MuscleMeat

Te klein

als je dunner bent lijk je toch ook wat groter dan je werkelijk bent ?
en als je dikker steviger gebouwd ben lijk je toch ook wat kleiner ?

kwestie van perceptie. Veel "dikke" mensen lopen wat gekromder...vandaar, en veel dunne mensen lopen weer tegenovergesteld om breder te lijken. Kijk maar naar al die mocro's die zo "swingent" lopen

Dude, ik ben klein EN dun. Dát is pas ****ed, dus beter ga je keihard trainen en eten!

En baka boko, leuke bijdrage aan het topic weer man. :rolleyes:

krijgen we dat gezeur weer. alsof je altijd positief moet zijn

dat maatje van mij (Theo) heeft een figuur waar ik, als ik bijv. 1,70m zou zijn, geen probleem mee zou hebben.. ongeacht wat dan ook!

kijk, dat je er geen vrede mee hebt dat je wat kleiner bent dan de meesten is klote..
maar dat je in verhouding heel massaal en strak kan worden is een feit. en of dat mooi staat kan ik je beloven ;)

Ik zal nooit een hughe mother****ertje worden ( dat wil ik niet met deze lengte), was een tijdje model maar nou ben ik in de prullenbak gegooit omdat ik te klein ben voor me leeftijd , dames van 1.70 en wat grotere kicken op me af en ik wil zelf ook niet een grotere dame dan mij zelf dus word moeilijk kiezen , iedereen kijkt op me neer en voel me een dwergje

noujah dan zal er wel denk maar 1 optie zijn er mee moeten leren leven *kuch* kuch* of moeten gaan verhuizen naar japan waar ik niet meer opval.

nou maar hopen dat ik nog niet uitgegroeit ben en de dokter toestemming geeft voor 1 of ander groei middeltje....

Maatje, ik zou hier normaal niet op reageren maar bon, hier komt mijn dagelijkse goede daad:

STOP MET b**chen OVER JE LENGTE!!!

Aantrekkelijkheid en het verwerven van respect hebben NIKS maar dan ook NIKS met lengte te maken, maar met charisma, zelfvertouwen en een degelijke fysiek als het even kan, al is zelfs dat geen noodzaak.
Je mag in twijfel trekken wat je wil; toen ik 17 was was ik nog geen 1.70 m en woog ik 49, geen typfout, 49 kg en zat ik op de rofste school in de buurt.
Niemand ging me daar proberen en bij de enkele confrontaties die ik er heb gehad had ik de bovenhand. Ik vloerde toen ooit een snul van +- 1.94m omdat hij ons allemaal bij de directie had gekregen. (Ik moest springen om 'em fatsoenlijk neer te werken:p)
Omdat ik niet schuif en er meteen heel hard inging, maakt verdomd een stuk meer uit dan hoe hoog je komt.
Ik heb altijd de mooiste meisjes gedated, wat zo is mag je zeggen en leef nu met een hele mooie meid samen, die trouwens ook 1.70m is net als ik.
De grootste 'womanizers' die ik ken zijn toevallig net zo groot als ik zelf, en er zit 1 bij die werkelijk alles binnendoet wat hij wil, is gewoon een 'likeable' persoon, geen vrouw die hem ooit staat te meten..

50ct (de rapartiest) heeft uit diepgaande adoratie zichzelf genoemd naar de gelijknamige straatlegende die bij géén.70m en graatmager de absolute schrik van de buurt was in Harlem een 20 jaar geleden. Die vond zichzelf vast ook geen 'dwergje'.

Napoleon Bonaparte, de machtigste man van Frankrijk was een stulpje van rond de anderhalve meter. Die had klaarblijkelijk weinig tegenstand omtrent z'n gestalte, zou hij dan mischien heel even andere ontzagwekkende eigenschappen hebben gehad? Wat denk jij?

