gatz
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik heb niet echt een kaakprobleem, denk dat alles gewoon uit die plaats in mijn bovenrug komt ( waar ook de tinteling is ) hierdoor zijn alle spieren ( traps/ nekspieren) zo hard opgespannen dat ik er zelfs pijn van krijg in mijn kaak ) ook is er minder spiermassa linkerkant van de rug en arm dan rechts.
heb ook een andere praktijk gevonden in de buurt waar de therapeut deze opleidingen heeft gevolgd, dit beter
?:
1987-1989 : Manuele therapie volgens het Systeem van der Bijl
1990-1992 : STEP (Stichting Ergonomie en Preventie) met aandacht voor rugschool, podologie en triggerpointtherapy
1993-1998 : Manuele Therapie aan het IRSK volgens de IFOMT (Internationale Federatie voor Manuele Therapie)-normen
1999-2001 : Spierkettingen volgend Leopold Busquet
2002-2005 : Cranio-Sacrale therapie volgens Upledger met achtereenvolgens de CST (Cranio Sacrale Therapie) 1 en CST 2 gevolgd door de SER (Somato Emotionele Release) 1 en SER 2 om vervolgens af te sluiten met de CST advanced met de nodige aandacht voor het behandelen van de therapeut.
2006 : Cranio sacraal therapie bij kinderen en baby's
2009 : Start van de 5-jarige academische opleiding Osteopathie aan het i.a.o. (Internationale Academy of Osteopathie)
2013 : Bezig aan het 4de en 5de jaar Osteopathie
heb ook een andere praktijk gevonden in de buurt waar de therapeut deze opleidingen heeft gevolgd, dit beter
?: 1987-1989 : Manuele therapie volgens het Systeem van der Bijl
1990-1992 : STEP (Stichting Ergonomie en Preventie) met aandacht voor rugschool, podologie en triggerpointtherapy
1993-1998 : Manuele Therapie aan het IRSK volgens de IFOMT (Internationale Federatie voor Manuele Therapie)-normen
1999-2001 : Spierkettingen volgend Leopold Busquet
2002-2005 : Cranio-Sacrale therapie volgens Upledger met achtereenvolgens de CST (Cranio Sacrale Therapie) 1 en CST 2 gevolgd door de SER (Somato Emotionele Release) 1 en SER 2 om vervolgens af te sluiten met de CST advanced met de nodige aandacht voor het behandelen van de therapeut.
2006 : Cranio sacraal therapie bij kinderen en baby's
2009 : Start van de 5-jarige academische opleiding Osteopathie aan het i.a.o. (Internationale Academy of Osteopathie)
2013 : Bezig aan het 4de en 5de jaar Osteopathie
Laatst bewerkt: