AndroidHealthClinic

Te klein

axe2000

Novice
Waardering
0
Ik ben nu 17 jaar en al een aantal maanden intesief bezig met bodybuilding maar
ik ben maar 1.70cm en je lijkt snel dik en stevig gebouwt met deze lengte waardoor je alleen nog maar kleiner lijkt en het niet meer mooi word om gespierd te zijn.
en bij de vrouwtjes lukt het ook al niet goed ligt niet aan me uiterlijk daar is alles goed aan. maar ik ben gewoon te klein de meeste dames zijn groter.

ik weet dat ik geen reus meer kan worden van 1.85cm+ maar ik zou graag toch wel wat groter willen zijn rond 1.78cm ik zou 1.80cm worden volgens de schoolarts maar dat zit er denk niet echt meer in.:(

zouden er nog hulpmiddelen zijn om die lengte die bereiken die ik toch wel minimaal wil ?

ik ben 1m72 en lengte maakt totaal niet uit hoor om veel vrouwtjes te krijgen... hoe kleiner hoe voller je ook lijkt...

• Topic Starter Topic Starter
maar als ik voller word met mijn lengte lijk, ik alleen nog maar kleiner dan ik al ben en dat is het laaste wat ik wil ik voel me soms echt een dwerg als ik in de kroeg sta met gasten van 185cm+ en veel vrouwen van 1.75cm+

het is gewoon frustrerend dat ik 1-2 koppen kleiner ben dan de meeste mannen/jongens en me motivatie voor bodybuilding word daardoor ook minder.

is het misschien verstandig om naar de dokter te gaan om advies te vragen over groeihormoon pillen ? ik weet niet of dat nog wel kan met mijn leeftijd van 17 jaar ?

Kan me voorstellen dat je het vervelend vind, maar als je een goed en mooi gespierd fysiek hebt en je straalt veel zelf vertrouwen uit, maakt het echt niet uit hoe lang je bent hoor! Ik ben zelf 1,87m, maar er zijn zat mensen van rond de 170 waar ik naar tegen op kijk!

Ken het probleem, ben +- 1,70 en voel me ook vaak klein. Gewoon de lengte compenseren door een huge mother****ertje te worden. :D

Oja, als je naar de dokter bent geweest wil ik graag weten hoe het ging :o en of je pillen krijgt. Misschien kan je eerst vragen of de doc kan zien of je uitgegroeid ben. Geen idee hoe ze dat doen, maar zou ik zelf ook weleens willen weten!

BTW, een vriend van mij heeft echt gigantisch goede genen en heeft echt een mega bruut fysiek, zeker wel groter dan iedere andere 17 jarige op dit forum, maar is ook echt een klein opdondertje. Maar door zijn fysiek kijkt iedereen tegen hem op!

Trainen dus!

maar als ik voller word met mijn lengte lijk, ik alleen nog maar kleiner dan ik al ben en dat is het laaste wat ik wil ik voel me soms echt een dwerg als ik in de kroeg sta met gasten van 185cm+ en veel vrouwen van 1.75cm+

het is gewoon frustrerend dat ik 1-2 koppen kleiner ben dan de meeste mannen/jongens en me motivatie voor bodybuilding word daardoor ook minder.

is het misschien verstandig om naar de dokter te gaan om advies te vragen over groeihormoon pillen ? ik weet niet of dat nog wel kan met mijn leeftijd van 17 jaar ?

1m70 valt echt nog goed mee hoor je hebt mannen die nog kleiner zijn en dan nog een heleboel vrouwen... ik woog 4 jaar geleden 65 kg en nu 88kg en ik lijk totaal niet kleiner... je schouders en traps gaan nog uitzetten, dat oogt ook groter... ik denk dat het probleem niet uw lengte is maar uw zelfvertrouwen...

aleyezonme, tot welke leeftijd groeide jij in de breedte zeg maar? Dan bedoel ik niet qua spiermassa maar vooral je skelet. Wat meten bijvoorbeeld je polsen?

tot mijn 19 jaar ongeveer en mijn polsen meten 20cm

Ken het probleem, ben +- 1,70 en voel me ook vaak klein. Gewoon de lengte compenseren door een huge mother****ertje te worden. :D

met deze lengte wil ik juist geen huge mother****ertje worden:p
dan lijk je alleen zo'n klein dik stevig ventje wat niet mooi is.

het lijkt het wel of ik nooit een groeispurt heb gehad sinds me 13e ben ik net 3 cm gegroeit. zal dus waarschijnlijk wel uitgegroeit zijn wat dus betekend dat ik alleen me benen kan breken via chirugie om die 1.78cm te bereiken minimaal maar dat lijkt me denk weer een beetje te grote stap.

aleyezonme ik denk dat het net andersom is me zelfvertrouwen is naar beneden gegaan doordat ik zo klein ben ( je zelfvertrouwen gaat wel naar beneden als veel knappe dames groter zijn dan jij en jezelf als een dwerg/klein kind tegenover andere 185cm+ mannen/jongens , en als je schoenen koopt en daardoor 1-2cm groter te lijken...)

