- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of je meer spieren kan opbouwen: geen idee. Je hebt wel meer ruimte voor spieren. Dat betekent dat het (veel) meer tijd kost om er voller uit te zien. Bijv. mijn armen zijn zo'n 41 cm (> half uur na tricepstraining, dus pomp zakt hard weg), maar dat ziet er op 2,10m heel anders uit dan op 1,70m. 3 jaar geleden waren ze een stuk kleiner, dus wel degelijk progressieTja maar dan kan je ook weer zeggen van: je bent langer dus kan je meer spieren opbouwen en dus meer kracht. Maar dan heb je weer factoren als ROM, zwaartekracht en valversnelling etc
Zolang je zelf maar progressie ziet, dat is het belangrijkste.
En als BB'er is vergelijken zowieso onzin IMO omdat je doel anders is dan van bv een PL'er
Ze zeggen ook dat bodybuilding een marathon is en geen sprint.Om en om stappen op een bankje zijn ze een heel stuk beter uit te houden dan walking lunges. Die zijn echt killing!Auw die lunges zijn doodgaan. Geen problemen met grip op het einde van de oefening? Mooie tranig btw
Altijd blijven proberen! Ook al gaat het wel eens wat slechter, wanneer je een mindere dag hebt. Bijv. ik vandaag...Die apparaat gewichten die zijn niet echt te vergelijken met elkaar..
Als je 100kg bankdrukt of 100kg Squat en je zegt erbij onder parallel of gewoon parallel, dan weet iedereen wel hoe het zit.
Bvb Leg Press machines scheelt ook allemaal heel veel.
Maja komt goed, We blijven gas geven en zolang die gewichten op die grote oefeningen omhoog knalle dan is het goed toch?

Ik denk dat je een tricep overhead extension of iets in die richting bedoelt?Overhead barbell pull (zeg ik dat goed? Was met cable station):
* 15x25
* 2x10x30
Inderdaad x 2. Ik heb de namen aangepast.Ik denk dat je een tricep overhead extension of iets in die richting bedoelt?
Ervan uitgaand dat ie er zo uitzag: Voor triceps is het eerder een pushdown dan een pull, dus die reverse grip die eronder staat is denk ik ook een pushdown.
Ja, ik ga wel stug door, ook al gaat voor mijn gevoel de training niet zoals het moetRustig aan met die stapjes, probeer toch die plates van 1,25 te zoeken als je ze nodig hebt. Te grote stappen nemen kan ervoor zorgen dat je je lifts niet haalt en zo je eigen progressie in de weg zit. Balen, maar volgende keer er weer tegenaan!
Stevige sets met die skullcrushers, dat ziet er goed uit. Verder heb je lekker wat werk verzet ondanks je hoofd. Dat is een goeie zaak. Keep it up, focus opzoeken en doorknallen.
Ik kan me niet herinneren daarom eerder weggegaan te zijn.
2e rep ging beter dan 1e, maar dat is vaak zo

(maar dat is mijn mening natuurlijk)
Ik wil nog wat droger worden voordat ik ga bulken, omdat ik geen zin heb om weer een vet varken te worden
Dat betekent wel dat ik niet echt voor PR's kan gaan, maar ik ga wel de compound waarmee ik begin zwaar doen. Dat schijnt er toch beter voor te zorgen om spiermassa te behouden.

8/10Johny heeft idd een goed punt, al is het afhankelijk van het doel waarmee jij je sets doet. Het is denk ik het handigst om óf je sets te doen om progressie te pakken, óf singles te doen om je 1rm te testen. Kies per training wat je wilt bereiken en ga daarvoor.
(ik heb me hier toevallig vandaag zelf ook niet aan gehouden met deads, dus guilty all the same.. verder sta ik helemaal achter deze aanpak :b)
Bonuspuntje voor de concentration curls van gisteren. Met welke gear en welke houding voer jij die rear delt raises uit? Als je een plaatje kan vinden ben ik daar benieuwd naar, google levert bij mij vooral bent over side raises op, maar ik vermoed dat je die niet bedoelt.
Lekker abwerk ook wel, en er zit nog steeds een stijgende lijn in die shoulder press de laatste tijd. Goed!
Ja, dit is met losse dumbbells. Zelfde geldt voor side raise en rear delt raise.Is die schouders press niet toevallig met losse dumbbells gedaan?
Anders vind ik je gewicht aan de lage kant..