AndroidHealthClinic

Tankthefrank's log

lkkre training tank. en thnx :)

• Topic Starter Topic Starter
hij negeert gewoon het verzoek van de heren voor een foto :eek:
het lef!

kun je mijn smekende blik ook weigeren??

In verhouding is mijn postuur vrij normaal en doe ik mijn naam nog geen eer aan. Deze was dan ook op de groei genomen :D
Je kunt de afmetingen omrekenen naar je eigen lengte. Biceps zou dan 37,4 cm worden en benen 63,5 cm.

Ik heb wel eens foto's gepost, maar heb ze weer weggehaald. Ik moet er nog over denken of ik weer foto's ga posten.

Dit is wel heel makkelijk he :p

Lekkere train, hoe bevallen deze repranges je?

hij negeert gewoon het verzoek van de heren voor een foto :eek: het lef! kun je mijn smekende blik ook weigeren??
Aww :) Ik zal wel een halfslachtige selfie van een paar weken geleden opzoeken :) Toen had ik wat gemaakt, maar niet de moeite genomen ze te uploaden.

Dit is wel heel makkelijk he :p
Tja, als je nog meer vrouwelijke charmes zoals Nicky had ;)

Lekkere train, hoe bevallen deze repranges je?
Wel even wennen, maar op zich prima. Ik ga het nog wel even volhouden, maar ik denk dat ik in het nieuwe jaar wel weer voor 5x5 ga. Ik wil eerst 3 Y3T cycli doen (9 weken).

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Eerst de training van vanavond, voor alle gein. Y3T, week 2, dag 3. Ofwel rug en biceps.

Wide grip lat pull down:
* 3 wu
* 4x12x64
Blijf het geen briljante oefening vinden :( Waar blijft die lat activatie?

Seated cable rows:
* 3x14x70
Now we're talking :D

Dumbbell rows:
(geen lange stang vrij voor T-bar rows)
* 3x12x36
And still talking ;)

Deadlift:
* 14x100
* 14x110
* 12x120
Minder dan vorige week, maar nu was het de laatste oefening, dus wel tevreden :)

EZ bar curls
* 2 wu: kon DL's nog goed voelen!
* 12x40
* 14x40
* 12x45
Laatste paar reps van laatste set waren niet heel netjes, maar ik vond het knap van mezelf dat ik er 10 wel goed kon doen! (Ben geen Mart Smeets, maar ik vind dat ik dat wel kan zeggen :D)

Dumbbell curls:
* 2x14x16
* 14x18
Stricte houding aangenomen, maar uitvoering vanaf 10e rep bij alle sets niet meer heel strict. Ben reprange duidelijk niet gewend.

Had weer megapump :heart:, met dank aan de creatine en beta-alanine die ik sinds een week door mijn PWO-suikertjes heengooi. Alleen creatine heeft zeker dit effect niet op mij. Daarvoor ook al goede pomp gehad, dus nu is het super!

Lkkr train weer tank, geen last van prikkende huid de eerst 15min als je beta gebruik?

haha lekkere volume op de deads, moet er niet aan denken :p

Zo, hier eindelijk pica's voor de fangirls!
Dan blijven de jongetjes buiten de deur ;)
Want dat zijn toch sissies :D
Laatste waarschuwing: niet schrikken!
Voorkant:
vrzzt0.jpg

Achterkant:
20ksrvb.jpg

Gaat de goede kant op maat

Lkkr train weer tank, geen last van prikkende huid de eerst 15min als je beta gebruik?
Thanks. Ik neem maar 5 gram, dus geen last. Ik kon het wel merken toen ik Assault gebruikte.

haha lekkere volume op de deads, moet er niet aan denken :p
Bedankt kerel! Over een tijdje praat je wel anders en wil je niet anders :D

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Zo, jij durfde het aan om door de spoilers heen te klikken?
Thanks anyways. :)

Y3T, week 2, dag 4: Schouders en kuiten

Seated side lateral raise:
* 3 wu
* 3x12x12
Voelde goed

Standing front raise:
* 2x14x18
* 12x20
Oeps, op briefje stond barbell, had dumbbells gepakt, lekker handschrift :)

Seated dumbbell shoulder press:
* 14x16
* (11+4)x16: afgeleid door begeleider ivm opmerking over houding
* 14x14: heb rechterop gezeten, voelde wel beter links
Leve mijn jarenlange IT levensstijl, NOT! ;)

Dumbbell lying rear delt raise:
* 15x8
* 15x10
* 14x12
1x eerder gedaan en toen beviel hij mij niet. Nu wel. Armen lagen voorbij bankje :o Gelukkig wel zover voorbij dat ik de steun van de bank niet meer raakte! :D Goed alternatief voor bent over side raise!

