbranding vergeleken met je standaard tabbelletje. Als je meer eet dan je nodig hebt kom je aan, of je bent een tovenaar of hebt een lintworm.
 
ik eet bijna geen dingen met verzadigde vetten, 7 sneeen bruin brood met kipfilet, groot bord groente, halve liter pap, dan s'avonds nog 500g volle kwark en nog een kom pap en 3 broodjes, en eet ook veel fruit

kan beter imo
 
denk te weinig vetten en eiwitten als ik dit zo lees
 
ik eet bijna geen dingen met verzadigde vetten, 7 sneeen bruin brood met kipfilet, groot bord groente, halve liter pap, dan s'avonds nog 500g volle kwark en nog een kom pap en 3 broodjes, en eet ook veel fruit

geen wonder dat je niet bijkomt :roflol: je zit toch niet in een cut?
 
mijn voeding is niks mis mee, heb een excel bestand die uitrekent hoeveel ik nodig heb per dag en daar zit ik ruim boven :)

Nee idd dat je 60kg weegt is hier het levende bewijs van, maar goed dat je dat excel bestand hebt!
 
zit niet in een cut nee, begin nu langzaam aan te komen, maandag gewogen 60 kg en nu 61,5 dus gaat wel goed nu
 
Update 26-3-2013
 
Back
Naar boven