AndroidHealthClinic

Tatsujin’s traininglog

Gewicht: 125,1kg

Lower A workout

Plate loaded Seated Leg Extension Machine Unilateraal:
2x7 67,5kg

Plate loaded Seated Hamstring Curl Machine:
2x7 50kg

Barbell Stiff Leg Romanian Deadlift:
1x5 110kg

Adductor machine:
2x56 152,5kg

Calf raise unilateraal:
2x7 65kg

Ab crunch machine:
2x16 102,5kg
😨

1745500393284.png

1745500379315.png

Opeens snap ik die onderste opmerking :p

• Topic Starter Topic Starter
insane, niet een idee om te zorgen dat je je ROM gaat vergroten als nieuwe vorm van PO? Neem aan dat 152.5 de full stack is
Nou, ik stel het apparaat op z’n wijdst in. Het is ook altijd even een karwei om over dat ding te klimmen en mezelf ertussen te wurmen 🤣

Ik leun ook iets naar achteren, zodat er een maximale stretch op komt te staan. Dus misschien nog door iets iets leniger te worden, dat ik de ROM nog wat kan vergroten.

152,5 is idd full stack - moet misschien zo’n gympin aanschaffen.

Nou, ik stel het apparaat op z’n wijdst in. Het is ook altijd even een karwei om over dat ding te klimmen en mezelf ertussen te wurmen 🤣

Ik leun ook iets naar achteren, zodat er een maximale stretch op komt te staan. Dus misschien nog door iets iets leniger te worden, dat ik de ROM nog wat kan vergroten.

152,5 is idd full stack - moet misschien zo’n gympin aanschaffen.
Ja ideaal zo een ding, zou wel gelijk de kingpin halen dan

Helaas mag ik die niet gebruiken bij mijn gym dus ik moet het voor mn adductors hebben van SLDLs, diepe presses,squads en deadlifts

Gewicht: 124,85kg

Voeding van gisteren: 2275kcal

Bijlagen

• IMG_5798.jpeg
    IMG_5798.jpeg
    122,8 KB · Weergaven: 26
  • IMG_5799.jpeg
    IMG_5799.jpeg
    134 KB · Weergaven: 29
  • IMG_5804.jpeg
    IMG_5804.jpeg
    106,5 KB · Weergaven: 26
  • IMG_5803.jpeg
    IMG_5803.jpeg
    92,9 KB · Weergaven: 23
  • IMG_5802.jpeg
    IMG_5802.jpeg
    107,7 KB · Weergaven: 22
  • IMG_5801.jpeg
    IMG_5801.jpeg
    77,5 KB · Weergaven: 25
  • IMG_5800.jpeg
    IMG_5800.jpeg
    154,8 KB · Weergaven: 30
Waarom slik je nog extra vitamine B complex, terwijl de multivitamine van Centrum al meer dan 100% van de ADH bevat van de vitaminen B1, B2, B6 en B12?

Waarom slik je nog extra vitamine B complex, terwijl de multivitamine van Centrum al meer dan 100% van de ADH bevat van de vitaminen B1, B2, B6 en B12?
Ah ja, ik zie het nu. Je hebt gelijk. Ik had eroverheen gelezen op de verpakking en dacht dat er minder dan 100% in zat.

Ga ik dus gelijk schrappen. Thnx.

Gewicht: 124,85kg

Vandaag upper and lower voor 2 aparte dagen in 1 dag gedaan ivm Koningsdag morgen

Upper B workout

Barbell Bench Press:
2x5 72,5kg

Barbell Overhead Press
2x5 43,5kg

Plate loaded seated supported Chest Row Machine Small grip
2x5 190kg

Cable y-raise
2x7 54kg

Cable Curl:
2x7 55kg

Dumbbell Bent Arm Pullover
2x5 32kg

Single arm triceps pushdown rope
2x7 32kg

Lower B workout

Plate loaded Seated Leg Extension Machine Unilateraal
2x5 70kg

Plate loaded Seated Hamstring Curl Machine
2x5 55kg

Pivot Squat Machine
2x5 65kg

Calf raise unilateraal
2x7 65kg

Ab crunch machine
2x16 102,5kg

Gewicht: 121kg

Voeding van gisteren, zie bijlagen.

Bijlagen

• IMG_5815.jpeg
    IMG_5815.jpeg
    115,2 KB · Weergaven: 23
  • IMG_5816.jpeg
    IMG_5816.jpeg
    146,1 KB · Weergaven: 21
  • IMG_5821.jpeg
    IMG_5821.jpeg
    101,4 KB · Weergaven: 24
  • IMG_5820.jpeg
    IMG_5820.jpeg
    110,2 KB · Weergaven: 16
  • IMG_5819.jpeg
    IMG_5819.jpeg
    116,9 KB · Weergaven: 21
  • IMG_5818.jpeg
    IMG_5818.jpeg
    78,5 KB · Weergaven: 20
  • IMG_5817.jpeg
    IMG_5817.jpeg
    136 KB · Weergaven: 20
E

hoe is je energie/ honger gevoel?
Best wel prima eigenlijk. Het valt mee, had soms weleens tijdens de middag wel een beetje een knorrende maag en wat laag qua energie. Maar nu probeer ik het wat meer gelijkmatig gedurende de dag te verdelen, gaat het gevoelsmatig wel lekker.

Ook in de gym nog steeds erg fijn, gisteren 2 sessies voor aparte dagen in 1 dag gedaan en dat was geen enkel probleem (ook 2 lower day achter elkaar, en ook daar geen probleem).

Ook in de gym nog steeds erg fijn, gisteren 2 sessies voor aparte dagen in 1 dag gedaan en dat was geen enkel probleem (ook 2 lower day achter elkaar, en ook daar geen probleem).
Dit zou echter wel een probleem moeten zijn en beetje het teken dat je niet maximaal alles geeft in de gym.
Als jij 2 dagen achter elkaar LB kan doen (al snap ik niet waarom) en beide dagen presteer je “goed” dan is dit wel een red flag.

Ook 2 sessies in 1 dag proppen is iets wat gewoon niet kan je ook een beetje je best doet. Je zou eigenlijk na 10/15 werksets al op moeten zijn, kunt er daarna nog wel 299329 doen, maar dit is “junk volume” automatisch piloot werk en geeft geen resultaat daar waar dit wel je herstel/csn kapot maakt.

Mijn advies: doe minder, maar wat je doet intensiever en zoek elke set de grens op. Spaar geen kracht omdat je weet je nog 35 sets meer moet doen, zo werkt het niet.

Gewicht: 123kg

Voeding gisteren: zie bijlagen.

Had op de Koningsmarkt, brownie, worteltaart, een grote Stroopwafel en 6 mini loempia’s gegeten; dus heb het bij benadering proberen in de MFP-app te zetten (vandaar dat er HEMA, AH of iets dergelijks bij staat). Bij die kraampjes staan er natuurlijk geen afmetingen of gewichten bij.

In de avond wel zelf gekookt en ook alles netjes afgewogen (jaja, heb een keukenweegschaal nu!🥳).

Bijlagen

• IMG_5826.jpeg
    IMG_5826.jpeg
    117,9 KB · Weergaven: 27
  • IMG_5827.jpeg
    IMG_5827.jpeg
    132,5 KB · Weergaven: 27
  • IMG_5828.jpeg
    IMG_5828.jpeg
    123,2 KB · Weergaven: 23
  • IMG_5829.jpeg
    IMG_5829.jpeg
    79,5 KB · Weergaven: 27
  • IMG_5830.jpeg
    IMG_5830.jpeg
    106,7 KB · Weergaven: 20
  • IMG_5831.jpeg
    IMG_5831.jpeg
    83,5 KB · Weergaven: 23
  • IMG_5832.jpeg
    IMG_5832.jpeg
    102,3 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Gewicht: 123kg

Voeding gisteren: zie bijlagen.

Had op de Koningsmarkt, brownie, worteltaart, een grote Stroopwafel en 6 mini loempia’s gegeten; dus heb het bij benadering proberen in de MFP-app te zetten (vandaar dat er HEMA, AH of iets dergelijks bij staat). Bij die kraampjes staan er natuurlijk geen afmetingen of gewichten bij.

In de avond wel zelf gekookt en ook alles netjes afgewogen (jaja, heb een keukenweegschaal nu!🥳).
Hey kerel ik snap dat je wilt afvallen, maar waarom zou je dan juist nu een keuze maken voor brownie worteltaart ect? Probeer je zoveel mogelijk aan het plan te houden.

Je vetten zijn super hoog en je haalt je eiwitten/koolhydraten bron niet terwijl die laatste het belangrijkst zijn.

Hey kerel ik snap dat je wilt afvallen, maar waarom zou je dan juist nu een keuze maken voor brownie worteltaart ect? Probeer je zoveel mogelijk aan het plan te houden.

Je vetten zijn super hoog en je haalt je eiwitten/koolhydraten bron niet terwijl die laatste het belangrijkst zijn.
Omdat ik soms ook wat lekkers wil 😃 Zeker op een dag als gisteren of het weekend, als je met andere de deur uit bent en niet steeds nee wilt zeggen (hoewel ik een Bubble Tea heb overgeslagen).

Op andere dagen waren mijn eiwitten hoog en de koolhydraten ook hoger.

Ik weet dat het cherry picking is, maar ik haal even het volgende artikel aan: Twinkie Dieet - waarbij het totaal aantal kcal belangrijker is dan wat je eet en je macro’s (er bestaan ook hoog vet-diëten); en ik zat gisteren nog steeds onder mijn onderhoud..

Omdat ik soms ook wat lekkers wil 😃 Zeker op een dag als gisteren of het weekend, als je met andere de deur uit bent en niet steeds nee wilt zeggen (hoewel ik een Bubble Tea heb overgeslagen).

Op andere dagen waren mijn eiwitten hoog en de koolhydraten ook hoger.

Ik weet dat het cherry picking is, maar ik haal even het volgende artikel aan: Twinkie Dieet - waarbij het totaal aantal kcal belangrijker is dan wat je eet en je macro’s (er bestaan ook hoog vet-diëten); en ik zat gisteren nog steeds onder mijn onderhoud..
Je zat maar net onder het aantal kcal terwijl je een hoop hebt moeten “gokken”. Nu maakt dat voor een keer niet uit natuurlijk maar reken maar dat je er waarschijnlijk ver boven zat

Terug
Naar boven