XXL Nutrition

Tank's log

Das inclusief warming up he Jorgy, vandaag heb ik eigenlijk dit gedaan:

Squats
2 x 5 x 10
1 x 5 x 30
1 x 3 x 45
1 x 2 x 55
3 x 5 x 60

Bench
2 x 5 x 10
1 x 5 x 30
1 x 3 x 40
1 x 2 x 55
3 x 5 x 57,5

Deadlift
1 x 5 x 45
1 x 3 x 60
1 x 2 x 75
1 x 5 x 85

Daar ben ik wel een dik uur mee bezig.

En nee, na dat laatste setje deadliften heb ik wel genoeg gehad haha :D

Ooooooooowwwww I seeeeee :D

Oops, voel me lomp :headbang:

:grumble:

• Topic Starter Topic Starter

Ja ik moet even discipline houden en goed blijven eten, dan kan ik steady doorbeuken. Die 120 squat en 80 bench moeten er volgens mijn laatst opgestelde berekening inzitten aan het eind van de vakantie..... het hangt allemaal een beetje af van de verhouding tussen trainen/eten/slapen en vakantie vieren (lees: :klink: :D)

Ooooooooowwwww I seeeeee :D

Oops, voel me lomp :headbang:

:grumble:

No probs jongen,

als je klaar bent met studeren voor je examens mag je meteen doorgaan met Starting Strength van Rippetoe, want ik dacht jij dat misschien ook wilde doen! Veel nuttige info:

http://startingstrength.wikia.com/wiki/FAQ:The_Program#Three_Flavors_of_Starting_Strength

Ja ik moet even discipline houden en goed blijven eten, dan kan ik steady doorbeuken. Die 120 squat en 80 bench moeten er volgens mijn laatst opgestelde berekening inzitten aan het eind van de vakantie..... het hangt allemaal een beetje af van de verhouding tussen trainen/eten/slapen en vakantie vieren (lees: :klink: :D)

Hoe bereken je dat dan? En heb je het over werksets of 1RMs?

Werksets, ik squat 3x per week en als ik elke training 2,5 kilo erbij gooi (wat kan volgens Rip), is dat 7,5 kilo per week. Ik squat nu 60, dus ik moet er nog 60 kilo bij doen in totaal. Dat maakt dat ik het binnen 8 weken zou kunnen halen.

Dat is niet erg realistisch natuurlijk aangezien ik soms niet kan trainen, op vakantie ga en es een paar keer moet resetten. Gelukkig heb ik 13 weken voor het eind van de vakantie dus in principe zou het moeten lukken.

Voor de bench een zelfde soort berekening, die moet van 60 naar 80, een minder grote sprong, maar met trainen ala mr Rip squat je ook 2x zoveel als dat je bencht.

tja.. je moet wat als je je es verveelt, dan ga je zulk soort dingetjes berekenen :D maar ik moet zeggen, het motiveert me wel, in ieder geval meer dan toewerken naar een bepaald fysiek (want waarschijnlijk ben ik toch nooit echt helemaal tevreden wat dat betreft)

:P Pics van je streeffysiek?

Ik heb eigenlijk niet echt een streeffysiek voor ogen.

Ik wilde eerst een beetje van de magere kant af zijn, dat is wel gelukt eigenlijk. Ben nu gemiddeld ofzo haha. Maar ik zou nog wel 80 kilo willen wegen bij een laag vp met dikke schouders. Er was een dude waarvan ik dacht dat ie wel brede schouders had, maar nu ik er fotos van vind, valt dat reuze tegen eigenlijk :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus ja, wel een pic, maar niet meer mijn streeffysiek

---

edit: nu ik zo naar mn avatar kijk, Hugh Jackman als Wolverine heeft toch ook een best aardige fysiek.

En dan ff zn klauwen wegdenken ;)

Waarom klauwen weg?

Mooi werk man!

Als je overal nog iets bij doe, zitten we gelijk :)

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Werksets, ik squat 3x per week en als ik elke training 2,5 kilo erbij gooi (wat kan volgens Rip), is dat 7,5 kilo per week. Ik squat nu 60, dus ik moet er nog 60 kilo bij doen in totaal. Dat maakt dat ik het binnen 8 weken zou kunnen halen.

