XXL Nutrition

Te gespierde ass door squats .....

Oke okeee!! jullie hebben gelijk!! heb em al verandert :rolleyes: Negeerlijsten :p

:eek: Hey mannen,wat is dat toch allemaal...............wat kunnen jullie zeiken over een dikke reet zeg!!!!!
Ik dacht dat dát een damesprobleem was!!!!!!!! :p ;)

whahahahahahaha!!!!!

p.s. soms ook last van tepelkloven??? :D

Laterrrsssszzzzz ... :) (ik hoorde dat véél trappenlopen helpt tegen een ''fat ass'')!!!!

GEINTJUHHH!!!!!!!

Laatst bewerkt:
F*ck zei:
:eek: Hey mannen,wat is dat toch allemaal...............wat kunnen jullie zeiken over een dikke reet zeg!!!!!
Ik dacht dat dát een damesprobleem was!!!!!!!! :p ;)

whahahahahahaha!!!!!

p.s. soms ook last van tepelkloven??? :D

Laterrrsssszzzzz ... :) (ik hoorde dat véél trappenlopen helpt tegen een ''fat ass'')!!!!

cutten bedoel je XD

haazebr zei:
Lijkt mij niet.Met een "squatgewicht", oefen je meer druk op je onderrug op die manier. (goodmornings doe je toch ook niet met 150 kg ;) )

Tis meer hoe ver je doorzakt bij squat(full squat bijv) hoe meer je je kont gebruikt.

Bij oefeningen als stiff-deadlift gebruik je meer je hamstring/kont.

good mornings zijn niet voor je onderrug maar voor je hamstrings (en ik doe ze wel met 200 ;))

en door verder door te zakken bij squat creeër je idd een grotere rom voor je heupen => spreek je meer gluteus aan.

Dikke kont heerst

Ik was met mijn meisie kleren aan het kopen :D
Altijd lachen met broeken, de verkoopster zei: "meneer heeft billen"
wahaha, moet ik mijn broek uit doen voor je, kun je mijn boven benen ook direct checken...
leuk man

Om de zoveel tijd vervang ik normale squats voor een paar weken hack-squat. Heb wel het idee dat je dan minder je reetspieren pakt en evengoed is het een brute oefening voor je quadriceps. Heb zelf ook een aardig dikke reet t.o.v. de rest door al dat gesquat. M'n vriendin zegt altijd dat ik 'negerbillen' heb haha.

Zolang het in verhouding is met je benen is het toch ok?
Denk dat sommigen het ook verwarren met een hoog vet%!! Breng je vet% naar beneden en de verhoudingen gaan beter kloppen. Buik/benen/billen zijn typische vetafzetting plaatsen.

ik heb ook een vette squatass.. maar wel rockhard. Me meid kan er niet van afblijven :D

dusch ;)

'k heb hier video van cottrel porter
NfKdRi9s82xa6RVeNZACNagtN-CwDemn.jpeg

kerel zegt dat ie in 10 jaar nog niet eens gesquat heeft omdat ie z'n lendenen&kont smal wil houden en dus puur legpressen als alternatief doet

wat vinde jullie dervan?

Laatst bewerkt door een moderator:
Een goedgespierde bilpartij is toch echt niets mis mee vind ik...

Ik hou niet van iets zachts om in te knijpen...

• Topic Starter Topic Starter
:D Ja mijn vriendin zegt dus ook dat ik een 'roti kip' achterste heb :D Zit alleen geen grammetje vet aan.

In principe hebben jullie natuurlijk gelijk...beter massieve gespierde ass dan geen ass.... maar ja .... vorige week keurig netjes in pak op weg naar een klant, buk ik om iets op te rapen.... scheur ik uit mijn broek :eek: Beetje teveel gegroeid afgelopen jaar!

ze wil ook niet knijpen... aaien mischien :D

Haha nee hoef niet te knijpen hoor...

Met een pak moet je al snel eerst je broeksppen wat omhoogtrekken voor dat je hurkt/zit.

Terug
Naar boven