- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was inderdaad aardig wat. Ik ben dus niet voluit gegaan vanwege schouder, maar heb mijn borst toch goed aangesprokenJaa, ben ook wel eens benieuwd hoe je dr bij loopt. Dusseee waarom geen foto? gewoon doen. Wel veel incline voor je chest niet? Volgens mij, bijna alles![]()

Thanks kerel!
In verhouding is mijn postuur vrij normaal en doe ik mijn naam nog geen eer aan. Deze was dan ook op de groei genomen
Je kunt de afmetingen omrekenen naar je eigen lengte. Biceps zou dan 37,4 cm worden en benen 63,5 cm.
Ik heb wel eens foto's gepost, maar heb ze weer weggehaald. Ik moet er nog over denken of ik weer foto's ga posten.

Awwhij negeert gewoon het verzoek van de heren voor een fotohet lef! kun je mijn smekende blik ook weigeren??
Ik zal wel een halfslachtige selfie van een paar weken geleden opzoeken
Toen had ik wat gemaakt, maar niet de moeite genomen ze te uploaden.Tja, als je nog meer vrouwelijke charmes zoals Nicky had

Wel even wennen, maar op zich prima. Ik ga het nog wel even volhouden, maar ik denk dat ik in het nieuwe jaar wel weer voor 5x5 ga. Ik wil eerst 3 Y3T cycli doen (9 weken).
Waar blijft die lat activatie?

)
, met dank aan de creatine en beta-alanine die ik sinds een week door mijn PWO-suikertjes heengooi. Alleen creatine heeft zeker dit effect niet op mij. Daarvoor ook al goede pomp gehad, dus nu is het super!Thanks. Ik neem maar 5 gram, dus geen last. Ik kon het wel merken toen ik Assault gebruikte.Lkkr train weer tank, geen last van prikkende huid de eerst 15min als je beta gebruik?
Bedankt kerel! Over een tijdje praat je wel anders en wil je niet andershaha lekkere volume op de deads, moet er niet aan denken![]()

Zo, jij durfde het aan om door de spoilers heen te klikken?

Gelukkig wel zover voorbij dat ik de steun van de bank niet meer raakte!
Goed alternatief voor bent over side raise!
Thanks meid! Die abs zijn bijna niet weg te krijgen. Ik moet megaveel eten. En ik ging niet eens strategisch onder een lamp staan.ha een training en ik scroll even verder... pfoei had ik toch bijna de pica's gemistManagement summary: Mooie toetjes, doorschijnende abs aan de bovenkant:
Brede rug en een lelijke lamp
Als ik thuis ben, zit ik toch achter de laptop (om DBB te checken en zo), te koken, of anders zit ik op de sportschool.Thanks! Ze zijn een stuk beter dan mijn db press

Thanks meid! Die abs zijn bijna niet weg te krijgen. Ik moet megaveel eten. En ik ging niet eens strategisch onder een lamp staan.
Die lamp heb ik zelf gekocht, vandaar. Inrichting van mijn huis is sowieso niet iets waaraan ik veel aandacht heb besteed.Als ik thuis ben, zit ik toch achter de laptop (om DBB te checken en zo), te koken, of anders zit ik op de sportschool.
Thanks! Ze zijn een stuk beter dan mijn db press![]()