Damn! Ik ben nu 20 en mijn polsen meten maar 16 cm, misschien komt daar nog een centimetertje (of 2) bij als ik wat groter ben... shit! :(

BTW, een vriend van mij heeft echt gigantisch goede genen en heeft echt een mega bruut fysiek, zeker wel groter dan iedere andere 17 jarige op dit forum, maar is ook echt een klein opdondertje. Maar door zijn fysiek kijkt iedereen tegen hem op!

Trainen dus!

foto's gezien van jair16 op zijn 16 jaar?

met deze lengte wil ik juist geen huge mother****ertje worden:p
dan lijk je alleen zo'n klein dik stevig ventje wat niet mooi is.

het lijkt het wel of ik nooit een groeispurt heb gehad sinds me 13e ben ik net 3 cm gegroeit. zal dus waarschijnlijk wel uitgegroeit zijn wat dus betekend dat ik alleen me benen kan breken via chirugie om die 1.78cm te bereiken minimaal maar dat lijkt me denk weer een beetje te grote stap.

aleyezonme ik denk dat het net andersom is me zelfvertrouwen is naar beneden gegaan doordat ik zo klein ben ( je zelfvertrouwen gaat wel naar beneden als veel knappe dames groter zijn dan jij en jezelf als een dwerg/klein kind tegenover andere 185cm+ mannen/jongens , en als je schoenen koopt en daardoor 1-2cm groter te lijken...)

NIET WAAR! Ik zal je een link geven naar een member zijn gallerij, hij is 1.70 m! En aleyezonme staat er ook super bij voor zijn lengte! Totaal niet dik.

[Link niet meer beschikbaar] Hier is de link, check ook de rest van zijn gallerij. Echt een streeffysiek voor iemand van 1.70 m. Anders zit je niet op dit board denk ik :D

axe2000, eigenlijk moeten we niet b**chen maar gewoon het beste uit onze lengte halen. Meer kunnen we toch niet, dus trainen en vreten :D En er zijn zat lekkere kleine vrouwtjes ook.
Wat weeg je op het moment?

daar zit het hem al... schoennen met een hoogte van 2cm is geen zicht jong... je zou eens moeten weten hoeveel vrouwen naar de schoenen kijken... en slechte smaak van schoennen is meestal al directe afkeur geloof mij... ze zeggen altijd dat vrouwen naar de lengte kijken maar is niet altijd zo... ze kijken naar schoennen, kledij, verzorging, spieren, kapsel en het allerbelangrijkste humor en wat moet jij met een vrouw die 1m75 is, zoekt u een die 1m62 is ofzo

Damn! Ik ben nu 20 en mijn polsen meten maar 16 cm, misschien komt daar nog een centimetertje (of 2) bij als ik wat groter ben... shit! :(

ja ik heb dikke polsen en dikke vingers... in mijn jeugd was ik altijd klein en de laatste 2 jaar ben ik ferm gegroeit op mijn 16 a 17 jaar was ik maar 1m65 en nu 1m72

het probleem is er zijn weinig dames hier onder de 1.70cm en er zijn er wel een paar natuurlijk maarjah die willen allemaal mannen van 1.80cm+
het is niet zo makkelijk om er steeds mee geconfrontreed te worden ik probeer dan ook vooral lange mensen uit de weg te gaan om niet steeds het gevoel te hebben dat ik een klein dwergje ben. en al me vrienden zijn rond de 1.85cm ik voel me dus de hele dag eigenlijk klein en ik kan er niet tegen dat er dadelijk er weinig aan te doen valt.

heeft iemand hier ervaring mee en weet of je nog zo'n 8cm kan gaan groeien door pillen of iets dergelijks ik wil echt wat groter worden! :(

het probleem is er zijn weinig dames hier onder de 1.70cm en er zijn er wel een paar natuurlijk maarjah die willen allemaal mannen van 1.80cm+
het is niet zo makkelijk om er steeds mee geconfrontreed te worden ik probeer dan ook vooral lange mensen uit de weg te gaan om niet steeds het gevoel te hebben dat ik een klein dwergje ben. en al me vrienden zijn rond de 1.85cm ik voel me dus de hele dag eigenlijk klein en ik kan er niet tegen dat er dadelijk er weinig aan te doen valt.

heeft iemand hier ervaring mee en weet of je nog zo'n 8cm kan gaan groeien door pillen of iets dergelijks ik wil echt wat groter worden! :(

je bent nog maar 16 geloof mij je gaat nog groeien

Ga je dokter eens opzoeken, en meld hier je ervaring. Zo kunnen andere mensen er ook nog wat van leren :) Ik ben eigenlijk altijd met de kleinere mensen opgetrokken, ik heb dan ook meer korte vrienden rond de 20 jaar. Ik vind het niet zo'n probleem om met andere vrienden om te gaan die groter zijn hoor, misschien moet je eens meer met korte mensen van je leeftijd omgaan? Die zijn er heus wel zat ;)

een dokter gaat je maar helpen als je echt extreem klein bent omdat er veel risico's kunnen zijn, er is risico dat je botten dan nog groeien maar onregelmatig... zo kan het dan zijn dat je ene arm langer is dan je ander of je ene been korter dan de ander... of je kaken die extreem gaan groeien... liever een kleine man met knap gezicht en gelijke armen dan een lange met breede kaken en onregelmatige armen... dan zal er zeker geen enkel vrouwtje meer zijn die u ga zien zitten...

Terug
Naar boven