XXL Nutrition

Tankthefrank's log

gainen zonder extra buikomvang: prima toch!

morgen word er pas echt gegaint :o

• Topic Starter Topic Starter
cardio in de ikea? tussen die massa's mensen? hoe doe je dat in hemelsnaam, tis altijd kruipen daar

cardio in de ikea? tussen die massa's mensen? hoe doe je dat in hemelsnaam, tis altijd kruipen daar
Als je maandag rond de middag afspreekt, valt het wel mee. Helemaal als de een naar het restaurant gaat, de ander bij het tentje bij de kassa's en je niet makkelijk van de ene kant naar de andere kant kunt komen ;) Teringeind lopen!

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Y3T, week 2, dag 1: benen

Barbell hack squat:
* 4 wu
* 4x15x45
Eerste keer deze oefening. Pittig, maar fijn. Kreeg goede pump in quads.

Goblet squat (dumbbell):
* 15x34
* 3x15x40
Killing vanwege tempo

Leg extension:
* 15x73: laatste reps heavy
* 3x15x64: laatste reps nog steeds heavy :o

Leg curl:
* 4 wu
* 3x15x77
Goede activatie van hams

Leg curl (single leg):
* 15x30
* 3x15x36
Kon gerust zwaarder vanwege beperkte ROM, omdat mijn andere been in de weg zat :o

Stiff legged deadlift (2 dumbbells):
* 3x15x30

Pittige training, kon nauwelijks lopen halverwege :D Na afloop ging het wel weer, maar het zal me benieuwen zometeen als ik weer opsta :) En de komende dagen!

hij slalomde er mooi tussendoor.:cool:

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

lkkre train weer tank fijn dat de bb hacksquat beviel (kende em tot op een paar weken terug ook niet inspired bij Atreus :)).

ps. succes met opstaan en lopen de komende de dagen deze beentraining slaat er wel in denk ik kwa spierpijn.

hij slalomde er mooi tussendoor.:cool: ---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ---------- lkkre train weer tank fijn dat de bb hacksquat beviel (kende em tot op een paar weken terug ook niet inspired bij Atreus :)). ps. succes met opstaan en lopen de komende de dagen deze beentraining slaat er wel in denk ik kwa spierpijn.
Thanks man. Ik ga maar mijn nest induiken nu :)

Hoe voelt die goblet squat in vergelijking met gewone bb squats? Grappige oefening, kan me voorstellen dat ie de benen net op een andere manier aan het werk zet.

Hoog volume! Heavy voor op de maandagavond. Good busy, Frenk!

hehe doms net weg...komen ze weer!

:heart: goblets!

lekker volume daarop ook!

Succes met de spierpijn, ik had vrijdag benen anders dan normaal gedaan en heb nu nog enorme spierpijn :p

Heb die barbell hack squats een op google opgezocht en het ziet er wel verdomd moeilijk uit. Wilde laatst barbell shrugs doen met de stang achter me en moest hem ook van de grond optillen dus ook een barbell hack squat doen. Nou, dat lukte me dus totaal niet. Nou heeft dat bij mij ook vast iets met mobiliteit te maken, ben zo stijf als een hark :o

Hoe voelt die goblet squat in vergelijking met gewone bb squats? Grappige oefening, kan me voorstellen dat ie de benen net op een andere manier aan het werk zet. Hoog volume! Heavy voor op de maandagavond. Good busy, Frenk![/QUOTE
Thanks Harm! Omdat het gewicht vrij licht is, doe ik de oefening redelijk snel. Daardoor wel zwaar. We hebben geen zwaardere dumbbells dan 40kg helaas :( anders had ik hem nog wel zwaarder kunnen pakken.

hehe doms net weg...komen ze weer! :heart: goblets! lekker volume daarop ook!
Thanks meid! Ja, ik ga van doms naar doms, maar ik wissel het wel af over mijn lijf ;)

Succes met de spierpijn, ik had vrijdag benen anders dan normaal gedaan en heb nu nog enorme spierpijn :p Heb die barbell hack squats een op google opgezocht en het ziet er wel verdomd moeilijk uit. Wilde laatst barbell shrugs doen met de stang achter me en moest hem ook van de grond optillen dus ook een barbell hack squat doen. Nou, dat lukte me dus totaal niet. Nou heeft dat bij mij ook vast iets met mobiliteit te maken, ben zo stijf als een hark :o
Ik vond het vrij makkelijk. Ik heb mijn vorm bij de warming up nog even laten checken. Was prima, alleen zou ik iets meer rechtop moeten blijven. Barbell shrugs doe ik altijd door de barbell eerst op de safety bars van het squatrek te leggen, zodat ik hem niet vanaf de grond hoef op te pakken. Dat gewicht is ook een stuk meer dan de barbell hack squat. (zeg 100 vs 45kg)

Lekkere training! Keep it up

Lekkere training!

Ik vond het vrij makkelijk. Ik heb mijn vorm bij de warming up nog even laten checken. Was prima, alleen zou ik iets meer rechtop moeten blijven. Barbell shrugs doe ik altijd door de barbell eerst op de safety bars van het squatrek te leggen, zodat ik hem niet vanaf de grond hoef op te pakken. Dat gewicht is ook een stuk meer dan de barbell hack squat. (zeg 100 vs 45kg)

Dat klopt ook wel weer, al wilde ik de eerste set maar met 60 kg doen en dat was gewoon echt niet te doen :p
Maar als die voor jou goed werkt zeker blijven doen :D

Lekkere training! Keep it up
Thanks heren! Zojuist had ik nog zo'n fijne training. Alhoewel ik niet bijna ben doodgegaan zoals gisteren ;)

Vandaag was het Y3T week 2 dag 2, en voor mij was dat borst + triceps.

Schema een beetje omgegooid omdat de pec butterfly machine bezet was (mijn alt voor de pec deck, die we niet hebben).
Incline dumbbell press:
* 3 wu
* 3x16x20

Incline dumbbell flyes:
* 3x15x14

Incline bench press:
* 12x40
* 2x15x35
Linker schouder beetje ontzien

Pec butterflies machine:
* 3x15x57
Alles eruit rammen.

Toen kwam ik erachter dat voor deze oefeningen 12 tot 14 reps genoeg was :o Verschil met gisteren (14-16 reps). Anyways, had door het volume lekkere pomp. Niet al te zware gewichten gepakt en ook een paar extra setjes (alle oefeningen 3).

Seated triceps extension:
* 4 wu
* 13x22
* 12x22

Weighted bench dips:
* 15xBW: 1e keer na lange tijd, effe uittesten
* 15xBW+10: kan meer bij
* 14xBW+20: lekker zo :)
1 set als bonus, omdat het lekker ging :)

Lying skull crushers (EZ bar lying triceps press):
* 1x30: oeps, te zwaar, triceps zijn al aardig uitgeput :rolleyes:
* 2x12x25

Wide grip triceps pushdown:
* 15x28,5
* 15x32
Toch nog iets te licht, wel lekker gefocused op vorm en contractiono

Had goede triceps pomp. Pomp in armen is heel erg goed de laatste tijd :) Heb ze opgemeten toen ik net thuis kwas (ca 25 min na laatste set): re 42 cm en li 42,8 cm. Ja, verschilletje (was me bekend). Geen record, heb begin van het jaar gem. 42,6 gehad, maar dat was aan het eind van de bulk, op 130kg, moddervet :D

Na het douchen ook maar effe de benen gemeten, was ook al een tijd geleden. 72 cm koud! Ook dit is net iets onder mijn meting van maart (72,4 cm). Heb sindsdien niet regelmatig gemeten, maar zowel armen als benen zijn de laatste tijd een stukje gegroeid. En dat nog terwijl ik nog niet uitgebulkt ben. :) Ik wil het niet zo bont maken als vorig jaar, maar rustig bulken tot ca. 125kg ('s ochtends nuchter) en vanaf begin maart de cut erin!

En gisteren vond ik dat Bricone megaguns had :D Is ook wel zo. Hij is een stukje korter, dus naar verhouding zijn ze wel groter. Dat motiveert mij om stug door te gaan. Misschien ben ik wel gek en is 45+cm onmogelijk met mijn lichaamsbouw, maar wie weet. ;)

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Dat klopt ook wel weer, al wilde ik de eerste set maar met 60 kg doen en dat was gewoon echt niet te doen :p Maar als die voor jou goed werkt zeker blijven doen :D
Dat wil ik wel geloven, aangezien 45kg afzien was. Wel 15 reps en ik heb de barbell (gelukkig) niet van de grond geraapt.

Dat zijn toch erg nette afmetingen kerel.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van hoe zo'n tank er nu in het echt uit ziet :p

In verhouding is mijn postuur vrij normaal en doe ik mijn naam nog geen eer aan. Deze was dan ook op de groei genomen :D
Je kunt de afmetingen omrekenen naar je eigen lengte. Biceps zou dan 37,4 cm worden en benen 63,5 cm.

Ik heb wel eens foto's gepost, maar heb ze weer weggehaald. Ik moet er nog over denken of ik weer foto's ga posten.

Jaa, ben ook wel eens benieuwd hoe je dr bij loopt.
Dusseee waarom geen foto? gewoon doen.
Wel veel incline voor je chest niet? Volgens mij, bijna alles:P

Terug
Naar boven