Ik ben nu 26, weeg 82 kg, geef dagelijks leiding en heb geen probleem qua respect afdwingen op een ontspannen en volwassen manier.
Ik heb nooit het gevoel dat iemand op me neerkijkt of niet serieus zou nemen
en als ik al eens een rotte appel in m'n mand heb heeft dit alvast niets met mijn lengte van doen.

Ik wil heus niet opscheppen maar ik respecteer mezelf en heb dat altijd al gedaan, ook in tijden van puberale vlagen van onzekerheid, net zoals iedereen die heeft als adolescent. Ook jongens van 1.90m.
Die staan dan met een mini-snikkel in verhouding de spiegel in te staren en vloeken dat ze zo groot zijn.. :D

Be all you can be zou ik zeggen en besef dat je bent wat je wil zijn.

(man dit was vermoeiend... :rolleyes:)

Maatje, ik zou hier normaal niet op reageren maar bon, hier komt mijn dagelijkse goede daad:

STOP MET b**chen OVER JE LENGTE!!!

Aantrekkelijkheid en het verwerven van respect hebben NIKS maar dan ook NIKS met lengte te maken, maar met charisma, zelfvertouwen en een degelijke fysiek als het even kan, al is zelfs dat geen noodzaak.
Je mag in twijfel trekken wat je wil; toen ik 17 was was ik nog geen 1.70 m en woog ik 49, geen typfout, 49 kg en zat ik op de rofste school in de buurt.
Niemand ging me daar proberen en bij de enkele confrontaties die ik er heb gehad had ik de bovenhand. Ik vloerde toen ooit een snul van +- 1.94m omdat hij ons allemaal bij de directie had gekregen. (Ik moest springen om 'em fatsoenlijk neer te werken:p)
Omdat ik niet schuif en er meteen heel hard inging, maakt verdomd een stuk meer uit dan hoe hoog je komt.
Ik heb altijd de mooiste meisjes gedated, wat zo is mag je zeggen en leef nu met een hele mooie meid samen, die trouwens ook 1.70m is net als ik.
De grootste 'womanizers' die ik ken zijn toevallig net zo groot als ik zelf, en er zit 1 bij die werkelijk alles binnendoet wat hij wil, is gewoon een 'likeable' persoon, geen vrouw die hem ooit staat te meten..

50ct (de rapartiest) heeft uit diepgaande adoratie zichzelf genoemd naar de gelijknamige straatlegende die bij géén.70m en graatmager de absolute schrik van de buurt was in Harlem een 20 jaar geleden. Die vond zichzelf vast ook geen 'dwergje'.

Napoleon Bonaparte, de machtigste man van Frankrijk was een stulpje van rond de anderhalve meter. Die had klaarblijkelijk weinig tegenstand omtrent z'n gestalte, zou hij dan mischien heel even andere ontzagwekkende eigenschappen hebben gehad? Wat denk jij?

Ik ben nu 26, weeg 82 kg, geef dagelijks leiding en heb geen probleem qua respect afdwingen op een ontspannen en volwassen manier.
Ik heb nooit het gevoel dat iemand op me neerkijkt of niet serieus zou nemen
en als ik al eens een rotte appel in m'n mand heb heeft dit alvast niets met mijn lengte van doen.

Ik wil heus niet opscheppen maar ik respecteer mezelf en heb dat altijd al gedaan, ook in tijden van puberale vlagen van onzekerheid, net zoals iedereen die heeft als adolescent. Ook jongens van 1.90m.
Die staan dan met een mini-snikkel in verhouding de spiegel in te staren en vloeken dat ze zo groot zijn.. :D

Be all you can be zou ik zeggen en besef dat je bent wat je wil zijn.

(man dit was vermoeiend... :rolleyes:)

vermoeiend misschien, maar boeiend ook ;) goed verhaal..

