XXL Nutrition

temprament's 5x5

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
vandaag weer aan de stairmaster geweest:P

37 min stair master.
405 kcal verbrand. volgens schermpje -.- :P

gewicht 91.1

hmm gewoon als het non trainings dage zijn gaat ik gewoon cardio doen omdat ik overdag barst van de energie.

sinds ik de warrior diet volg heb ik te veel energie en moet ik het kwijt en zo trap loop machine ding:P maakt je flink moe :P hehe.

1 keer per rust dag.

vandaag weer getrained.
ging lekker

reden gister geen cardio : moest naar me opa en oma met me ma -.-

27wr2p5.jpg

Opmerking (( reden lichaams gewicht zwaarder incl kleding)) veel gedronken en nog geen grote boodschap gedaan die ochtend xD

(( warrior diet. jep het honger gevoel is totaal uit mijn systeem die kicked pas in rond 6 uur ))

volgende week vrijdag ga ik 2 weken naar griekenland.

heb al gekeken voor de gyms daar maar die zijn echt duur.

dus hebben jullie nog tips om te trainen tijdens vakantie (( ik neem zo ie zo een touw mee voor chin ups ))

ga gewoon vakantie houden man

2 weken maakt echt niet uit hoor, en rust is ook niet verkeerd

ga gewoon vakantie houden man

2 weken maakt echt niet uit hoor, en rust is ook niet verkeerd

dat snap ik maar als ik 2 weken niks doe dan ben ik bang dat ik de motivatie weer verlies om verder te trainen. dus enige oefeninge die werken zonder echt gewichte te hebben ik heb zo ie zo een rug zak die ik kan vullen met voorwerpen

warrior dieet rules!

rmskki.jpg

alles ging lekker deadlift was wel gek man.

bij me warm up setjes voor DL werd ik al beetje duizelig maar ja trek me daar niets van aan.

dus toen ik me work set ging doen 1x5 105kg.
ging gewoon goed maar daarna toen ik klaar was stond ik te tolle op me bene en viel ik op te grond . iemand al ervaring mee gehad? adem haling was goed trouwens.

lekkere training, lage bloeddruk tijdens trainen kan voor flauwtes/duizeligheid zorgen, daar ligt de oorzaak waarschijnlijk.

Was je daarvoor niet al naar de dokter geweest trouwens?

normaal ligt zoiets aan de ademhaling, als het daar niet aan lag weet ik het niet. je kunt 105 deadliften maar je kunt geen pullups? Ik zou zeggen, doe 5x5 negatives, zo'n weight pad helpt echt teveel en daar hebben je spieren volgens mij niet zoveel aan (zeker met 30kg tegengewicht)

Heb ik ook weleens met deadliften. Dan wil ik weer eens veel te snel. Snel liften enzoo.
En dan krijg k zo'n beroerd/duizelig gevoel verpest me hele zin om te trainen.
Dus k heb nu standaard minimaal minuut rust tussen sets en soms extra hap lucht tussen reps door. Niet te lang wachten offcourse.

Dus let ik nu wel goed op. Wel net gewicht zeg. Mijn laatste max was 5x105kg. Mja das weken terug. De rest gaat ook hard zeg bij je^^

Laatst bewerkt:
ik neem normaal 3 minuten rust :P

ja ben hier wel is voor naar de dokter gegaan .

ik denk persoonlijk dat het deze keer door het warrior dieeet komt. eet vooral groentes overdag en zo misschien dat het daar door kwam? in iedergeval ik ga gewoondoor knallen tot ik me botten breek :P

hey gasten morgen ga ik op vakantie ik ga kijken of ik eventueel trainingen kan plaatsen. deze zullen ver afwijken van de trainingen in holland

dude..

vakantie... va-kan-tie

:P hehe ik ga er van genieten hoop ik xD

Vakantie? Staat niet in mijn woordenboek :)
Lekker door gaan Temp. gaat goed zo

precies heb een mooie rugzak waar ik flink wat stenen in kan doen ehb oko zo'n ding van de praxis kan meer waar je vaak puin afval in flikkert als je hem helemaal uit vouwt is ie zo groet als een klein zembad maar als ik het vast bind lijkt het net een grote knap zak :D

Laatst bewerkt:
hey gasten groeten uit griekenland.

temprament hier :D

ben hard bezig met trainen. sinds ik niet normaal kan squatten daar. probeer ik een vorm van sumo squatten met een grote zak met stenen. pull ups kan je hier niet doen ik moet nog ff gaan zoeken naar een flinke boom die mijn 90 kilo aan kan hahaha:P

iedergeval vandaag

wide grip opdrukken 5x5
normaal opdrukken 5 x 5
close grip op drukken 5x5

summo squats 5x5 zak met stenen.

bicep curls 2 handed.

halve zak met stenen.

5x5
jongens kennen jullie nog opgavens voor mij ?? ik heb een grote zak met stenen waar ik van alles mee kan doen omdat ik er riemen aan heb bevestigd. ik kan ze op me rug binen en eventueel lunges doen. ???

iedergeval hier een foto met me za met steentjes tijdens die bicep curls. ^_^

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven