tankthefrank
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 2m11
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 13%
Maakt niet uit, in ieder geval geen buikvet en daar gaat het om!Kan ook vocht zijn he... die je hebt gegaint door die extra kh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt niet uit, in ieder geval geen buikvet en daar gaat het om!Kan ook vocht zijn he... die je hebt gegaint door die extra kh
Vanochtend had ik mezelf ook weer gewogen. Buikomvang stabiel gebleven, maar wel 0,6 kg gegaind in een week. Week daarvoor 0,2 kg gegaind, eveneens met zelfde buikomvang.
Thanks!
De 8 boterhammen die ik nog had, gingen er zonder moeite in
Meer cardio in de Ikea gehad dan er buiten 
Als je maandag rond de middag afspreekt, valt het wel mee. Helemaal als de een naar het restaurant gaat, de ander bij het tentje bij de kassa's en je niet makkelijk van de ene kant naar de andere kant kunt komencardio in de ikea? tussen die massa's mensen? hoe doe je dat in hemelsnaam, tis altijd kruipen daar
Teringeind lopen!

Na afloop ging het wel weer, maar het zal me benieuwen zometeen als ik weer opsta
En de komende dagen!hij slalomde er mooi tussendoor.cardio in de ikea? tussen die massa's mensen? hoe doe je dat in hemelsnaam, tis altijd kruipen daar

).Thanks man. Ik ga maar mijn nest induiken nuhij slalomde er mooi tussendoor.---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ---------- lkkre train weer tank fijn dat de bb hacksquat beviel (kende em tot op een paar weken terug ook niet inspired bij Atreus
). ps. succes met opstaan en lopen de komende de dagen deze beentraining slaat er wel in denk ik kwa spierpijn.

Hoe voelt die goblet squat in vergelijking met gewone bb squats? Grappige oefening, kan me voorstellen dat ie de benen net op een andere manier aan het werk zet. Hoog volume! Heavy voor op de maandagavond. Good busy, Frenk![/QUOTE
Thanks Harm! Omdat het gewicht vrij licht is, doe ik de oefening redelijk snel. Daardoor wel zwaar. We hebben geen zwaardere dumbbells dan 40kg helaasanders had ik hem nog wel zwaarder kunnen pakken.
Thanks meid! Ja, ik ga van doms naar doms, maar ik wissel het wel af over mijn lijfhehe doms net weg...komen ze weer!goblets! lekker volume daarop ook!
Ik vond het vrij makkelijk. Ik heb mijn vorm bij de warming up nog even laten checken. Was prima, alleen zou ik iets meer rechtop moeten blijven. Barbell shrugs doe ik altijd door de barbell eerst op de safety bars van het squatrek te leggen, zodat ik hem niet vanaf de grond hoef op te pakken. Dat gewicht is ook een stuk meer dan de barbell hack squat. (zeg 100 vs 45kg)Succes met de spierpijn, ik had vrijdag benen anders dan normaal gedaan en heb nu nog enorme spierpijnHeb die barbell hack squats een op google opgezocht en het ziet er wel verdomd moeilijk uit. Wilde laatst barbell shrugs doen met de stang achter me en moest hem ook van de grond optillen dus ook een barbell hack squat doen. Nou, dat lukte me dus totaal niet. Nou heeft dat bij mij ook vast iets met mobiliteit te maken, ben zo stijf als een hark
![]()
Ik vond het vrij makkelijk. Ik heb mijn vorm bij de warming up nog even laten checken. Was prima, alleen zou ik iets meer rechtop moeten blijven. Barbell shrugs doe ik altijd door de barbell eerst op de safety bars van het squatrek te leggen, zodat ik hem niet vanaf de grond hoef op te pakken. Dat gewicht is ook een stuk meer dan de barbell hack squat. (zeg 100 vs 45kg)

Thanks heren! Zojuist had ik nog zo'n fijne training. Alhoewel ik niet bijna ben doodgegaan zoals gisteren

Verschil met gisteren (14-16 reps). Anyways, had door het volume lekkere pomp. Niet al te zware gewichten gepakt en ook een paar extra setjes (alle oefeningen 3).

Heb ze opgemeten toen ik net thuis kwas (ca 25 min na laatste set): re 42 cm en li 42,8 cm. Ja, verschilletje (was me bekend). Geen record, heb begin van het jaar gem. 42,6 gehad, maar dat was aan het eind van de bulk, op 130kg, moddervet 
Ik wil het niet zo bont maken als vorig jaar, maar rustig bulken tot ca. 125kg ('s ochtends nuchter) en vanaf begin maart de cut erin!
Is ook wel zo. Hij is een stukje korter, dus naar verhouding zijn ze wel groter. Dat motiveert mij om stug door te gaan. Misschien ben ik wel gek en is 45+cm onmogelijk met mijn lichaamsbouw, maar wie weet. 
Dat wil ik wel geloven, aangezien 45kg afzien was. Wel 15 reps en ik heb de barbell (gelukkig) niet van de grond geraapt.Dat klopt ook wel weer, al wilde ik de eerste set maar met 60 kg doen en dat was gewoon echt niet te doenMaar als die voor jou goed werkt zeker blijven doen
![]()