MuscleMeat

Tank's log

• Topic Starter Topic Starter
Thanks!.. en ja ik weet dat jij je DL met 4 kilo meer pakt Jorgs :p:p

(stiekem hoop ik dat ik niet al te veel progressie op de DL blijf maken, want elke keer als ik nieuwe gewichten moet kopen, is dat omdat ik om de zoveel DL sessies erachter kom dat ik al mn gewicht al aan de halter heb gehangen :p)

Denk dat je mixed grip bedoeld :P Je kan ook voor een paar euros straps kopen, heeft voor mijn deadlift-gripprobleem wonderen gedaan. Had ze bij XXL gekocht, 6,75 ofzo en verzendkosten vielen erg mee icm met een pot crea :)

Waarom koop je niet gewoon 200kg aan gewichten? Heb je een mooie drive, hoef je ook niet bang te zijn om van de ene op de andere week niet meer te kunnen verhogen :)

Denk dat je mixed grip bedoeld :P Je kan ook voor een paar euros straps kopen, heeft voor mijn deadlift-gripprobleem wonderen gedaan. Had ze bij XXL gekocht, 6,75 ofzo en verzendkosten vielen erg mee icm met een pot crea :)

Waarom koop je niet gewoon 200kg aan gewichten? Heb je een mooie drive, hoef je ook niet bang te zijn om van de ene op de andere week niet meer te kunnen verhogen :)

Mixed grip, I stand corrected.

Straps, ook een optie idd ja als blijkt dat mixed grip niet zo heel chill is.

En 200kg aan gewichten. Moet ik er 100 bijkopen, das 200 euro. Ik heb het wel, maar damn dit is echt een uit de hand gelopen hobby (sommige mensen om me heen vragen zich af of ik de laatste tijd eigenlijk wel wat anders doe dan trainen) - en toch wil ik meer kunnen op de DL :p - binnenkort maar ff 20 dr bij ofzo.

Hobby? BB is meer dan een hobby! :mad:

Let er wel op bij mixed grip dat je afwisseld welke hand je supinated doet. Dit ivm belasting biceps. Vind ik kudt, vandaar: straps :)

Geen straps maar gewoon wat extra grip work and heavy ass dumbbell rows! That will do the trick.

Squats
2 x 5 x 82,5
4 x 82,5

MP
3 x 5 x 42,5

BOR
3 x 5 x 57,5

Niet onaardig dacht ik, aangezien ik sinds n weekje ofzo op rustdagen <100gr carbs binnenkrijg.

Laatst bewerkt:
train ie niet te zelden?

Wat bedoel je? Ik train nog altijd 3x per week, behalve vorige week dan. Ik probeer ma/wo/vr te trainen maar afgelopen maandag speelde het Nederlands elftal en was het dus vooral bier drinken eigenlijk :p

hoe lang ben je nu bezig met rippetoe?

hoe lang ben je nu bezig met rippetoe?

Sinds het begin van m'n log, eind februari dus ergens. Ik ga er niet eeuwig mee door hoor. De gains van mn eerste twee maanden freestyle trainen (voor beginnen van mn log) waren nog de beste gains. Ik pakte ook overal 8 reps op.

Ik wil nu 3 weken even bezig met wat vet te lozen. Dan op vakantie, en daarna wil ik gaan trainen met als doel hypertrophie. Massagains dus. Want dat is toch wel minder na een tijdje Rippetoe.

Ik wil ook voor hypertrofie gaan knallen. Weet alleen nog niet hoe. Even tmuscle ofzo doorspitten. Laat ff weten als je wat leuks vind :)

Sinds het begin van m'n log, eind februari dus ergens. Ik ga er niet eeuwig mee door hoor. De gains van mn eerste twee maanden freestyle trainen (voor beginnen van mn log) waren nog de beste gains. Ik pakte ook overal 8 reps op.

Ik wil nu 3 weken even bezig met wat vet te lozen. Dan op vakantie, en daarna wil ik gaan trainen met als doel hypertrophie. Massagains dus. Want dat is toch wel minder na een tijdje Rippetoe.

Ik wil ook voor hypertrofie gaan knallen. Weet alleen nog niet hoe. Even tmuscle ofzo doorspitten. Laat ff weten als je wat leuks vind :)

Ik doe mee!

Ik ga vanaf nu alleen voor veel massa! Ik heb de compounds geleerd, ik squat meer als 100, dus lijkt me tijd voor veel massa.:D

Maak je nog steeds progressie? If so dont stop! Vind het altijd zo vreemd dat er mensen zijn die dan stoppen terwijl ze progressie maken. Ik bedoel wat wil je nog meer? Je gaat vooruit dus win je massa wat mij betreft doet het schema zijn werk dan.

Maak je nog steeds progressie? If so dont stop! Vind het altijd zo vreemd dat er mensen zijn die dan stoppen terwijl ze progressie maken. Ik bedoel wat wil je nog meer? Je gaat vooruit dus win je massa wat mij betreft doet het schema zijn werk dan.

Ik maak nog steeds progressie, krachtgains zijn er, maar massagains zijn er steeds minder. Het is erg leuk als de gewichten die je tilt omhoog gaan, maar de bijna elke training hetzelfde doen voor nu 4 maanden lang gaat toch een beetje vervelen. Daarom wil ik straks mijn schema omgooien om de lol er voor mezelf in te houden. Ik sluit niet uit later weer een programma van Rippetoe te doen.

4 maanden is een degelijke tijd voor een schema. Tijd voor variatie :thumbs:

Dat kan ik heel goed snappen heb het zelf ook gedaan met 5x5 naar 2 volle rondes van ongeveer 10 weken. Achteraf heb ik spijt, het waren de beste gains van mijn leven. Natuurlijk moet er ook plezier in zitten dat ben ik met je eens maar geloof me je zit nu in de sweet spot, melk dit eerst uit en ga daarna pas iets anders doen. Je zult me achteraf dankbaar zijn.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

4 maanden is een degelijke tijd voor een schema. Tijd voor variatie :thumbs:

Variatie for the sake of variatie is kansloos. Zo lang de progressie er is zou je gek zijn als je veranderd.

TS merkt toch dat zn massagains niet meer zo hard gaan?...

Squats
5 x 40
3 x 60
2 x 70
5 x 75

Wilde nog 2 setjes doen, maar beetje raar trekkend gevoel in mn rechterquad. (nouja dan maar wat meer werk voor de borst dacht ik)

Bench
5 x 35
3 x 50
2 x 60
3 x 70
8 x 60
8 x 50

DB Flys
8 x 10 ofzo?
8 x 10

DL
5 x 50
3 x 70
2 x 90
4 x 103

Teringwarm zeg

Tank, wat voor soort schema volg je nu eigenlijk? vind je 4 oefeningen per training niet weinig oid?

mooie bench :)

Terug
Naar boven