MuscleMeat

temprament's 5x5

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ga lekker vakantie vieren kerel, nergens voor nodig dat trainen tijdens je vakantie.

• Topic Starter Topic Starter
hey thanks voor je advies maar ik vind het leuk om te doen. ik ga niet weer de zelfde fout maken. deze keer wil ik niet meer opgeven.

quitters never win.
winners never quit.

heb dit er in geplant.

ze hebbe gee weegschaal hier dus ik train gevoels matig

Hey temprament, barbell rows 45 kg, doe je dan losse dumbbell bij een bankje of een andere oefening? Want als je 45kg die doet en dan 47.5kg bp?

Hey temprament, barbell rows 45 kg, doe je dan losse dumbbell bij een bankje of een andere oefening? Want als je 45kg die doet en dan 47.5kg bp?

zoals het zegt barbell rows. ;)

ik gebrui gewoon een barbell dat is beter dan dumbbells vind ik omdat je bij dumbbell rows the veel kan cheaten.

dus pak hem gewoon met een stang kijk ff op stroglifts 5x5 staat een filmpje waar die goed uitgevoerd word

hey thanks voor je advies maar ik vind het leuk om te doen. ik ga niet weer de zelfde fout maken. deze keer wil ik niet meer opgeven.

quitters never win.
winners never quit.

heb dit er in geplant.

ze hebbe gee weegschaal hier dus ik train gevoels matig

Jumpsquats, vertical jumps (one-leg bv), 1-hand pushups (static holds bv)
Paar sprints trekken (<10 sec), planken recht/zijlig, handstand pushups, lunges, hoeksteun etc.. je kan eindeloos variëren.

Ik zou niet zozeer met gewicht iets zwaarder maken maar door aanpassing van oefening. Je gaat geen 100kg aan stenen in je tas doen denk ik.

En ik zou zeker op 15+ reppers gaan zitten met pushups, of anders negatives doen.

Wow yhanks twist. Hier kan ik heel wat meee bedankt karma voor jou zodra ik weer op de comp zit hehe. . En die pusups deed ik geconcentreerd op negatives. Maar ik ga die oefeninge zeker doen dank je wel nogmaals

train maar gewoon door tijdens de vakantie als je dat wilt, als je dat leuk vind waarom niet dan? heb ik ook in Spanje gedaan ;)

Je bent toch net begonnen:P Dus doortrainen kan geen kwaad. Alleen als je er zin in hebt natuurlijk

ben weer terug mensen. ik kon helaas niet trainen dus ik ben maar elke dag gaan zwemmen xD :P ik ga geen levens verhaal posten over griekenland :P morgen gaat ik weer trainen

enige tips om weer terug in het ritme te komen ?

dus niet meteen over belasten ?

Laatst bewerkt:
Tip 1: Ga verder waar je gebleven was, maar ik zou niet teveel volume gaan draaien, daar krijg ik persoonlijk erg spierpijn van na een tijd niet trainen.
Tip 2: Overbelasten is nooit goed, dus doe dat nooit :P

Thanks ik pak wel ff minder volume eerste training dan :)

(( aan twister ik hoop dat je dit bedoelde met volume :$:$)) (( oh en squatte ging echt lastig zelfs met hele goede warm up voelde ik al mijn in mijn bene ))

ben moe doorweekt van de regen dus ik post ff me schema zonder plaatje:P

ik ben zo'n 30 % onder gaan zitte wat ik laatst had

sq 45.

bp 35

bbr 35 (( had geen zin om all die schijfjes te zoeken om inde buurt van 33 te komen. ))

dips (( even op de machine gedaan op 70 kilo of zo Enige rede machine om triceps niet meteen te over belasten:D ))

Laatst bewerkt:
(( aan twister ik hoop dat je dit bedoelde met volume :$:$)) (( oh en squatte ging echt lastig zelfs met hele goede warm up voelde ik al mijn in mijn bene ))

ben moe doorweekt van de regen dus ik post ff me schema zonder plaatje:P

ik ben zo'n 30 % onder gaan zitte wat ik laatst had

sq 45.

bp 35

bbr 35 (( had geen zin om all die schijfjes te zoeken om inde buurt van 33 te komen. ))

dips (( even op de machine gedaan op 70 kilo of zo Enige rede machine om triceps niet meteen te over belasten:D ))

waarom train je nu zo licht? 'overbelasten' zal je zo zeker niet doen nee

wilde niet overbelasten dat ik gelijk een week thuis kan blijven :S laatste keer dat ik de draad opgepakt had gelijk normaal getrained en toen lichtelijk pees gescheurd bij me biceps. dus ja . maar maak je geen zorge volgende training kijke of ik normale gelijk weer aan kan . omdat toen ik begon met squatte als ik dat een tijd nie gedaan heb krijg ik echt zo'n pijn in me been (( zelfs met goede warm up))

met volume bedoelde ik met name op het aantal sets, je had best op 90% van de vorige keer kunnen zitten maar dan minder assistance doen en overall wat minder sets. Rustig beginnen kan geen kwaad hoor :)

kan vnadaag eindelijk weer trainen. vanwege veel weg geweest met verband VERJAARDAGEN. waarom zijn er 4 familie leden jarig in july plus ik er nog bij ben ook bijna jarig 27e van july . damn

hey ik was vergeten te posten vandaag hier is mijn training ben weer waar ik was voordat ik op vakantie ging.

Squat 67.5
benchpress 50
barbell row 47.5
dips 5x5

prima begin, nu weer uppen :)

gaat lekker hier met je 5x5. Leuke quote; gewicht maakt niet uit maar wel 5x5 aanhouden LOL

bestaat dit log nog?:P ik train wel 5 x5 maar ik hield me log gewoon niet meer bij:P ik weet niet voelde de motievatie niet om bij te houden.

maar ja boeie :P

tjah bench is zwakjes he maar 60

maar ik ken gelukkig eindelijk 120 squatte iets waar ika ltijd moeite mee had hahah:P

en deadlift krijg ik niet verder dan 150 mischien tijd voor een belt of zo?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven