MuscleMeat

Tank's log

ik vind t gewoon een klein poeske hoor, maar wat heb jij met poezen?

ik vind t gewoon een klein poeske hoor, maar wat heb jij met poezen?

Ik heb niets met poezen, maar ik vind het gewoon een leuke afbeelding. Een super klein schattig poesje dat zegt "I am Mini Tiger"! RAAAUUUWWWRRRR :D

Deze is ook leuk, maar dan van een hamster :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Owww... dus er zijn betere schema's voor mij, als ik meer gericht ben op massa dan op kracht, dan Rippetoe? Oké, de kans dat ik Rippetoe ga volgen is dan weer wel een stuk verkleint moet ik zeggen :) (3x5 BP vind ik echt wel weinig, waar zijn die flyes en oefeningen voor de bovenkant? :eek: )

Doh ... waarom altijd een heel subforum?

Waarom niet gewoon één topic met daarin: "Jorgyboy, doe nu dit. Dan volg je dit. Dan dit, dan dat ..."

3 daagse splitscheema met 8-12 reps 4-8 setten per spiergroep

We zijn behoorlijk tanks log aan t vervuilen.. of niet hahahahahahhaha. Sorry Tank.

Ik zat daarnet dus echt te twijfelen wiens topic dit nu was, uiteindelijk ff naar de eerse pagina gegaan om te checken :D

• Topic Starter Topic Starter
Achja tis weer es wat anders he..

In ieder geval Jorgy: als je in de eerste plaats massa wil kweken is een split een simpele maar goede keus. Gemiddeld aantal reps pakken en lekker 21en voor een lekkurru pomp je weet ;)

hell with 21ers

jullie met je 21ers, gewoon meer squatten.

Je hebt het alleen tegen Jorgy neem ik aan? :p

hahaha afkorse

Squats
3 x 5 x 70

Bench
3 x 5 x 62,5

DL
5 x 90

Ja een PR op de DL, maar nog niet om over naar huis te schrijven. Verder waren de squats stressvol, ik hoop dat ik volgende keer zwaarder kan. Anders knal ik 100kcal per dag in mn voedingsschema erbij.

Toch een PR :)

Wanneer je meer eet, doe je dan echt meer kilos wegdrukken??

Ik heb wel es gehad dat ik echt moeite met het gewicht had. Ik had toen op aanraden van hier op het forum meer gegeten overdag. En ik kan zeggen, meer koolhydraten gegeten te hebben zorgt echt voor meer energie.

Ik zit alleen al op 14 boterhammen per dag, dus dat wordt dan wat melk erbij want sommige dagen lijkt het net alsof ik overdag alleen maar brood zit weg te kanen :p

Hahaha, zoveel :) Wat doe je er op?
Ik ga t ook es proberen op traindagen.

Ja, maar overdag eet ik ook geen kip en rijst ofzo. Ik doe er van alles op; kipfilet, pindakaas, ham, sandwichspread, huttenkase.

Hoe kom jij aan je kcals dan? Want je hebt wel een aardige vooruitgang in gewicht gemaakt dus je moet ook wel redelijk gegeten hebben de laatste maanden :D (-dus ik weet ook niet of jij nog meer zou moeten eten, je wilt ook geen fatass worden natuurlijk)

-----

edit: nvm, ik zag je voeding al in je eigen log :)

Laatst bewerkt:
21en met squatten, argh... Van t idee alleen al begin ik mn lul te ruiken.

Terug
Naar boven