Seated calf raise:
* 3 wu
* 20x77
* 20x84
* 20x91 (full stack)

We hebben geen officiele machine, dus ik heb wat in elkaar geflanst. Ingredienten:
* Cable station met 2 pulleys
* Bar om beide pulleys met elkaar te verbinden
* Double D-bar: voetensteun
* 2 10kg schijven om double D-bar op de plek te houden
* Bankje om op te zitten
* 3 schijven als verhoging voor zitvlak
En dan knallen! Helaas al wel full stack bereikt, maar kon kuiten wel goed voelen.

Standing calf raise:
* 3x20x150

Prima training, schouders ging lekker, kon ook kuiten wel goed voelen :)

ha een training en ik scroll even verder...

pfoei had ik toch bijna de pica's gemist :o

Management summary:
Mooie toetjes, doorschijnende abs aan de bovenkant: :thumb:
Brede rug en een lelijke lamp

Lkkre train tank, sterke frontraise ook.

ha een training en ik scroll even verder... pfoei had ik toch bijna de pica's gemist :o Management summary: Mooie toetjes, doorschijnende abs aan de bovenkant: :thumb: Brede rug en een lelijke lamp
Thanks meid! Die abs zijn bijna niet weg te krijgen. Ik moet megaveel eten. En ik ging niet eens strategisch onder een lamp staan.

Die lamp heb ik zelf gekocht, vandaar. Inrichting van mijn huis is sowieso niet iets waaraan ik veel aandacht heb besteed. ;) Als ik thuis ben, zit ik toch achter de laptop (om DBB te checken en zo), te koken, of anders zit ik op de sportschool.

Lkkre train tank, sterke frontraise ook.
Thanks! Ze zijn een stuk beter dan mijn db press :o

Thanks meid! Die abs zijn bijna niet weg te krijgen. Ik moet megaveel eten. En ik ging niet eens strategisch onder een lamp staan.

Die lamp heb ik zelf gekocht, vandaar. Inrichting van mijn huis is sowieso niet iets waaraan ik veel aandacht heb besteed. ;) Als ik thuis ben, zit ik toch achter de laptop (om DBB te checken en zo), te koken, of anders zit ik op de sportschool.

Thanks! Ze zijn een stuk beter dan mijn db press :o

haha zo onder de indruk dat ik een typfout maakte zie ik ;) :P

ik zag het met die abs..als ik zo'n muffintopje zou hebben zouden die rollen erboven er een rollade van maken i[v licht abs te laten doorschijnen :eek:

oeh heerlijk juist, zelf inrichten.

Tja, ik weet niet wat dat met mijn lijf is. Dat zwembandje is net zo "hardnekkig" als de abs. Ik gok dat het gewoon mijn obliques zijn ;)

Ik denk dat door mijn bouw ik relatief sterk ben in oefeningen waar de core een belangrijke rol speelt, zoals deadlifts, rows en bijv. ook front raises. Niet alle oefeningen trouwens, want squats vind ik lastig. Komt ook door de travel distance. Mijn bouw zorgt ook dat ik zwaar ben. Ter vergelijking, een andere lange gast in mijn gym is 2,04m, weegt 96 kg, maar kan zwaarder bankdrukken, dumbbell press, etc.

Ik heb dan ook geen goede V-taper en lats zijn relatief onderontwikkeld (lat pulls vind ik zwaar, laat staan al dit gewicht optrekken). Maar goed, dit is me gegeven en hier mag ik het mee doen :)

Goede trainingen!
Prima fysiek ook, zeker als je je lengte meeneemt! :thumbup:
Ga zo door bro :)

Nette foto hoor maat! Hoef je je echt niet voor te schamen.
Je ken duidelijk zien dat je niet stil zit!

verder gvd sterke front raises! En wel veel herh op deadlift.
Ben benieuwd of je dat goed blijft bevallen.

Thanks heren!
Johnny: veel reps komt vanwege schema. Deze week wordt het helemaal afzien :)

Terug
Naar boven