Maatje, ik zou hier normaal niet op reageren maar bon, hier komt mijn dagelijkse goede daad:
STOP MET b**chen OVER JE LENGTE!!!
Aantrekkelijkheid en het verwerven van respect hebben NIKS maar dan ook NIKS met lengte te maken, maar met charisma, zelfvertouwen en een degelijke fysiek als het even kan, al is zelfs dat geen noodzaak.
Je mag in twijfel trekken wat je wil; toen ik 17 was was ik nog geen 1.70 m en woog ik 49, geen typfout, 49 kg en zat ik op de rofste school in de buurt.
Niemand ging me daar proberen en bij de enkele confrontaties die ik er heb gehad had ik de bovenhand. Ik vloerde toen ooit een snul van +- 1.94m omdat hij ons allemaal bij de directie had gekregen. (Ik moest springen om 'em fatsoenlijk neer te werken

)
Omdat ik niet schuif en er meteen heel hard inging, maakt verdomd een stuk meer uit dan hoe hoog je komt.
Ik heb altijd de mooiste meisjes gedated, wat zo is mag je zeggen en leef nu met een hele mooie meid samen, die trouwens ook 1.70m is net als ik.
De grootste 'womanizers' die ik ken zijn toevallig net zo groot als ik zelf, en er zit 1 bij die werkelijk alles binnendoet wat hij wil, is gewoon een 'likeable' persoon, geen vrouw die hem ooit staat te meten..
50ct (de rapartiest) heeft uit diepgaande adoratie zichzelf genoemd naar de gelijknamige straatlegende die bij géén.70m en graatmager de absolute schrik van de buurt was in Harlem een 20 jaar geleden. Die vond zichzelf vast ook geen 'dwergje'.
Napoleon Bonaparte, de machtigste man van Frankrijk was een stulpje van rond de anderhalve meter. Die had klaarblijkelijk weinig tegenstand omtrent z'n gestalte, zou hij dan mischien heel even andere ontzagwekkende eigenschappen hebben gehad? Wat denk jij?
Ik ben nu 26, weeg 82 kg, geef dagelijks leiding en heb geen probleem qua respect afdwingen op een ontspannen en volwassen manier.
Ik heb nooit het gevoel dat iemand op me neerkijkt of niet serieus zou nemen
en als ik al eens een rotte appel in m'n mand heb heeft dit alvast niets met mijn lengte van doen.
Ik wil heus niet opscheppen maar ik respecteer mezelf en heb dat altijd al gedaan, ook in tijden van puberale vlagen van onzekerheid, net zoals iedereen die heeft als adolescent. Ook jongens van 1.90m.
Die staan dan met een mini-snikkel in verhouding de spiegel in te staren en vloeken dat ze zo groot zijn..
Be all you can be zou ik zeggen en besef dat je bent wat je wil zijn.
(
man dit was vermoeiend... 
)