Al Pacino, Robert de Niro, Jean Claude Van Damme, Mark Wahlbergh, Leonardo de cabrio enz... Allemaal niet groter dan jij.
Respect? imposant? vrouwen? Be real, de eerste 2 zijn verreweg de meest charismatische personen op het witte doek vandaag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kijk hier maar eens naar, -2,5 is lage uitloop en +2,5 een hogere. 0 is gemiddeld. Kijk maar eens, jij zit dus op -1sd ongeveer. Je wordt dus ongeveer 1,75.

Of gebruik dit:

Voor jongens: theoretische eindlengte = (lengte vader + lengte moeder)/2 + 11cm (variatie * 9cm)

ik ben ook klein van stuk hoor axe en ik heb ook wel eens van die momenten gehad dat ik graag langer wilde zijn, zelfs tot het depressieve aan toe. maar weet je waar het om gaat:

je eigen uitstraling! als jij ergens in een ruimte bent en je hebt het gevoel dat je zo klein bent, dan straal je dat op een gegeven moment ook uit.
het enige wat ik er aan kan doen is trainen en vreten en ervoor zorgen dat ik niet te vol wordt, zodat er nog verhoudingen in zit.

ik heb net als jou, vrienden die langer zijn dan mij. zij gaan gewoon met mij om en zien het probleem niet.
wat ik hiermee wil zeggen is dat het allemaal om je eigen "ik" gaat. als je "zeker" van jezelf bent, genoeg zelfvertrouwen hebt, dan straal je dat ook uit. je kan je lengte compenseren met een verzorgd uiterlijk, leuke/mooie kleding, nice shoes en een lekkere babbel. alhoewel ik wel een paar keer heb meegemaakt dat meisjes mij vertelde dat ik er goed uitzag, maar toch te klein was. maar ja lekker boeiend, een ander heeft weer flaporen, heeft een bril, is te dik etc.
ik ben maar iets van 1,67 cm groot, heb meisjes gehad van rond de 1,75 cm. heb zelfs een keer een meisje van 21 gehad die 1,86 was en hoog blond (en daar liepen we dan samen hand in hand door de straten van amsterdam, zij 1 stap, ik moest er 2 nemen hehe, dat moet zeker een mooi gezicht zijn geweest :D). zij was toen 21 en ik 23. als ik het zo bekijk heb ik in mijn hele leven maar 1 meisje gehad die kleiner was dan ik.

dus heb schijt, zet je prodent lach op, and it's all about je eigen "uitstraling" ;)

Cool stukje ook Llounge :D Zeker waar. Alles draait om zelfvertrouwen en je uitstraling.

vind ik ook!

thanks bro's:)

Ik ben zelf ongeveer 1.80, maar ik heb nog nooit gedacht "wat is hij klein/kort" als ik naar iemand van 1.70 keek .

Je moet niet denken dat er constant op je gelet wordt, tenzij je 1.50 bent .

Verder zijn er volgens mij heeel veel wijfen tussen de 1.65-1.70, dus boven 1.70 ben je gewoon meestel groter volgens mij.

Ik ben nu 17 jaar en al een aantal maanden intesief bezig met bodybuilding maar
ik ben maar 1.70cm en je lijkt snel dik en stevig gebouwt met deze lengte waardoor je alleen nog maar kleiner lijkt en het niet meer mooi word om gespierd te zijn.
en bij de vrouwtjes lukt het ook al niet goed ligt niet aan me uiterlijk daar is alles goed aan. maar ik ben gewoon te klein de meeste dames zijn groter.

ik weet dat ik geen reus meer kan worden van 1.85cm+ maar ik zou graag toch wel wat groter willen zijn rond 1.78cm ik zou 1.80cm worden volgens de schoolarts maar dat zit er denk niet echt meer in.:(

zouden er nog hulpmiddelen zijn om die lengte die bereiken die ik toch wel minimaal wil ?

