AndroidHealthClinic

temprament's 5x5

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Temprament

Advanced Bodybuilder
Waardering
65
paz op dit topic heevt feel spelvouten :D

lang niet op het forum geweest.

ik zal er geen doekjes om Winden.

ik ging na een tijd nog maar 1 keer in de week naar de sportschool.

weeg weer 95 kilo je kent het. met een bodyfat van 16 % of zo iets.

waarom was mijn motivatie weg?

GELD

was beetje een obsessie geworden, maar ik ben terug :D

en iedereen valt wel eens, gelukkig ben ik ook weer opgestaan om weer te knokken.

zoals de titel zegt 5x5

-------------------------------------
zumotx.png

Mijn vraag is nu kan ik op rust dagen lekker op de stair master gaan in de sportschool ?? of juist geen cardio ?

IS HELEMAAL KLAAR VOOR EEN NIEUWE START .
http://www.youtube.com/watch?v=HEmt3gQgQLs

Laatst bewerkt:
succes! ik ga je volgen :D

[removed]

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ik ben vandaag ook begonne met de warrior diet. ik voel me niet echt duizelig maar denk wel dat de kracht ff wat minder is op dag 1 . ik ga nu naar de sportschool

vandaag eerste training gehad.

ik vond het echt heel erg zwaar en vermoeiend.
dat kan komen omdat mijn lichaam nog aan het warrior diet moet wennen.

barbell rows vandaag voor het eerst gedaan | houding was goed|

iedergeval hoe zwaar en vermoeiend het ook was ik vond het echt fantastisch ik was zeer trots op me zelf toen ik begon te dippen en dat ik dat gewoon kon
zonder machines :D

(( iets wat ik vroeger niet kon en toen maar sit dip ging doen op een machine))

iedergeval hier is mijn eerste training

.. ik merk wel dat de tijd dat ik stil gezeten heb gewoon zo veel kracht ben verloren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vanavond eet ik heel het huis leeg me pa heb een hele kip voor mij gehaald ik ga kijken hoeveel ik er van kan vrete:P

Succes gozer! Ik ga je volgen. Je barbell row is wel heel laag vind ik...

Enne, gek nummertje man in je eerste post :)

haha ja dies laag omdat dit de eerste keer dat ik dat doe had er totaal geen moeite mee om het te liften maar ik wilde er voor zorgen dat me houding perfect was . dat gaat bij mij voor :)

en ja dat nummer is gewoon gek man:P hehe

vandaag ga ik aan de cardio w/s de stair master .

(( dag 2 warrior diet . gaat goed en me maag rommelde maar een keertje deze gehele ochtend))

ok ben terug van de spoortschool.

heb 5 minuten op de fiets gezeten om ff warm te worden daarna gelijk over gegaan op de stair master.

30 minuten . 350 kcal verbrand.

dan nog er bij op tellen dat ik over dag alleen maar groentes eet dus mijn insuline spiegel blijft zo ie zo dan laag. :D love the after burn.

Je bent er weer, ben benieuwd of je blijft loggen nu. Succes in elk geval, ik volg je, 5x5 jwz.

zeker wel ik heb nu eindelijk is het advies opgevolgd wat er 1000 keer gepost was op mijn vorrige log.

en de eerste training van 5x5 beviel mij beter dan alle andere oefeninge die ik ooit deed op machines.

free weights rock. ! :D

leuk schema , nu maar trainen a volonté

wilde vandaag trainen maar sportschool gesloten helaas. dus morgen zal de volgende update komen.

K ga je ook volgen:)
Doe zelf op dit moment ook 5x5 bij de compounds bij 3 van de 6 oefeningen per training en dan ben ik al kapot. Dit lijkt me nog zwaarder xd

Blij toe, je zal flink resultaat gaan boeken als je het flink wat maandjes volgt, staar je niet blind op je gewicht, gewoon knallen met dat ijzer. Ook aan cutten zou ik niet denken, eerst maar flink buffelen, gewoon clean eten en véél eten.

Ook succes...ik ga het Niet volgen

vandaag weer training gehad .

Training B.

Opmerkingen. : hopelijk dat ik binne kort chin ups zonder tegen gewicht kan.

vandaag weer cardio gedaan. eerst 5 minuten opwarmen op de fiets. en daarna de stair master gepakt voor 35 minuten 380 kcal verbrand . over de 35 minuten tijd.

(( warrior diet. : nog wel redelijk trek. voel me wel veel energieker. ben vandaag met een maat wezen sporten (( dus cardio)) en hij was helemaal kapot na afloop en ik voelde me uitermate energiek. dus tot zo ver ben ik blij. perdag verlies ik zo'n 300 gram van mijn gewicht. wat wel zal afnemen na een tijdje sinds dit de eerste week is. ))

vandaag weer training A gehad.

voelde heerlijk aan nergens last van gehad

opmerkingen : barbell row nu 45kg inplaats van 35 (( vorrige keer was alleen voor uitvoering))

Warrior diet.

kreeg pas rond 3:30 PM trek in wat groentes. dus zit nu aan de worteltjes.

voor de rest vol met energie ook na de workout. ..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven