Fitness Seller

Te gespierde ass door squats .....

Gettingbigger

Cool Novice
Waardering
0
Ok misschien een raar topic, maar ik zit even met het volgende....

Mijn lichaam reageert fantastisch op squats... en zo hoort het natuurlijk ook :p dus de beenspieren groeien lekker. Alleen ..... ik heb nou een gespierde ass, dat is gewoon echt niet leuk meer. In mijn normale kleding lijkt het daardoor of ik een ongelovelijk vet achterwerk heb, terwijl het echt alleen maar spieren zijn. Het wordt echt zo'n achterwerk dat je als bijzettafeltje kan gebruiken zeg maar, waar anderen in de kroeg hun biertje op kunnen neerzetten :(

Mijn vraag is nu: is er een manier om de squats zo te doen dat ik het achterwerk minder inschakel (bijv. bovenbenen boven parallel aan de vloer houden of zo?)

Ja zon houtje onder je hielen..maar volgens mij is dat echt slecht voor je knieen. Maar goed beter een te grote reet dan helemaal geen reet he

Hehe, ik moet inderdaad bekennen dat ik bij pro-bodybuilders alles schitterend vindt behalve hun kont. :s Een gevormde kont is mooi, een gespierde niet IMO.

te breed

ik kem ook een "dik gat" maar van nature. Meestal is het droom om breed te worden. Mijn probleem is dat ik te breed aan het worden ben, terwijl ik alleen serieus aan kracht wil toenemen. Ja toch raar, sommigen dromen ervan om zo breed te worden als een kleerkast, eenmaal dat je er bent, verlang ja naar een iets minder breed karuur (ik toch).

Ik heb het ook en heb er geen last :cool:

Deal with it :cool:

Ik hoef niet meer in een kinderzitje dus ik maak mij er niet druk om.

hahaha meiden hebben graag iets om in te knijpen en dan bedoel ik geen steen :P

Een dikke reet zit bij de deal inbegrepen, take it or leave it :).

gewoon doorgaan met je dikke squat reet :D

Het is toch zo dat hoe verder je met je bovenlichaam naar voren buigt, hoe meer je gluteus maximus belast wordt? Het zwaartepunt van het bovenlichaam ligt dan verder naar voren en is het een grotere belasting voor de strekkers van de heup...

Ik dnek dat het niet mogelijk is om je gluteus uit te schakelen tijdens been oefeningen. Of je moet je beperken tot de machine "sissy" oefeningen.

Ik zelf heb ook een behoorlijke squat reet en ik wordt er alleen mee geconfronteerd wanneer ik nieuwe broeken koop. Maar het is gelukkig wel in verhouding met mn bovenbenen...

de meeste meiden vallen wel op een flinke kont! beter dan zo'n krielkontje toch?

Ja dat klopt kale, maar dat is bij hun voorgeprogrammeerd he. Grote kont betekent veel stootkracht, wat zeg maar de voorplanting ten goede komt..is geen geintje, was op discovery

the giant zei:
Het is toch zo dat hoe verder je met je bovenlichaam naar voren buigt, hoe meer je gluteus maximus belast wordt? Het zwaartepunt van het bovenlichaam ligt dan verder naar voren en is het een grotere belasting voor de strekkers van de heup...
sorry, maar wat heb jij een gayness avatar :eek:

Oh mooi ik heb niet echt een dikke kont dan groeit die ook eens wat

Idd what the ****!! Jim???

Ontopic. Ik ben juist full squat aan het doen voor o.a wat dikkere kont te krijgen!

the giant zei:

Lijkt mij niet.Met een "squatgewicht", oefen je meer druk op je onderrug op die manier. (goodmornings doe je toch ook niet met 150 kg ;) )

Tis meer hoe ver je doorzakt bij squat(full squat bijv) hoe meer je je kont gebruikt.

Bij oefeningen als stiff-deadlift gebruik je meer je hamstring/kont.

Laatst bewerkt:
Mugje zei:
sorry, maar wat heb jij een gayness avatar :eek:

my thoughts exactly :D

en ja ik heb ook een dikke reet gekregen, wil daarom ook mijn vetpercentage wat naar beneden gaan brengen omdat het dan wat minder zou moeten worden.

Terug
Naar boven