XXL Nutrition

temprament's 5x5

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zou bij gewicht van die dips gewoon BW neerzetten, scheelt typen :o

Prima training, squat zit nog wel wat rek in me dunkt?

• Topic Starter Topic Starter
wat bedoel je met wat rek in me dunkt? of die nog zwaarder kan?

Ja dat je daar wel lekkere stappen vooruit mee kan boeken voorlopig. Denk dat je bench veel eerder vastloopt ;)

oh maar dat is een feit als je bench nooit vast loopt ben je king beest opper hoofd .

dus squat oh die gaat heerlijk lang door lopen

zelfde voor deadlift.

squatte vind ik onderhand ook de leukste oefening op deadlifte na:P

krijg reuze pote van :D

Die squat gaat net als je DL lekker doorlopen denk ik, maar je bench zal snel stagneren. Ik ken mensen waarbij de bench lang door liep hoor, die zijn gewoon écht met de lege stang begonnen 5x5. Ik ben benieuwd hoe je progressie eruit gaat zien in elk geval als je dit vol blijft houden. En squatten vind je nu misschien leuk, maar zodra je naar die BW squat gaat is dat al een stuk minder ;)

time will tell :D maar heb altijd bene leukst gevonde van alle traininge terwijl iedereen zegt mehh bene is stom saai doe het nie tmeer. :P maar ja super dudes wat heb je er aan:P

dammed jij zit nu al rond de gewichten zelfde als bij mij:P
doe je goed man.
maar jij bent zeker niet zo'n ecto van 1.96?
ga zo door

ben net zo lang als jij bent kleintje alleen wat zwaarder weeg momenteel 91.8 kilo bodyweight.

ben net zo lang als jij bent kleintje alleen wat zwaarder weeg momenteel 91.8 kilo bodyweight.

aah, dat verklaart het ook.
nou ben je beter bezig als ik;)
al is niet veel te veranderen aan je lichaamstype.
gelukkig kan je er wel wat aan doen:)

scheelt focking 18 kg

ben een messo :) .

en hij staat er in :D (( hand tekening shizzle)) .

maar jij gaat ook gewoon lekker hor :D

vandaag weer op de stair master in de sportschool.

36 minuten 380 kcal verbrand volgens de machine -,- volgens mij zijn die dingen nooi accuraat of zo .

(( warrior diet))

gaat gewoon goed totaal geen trek / honger meer overdag maar zodra de klok 6 uur slaat dan krijg ik een honger aan val.

Die dingen zijn nooit accuraat, mits je hartslag meet kan je wel grove schatting maken hoor, maar pin je niet op vast, kan zo 100kcal schelen.

tjah iedergeval gaat cardio me nu beter af dan eerst. (( vorrige logg)) waar ik in een week 7 kilo kwijt was en toch at als een beest. dus spier was verloren.

nu volg ik dat warrior diet bijna niets eten over dag.

en ik verlies gewoon heel netjes zo'n 100 gram perdag nu aan gewicht . en deze keer hoop ik dat het vet is en geen spier:P

en nee ik zie de warrior diet niet als een cut. ik zie het als een levens wijze omdat ik me echt heel veel energieker voel dan eerst

gaat goed hier, goed dat je squats leuk vind :)
volhouden nu en over een paar jaar ben je een squatbeest :D

jongge kijk er naar uit om tegen mijn bene te zegge dat ze monsters zijn:P hehe.
i am gonna squat till ill puke , maar ga het niet zelf opruimen :P dat moge die instructeurtjes doen. (( als het ooit gebeurd dan:P ))

ahahahahahahahah noem je jezelf nou meso???? :roflol:!! jij bent echt idioot man man.

lekker getrained weer.

25zmdew.jpg

(( OT , als jullie niks nuttigs te melde hebben tieft dan gewoon op man. . ))

(( warrior diet. nog nergens last vaan geen honger gaat perfect. ))

(( heb besloten om mijn gewicht gewoon elke keer bij te houden momenteel zit ik op 91.2 kilo op een gehele lege maag ))

Laatst bewerkt:
Als je gewoon doorgaat komt het zeker goed:)
Ik ga je volgen bro!

hey das leuk om te horen :) zal je niet teleurstellen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven