Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(ok - eerst eten, rusten, kwark, slapen, chillen en dan mag ik aan de pils
)Squats
3 x 5 x 67,5
MP
3 x 5 x 45 PR!
BOR
3 x 5 x 50
Dat was wel een lekkere training. De PR op m'n MP was lekker! Ik voelde dat ik nog niet aan mn max zat dus ik hoop volgende keer weer 2,5 kilo erbij te kunnen plakken (even afkloppen). De rest ging ook lekker. Heb ook goed gegeten vandaag, heb mn carbs een beetje opgebouwd, steeds meer per maaltijd, voelt goed, houd ik er in waarschijnlijk.
En nu.. weekend(ok - eerst eten, rusten, kwark, slapen, chillen en dan mag ik aan de pils
)
maar volgende week ga ik ook weer de MP verhogen haha.nette PR, dan ben je mij weer voorbijmaar volgende week ga ik ook weer de MP verhogen haha.
Ik ga vanavond ook een pilske drinken. Lekker man.
The heat is on Simson, kom maar op met je MP!
Verders goed weekend gewenst!
(PS volgens mij zitten onze workouts precies omgekeerd of niet? voor mij is t maandag weer bench en DL die jij vandaag had)
Boeken jullie maximale of toch zeker veel vooruitgang in massa met Rippetoe?

Je hoort me er niet over klagen, al is het daar niet als eerste op gericht. Eerst kracht, daarna kun je specifiek op massa trainen. Je hebt er dan ook meer kracht voor gekregen. Ik kan het ook niet vergelijken, maar ik vertrouw het wel.
10 kilo zwaarder in 3 maand. das meer massa toch?
Jorgyboy.. lees dit ff door, hier staan werkeleijk alle antwoorden en vragen die je maar bedenken kunt rondom RP. Mocht je een vraag bedenken die niet beantwoord word, dan ben je een geniaal wonder: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224

ik noemde je een tijdje Jorg, maar dat vond je minder leuk
Hahaha, ja das sowieso massa
Maar of ik vooruitgang zie qua spiermassa? Toch wel. Maar sinds ik niet echt meer heel mager ben, wil ik me ook meer op kracht richten. Dat vind ik op het moment leuker. En tja, als je kracht wint en zwaarder wordt, komt daar vanzelf spiermassa bij.
ik noemde je een tijdje Jorg, maar dat vond je minder leuk
---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------
klopt idd, hoeveel kilo heb jij gepakt ?
, maar naar mijn mening is alles nog zeker binnen de perken.Boeken jullie maximale of toch zeker veel vooruitgang in massa met Rippetoe?

ripetoe is overrated
het is gewoon normal dat in beginfase boekt ie vooruitgang, ripetoe is meer kracht gericht (en je kan zie echt resultat ivm begin fase en kracht gericht training) ook voordeel van rip is dat je compuonds zoals squat en dl doet dat somige mensen met andere scheemas vergeten
dus jorgyboi het is niet per se dat je moet nu met rip... je ben al pas je beginfase
(3x5 BP vind ik echt wel weinig, waar zijn die flyes en oefeningen voor de bovenkant?
)Daar heeft Jurek zeker een punt, er zijn nog wel meer goede schema's voor de beginner die eigenlijk geen echte beginner meer is. Maar daar hebben we een heel subforum voor![]()
![]()
Owww... dus er zijn betere schema's voor mij, als ik meer gericht ben op massa dan op kracht, dan Rippetoe? Oké, de kans dat ik Rippetoe ga volgen is dan weer wel een stuk verkleint moet ik zeggen(3x5 BP vind ik echt wel weinig, waar zijn die flyes en oefeningen voor de bovenkant?
)
Doh ... waarom altijd een heel subforum?
Waarom niet gewoon één topic met daarin: "Jorgyboy, doe nu dit. Dan volg je dit. Dan dit, dan dat ..."

waarom heb je eigenlijk een poes als avatar? zie meer mensen hier dat doen.