Dat is niet erg realistisch natuurlijk aangezien ik soms niet kan trainen, op vakantie ga en es een paar keer moet resetten. Gelukkig heb ik 13 weken voor het eind van de vakantie dus in principe zou het moeten lukken.

Voor de bench een zelfde soort berekening, die moet van 60 naar 80, een minder grote sprong, maar met trainen ala mr Rip squat je ook 2x zoveel als dat je bencht.

tja.. je moet wat als je je es verveelt, dan ga je zulk soort dingetjes berekenen :D maar ik moet zeggen, het motiveert me wel, in ieder geval meer dan toewerken naar een bepaald fysiek (want waarschijnlijk ben ik toch nooit echt helemaal tevreden wat dat betreft)

+1 Starting strength is gewoon een goed en vet programma!

Is wolverine een goeie film?

Wel brute stage, Marshall stack enzo. Niiice :)

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Edit: Wtf heeft die gast voor leipe neusshitpiercing? :roflol:

Dat wel :roflol:

Vantevoren had ik zo m'n bedenkingen bij de training van vandaag na een uiterst katabool weekend. Waarschijnlijk was ik thuis rond de tijd dat Pilatesmeisje al een tijdje uit de veren zou zijn. Achteraf kan ik zeggen dat de training mij niets tegenviel en al weer uitzie naar woensdag, de dag waarop mijn volgende training zal plaatsvinden!

Squats
3 x 5 x 62,5

MP
3 x 5 x 42,5

BOR
3 x 5 x 47,5

Verders heb ik een heel chill rack gekocht en ik heb een bankje tweedehands via t forum gekocht! Hier het rack iig:

Toch een stuk beter dan lege bierkratjes :o:p

Vantevoren had ik zo m'n bedenkingen bij de training van vandaag na een uiterst katabool weekend. Waarschijnlijk was ik thuis rond de tijd dat Pilatesmeisje al een tijdje uit de veren zou zijn. Achteraf kan ik zeggen dat de training mij niets tegenviel en al weer uitzie naar woensdag, de dag waarop mijn volgende training zal plaatsvinden!

Squats
3 x 5 x 62,5

MP
3 x 5 x 42,5

BOR
3 x 5 x 47,5

Verders heb ik een heel chill rack gekocht en ik heb een bankje tweedehands via t forum gekocht! Hier het rack iig:

Toch een stuk beter dan lege bierkratjes :o:p

haha, deed je met bierkratjes:D mooi reck man!

Ja ben er ook erg blij mee! Kan nu iets roekelozer de halter terugsmijten zonder bang te hoeven zijn dat de hele stellage in elkaar stort :D

Train jij trouwens ook thuis Simson of bij een gym?

Op dit moment de gym, maar wil uiteindelijk een homegym.

Squats
3 x 5 x 65

Bench
3 x 5 x 60

DL
1 x 5 x 88

Comments:
Easy peasy

Mooi bezig! Lekker he dat rippetoe!
Ik baal van men lies, daardoor kan ik ff minder squatten. Maar jij gaat goed. Je bench ook!

Nee moet veel hoger :p

Maar dat komt wel.

Het lekkere van Rippetoe vind ik dat je niet denkt van "zal ik nog een setje pakken?". Zonder Rippetoe ga ik als een kip zonder kop zoveel mogelijk liften als mogelijk binnen een uur. Ik weet nu dat als ik gewoon niet meer doe dan nodig is, ik voldoende kan herstellen en volgende keer iets meer kan pakken.

Nee moet veel hoger :p

Maar dat komt wel.

Het lekkere van Rippetoe vind ik dat je niet denkt van "zal ik nog een setje pakken?". Zonder Rippetoe ga ik als een kip zonder kop zoveel mogelijk liften als mogelijk binnen een uur. Ik weet nu dat als ik gewoon niet meer doe dan nodig is, ik voldoende kan herstellen en volgende keer iets meer kan pakken.

Juist! Rippetoe maakt het eenvoudig! Maar niet simplistisch. Lekker je hele lichaam pakken om de dag.

Terug
Naar boven