tankthefrank
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 2m11
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik kreeg ook complimenten van anderen. 

Thanks. Ik had wel het gevoel dat ik iets steviger op de grond stond. Niet dat ik met mijn oude schoenen wankel sta, maar het voelde goed aan.Merkte je verschil op je deads met die schoenen aan of voelde het hetzelfde? Ik lees op internet vooral mensen die ze gebruiken bij het squatten, terwijl ze deadlifts met de voeten vlak blijven doen.
Petje af voor die ez curls. Prima combo ook van onderrug, lats en daarna stuk gaan op biceps. Ziet eruit als een solide work-out.
Was misschien iets te zwaar geweest. Ik heb een beetje last van mijn rechter elleboog. Ik weet niet of dit door de training komt.
Je moet ze maar weer eens aandoen. Ze zijn niet gemaakt om in de kast te blijven staan!lkkre training heb ook van die adidas schoenen in de kast heb ze alleen nog niet in me schema zitten train er zelden mee.

nette deadlifts!!!
2x160kg zonder riem is niet voor mietjes.
---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
waarom btw bij benen 2x leg press op 1 dag? ken je er dan bvb niet beten lunges aan toevoegen?

Thanks.nette deadlifts!!!
2x160kg zonder riem is niet voor mietjes.
---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
waarom btw bij benen 2x leg press op 1 dag? ken je er dan bvb niet beten lunges aan toevoegen?
V.w.b. de 2e leg press: soms kan ik niet overtypenDenk de laatste sets om nog even die hams te slopen, vind persoonlijk ook altijd wel lekker om nog even een bepaalde oefening met licht gewicht te herhalen om uit te 'burnen'
Weet niet of OP er ook zo over denkt?![]()
Ik had leg curls gedaan. En het is heel fijn om alles effe eruit te gooien, als je nog een beetje energie hebt. Het was of dat of een andere oefening. In het laatste had ik geen zin meer, omdat het zo heet was 

Nette training!
Alleen die 15x40kg warming up (toch te licht voor warming up) ben ik het niet met je eens
Zelfs met een lege stang ken je een stukje warming up doen.
Maar als ik bvb 100kg Squat of Bankdruk, doe ik altijd
8x lege stang
8x50% van het gewicht
8x50% van het gewicht
5x75/80% van het gewicht
en dan de oefening..
Werkt bij mij super.
Succes

Yo, eerste keer dat ik Tank genoemd word
Ga ik er zoveel op lijken? (Wel mijn streef!) Deze naam was ook uit noodzaak, omdat frankthetank al bezet was 
Gisteren had ik ook wel gekund en gewild, maar aangezien het niet in mijn schema zat, heb ik me maar doodverveeld... Ofwel: ik had gewoon moeten gaan.
Ik had voor de PR willen gaan als ik bij de 1e keer 170 8 reps of zo kon halen, maar dat was net te hoog gegrepen.
Ondanks rugpijntje verder goede training gehad, dus 7,5/10
(PR is 3x24 of zo)

Ach, ik weet wie het zeggen... Ik zie ze regelmatig, dus ik kan het wel hebben.lekkerre training frank, sterke frontraise, sterker als je press.
Ze moesten je wel hebben met hun commetaar vandaag![]()
Vooral met die leg raise zat ik het echt wel uit te schreeuwen! Vooral als je net klaar bent, dan heb je het gevoel dat je abs uit elkaar springen.