Als het je vooral om de vrouwtjes gaat kan je beter zorgen dat je een leuk praatje hebt, dan maakt het niks uit dat je klein bent

ik ben ook klein van stuk hoor axe en ik heb ook wel eens van die momenten gehad dat ik graag langer wilde zijn, zelfs tot het depressieve aan toe. maar weet je waar het om gaat:

je eigen uitstraling! als jij ergens in een ruimte bent en je hebt het gevoel dat je zo klein bent, dan straal je dat op een gegeven moment ook uit.
het enige wat ik er aan kan doen is trainen en vreten en ervoor zorgen dat ik niet te vol wordt, zodat er nog verhoudingen in zit.

ik heb net als jou, vrienden die langer zijn dan mij. zij gaan gewoon met mij om en zien het probleem niet.
wat ik hiermee wil zeggen is dat het allemaal om je eigen "ik" gaat. als je "zeker" van jezelf bent, genoeg zelfvertrouwen hebt, dan straal je dat ook uit. je kan je lengte compenseren met een verzorgd uiterlijk, leuke/mooie kleding, nice shoes en een lekkere babbel. alhoewel ik wel een paar keer heb meegemaakt dat meisjes mij vertelde dat ik er goed uitzag, maar toch te klein was. maar ja lekker boeiend, een ander heeft weer flaporen, heeft een bril, is te dik etc.
ik ben maar iets van 1,67 cm groot, heb meisjes gehad van rond de 1,75 cm. heb zelfs een keer een meisje van 21 gehad die 1,86 was en hoog blond (en daar liepen we dan samen hand in hand door de straten van amsterdam, zij 1 stap, ik moest er 2 nemen hehe, dat moet zeker een mooi gezicht zijn geweest :D). zij was toen 21 en ik 23. als ik het zo bekijk heb ik in mijn hele leven maar 1 meisje gehad die kleiner was dan ik.

dus heb schijt, zet je prodent lach op, and it's all about je eigen "uitstraling" ;)

Prima uitleg en kan er mij 100% in vinden. Heb trouwens zoals ik eerder gepost heb ook meestal de grotere vrouwen terwijl mijn 1.80 vrienden de kleintjes hebben:)
Mijn grootste was dus ook 1.83 en ik 1.70, weet niet hoe het bij jou was maar ik voelde er mij toch niet makkelijk bij eerlijk gezegd. En ook het feit dat sommige mensen zeiden van ze moet je nog een paar schoppen geven he.

Ik ben zelf ongeveer 1.80, maar ik heb nog nooit gedacht "wat is hij klein/kort" als ik naar iemand van 1.70 keek .

Je moet niet denken dat er constant op je gelet wordt, tenzij je 1.50 bent
.

Verder zijn er volgens mij heeel veel wijfen tussen de 1.65-1.70, dus boven 1.70 ben je gewoon meestel groter volgens mij.

Precies, 1.70 is nu niet groot, maar klein is nog wel wat anders lijkt me.
Ik snap de hele paranoia niet, is eigenlijk wel grappig. :rolleyes:

Het enige wat jij mankeert is een gebrek aan zelfvertrouwen. Verder niet.

Ga trainen, plak wat kilo's spieren aan je frame en het zelfvertrouwen komt vanzelf.

1,70 is wel een ideale lengte voor bodybuilders. de meeste probodybuilders zijn onder de 1,80 meter lang ;) gewoon blijven trainen kerel!:cool:

• Topic Starter Topic Starter
noujah ik zal er wel mee moeten leren leven , vooral in lang nederland waar de dames al gauw 175cm worden de dames kijken dan niet meer naar hoe je eruit ziet , je kapsel, gezicht , kleding gewoon het uiterlijk. maar lopen je gewoon voorbij of kijken over je heen .... best wel k*t:(

• Topic Starter Topic Starter
ojah trouwens nog een vraagje , al me gewrichten kraken de laaste paar maanden eerst was het alleen me pols maar nu begint me nek te kraken me tenen me elleboog me andere elleboog me enkels. ik hoef maar beetje te bewegen en ik hoor een knak
heeft dit te maken dat me gewrichten zijn versleten ofso ? of misschien de groei (hoop ik)
weet iemand waar het aan ligt ?

Terug
Naar boven