AndroidHealthClinic

Teruggeven of houden?

Even je rechterhand uitnodigen voor een feestje dan?

Teruggeven...

Wat zou jou die 50euro rotten? die vrouw is er blij mee en wie weet is ze wel kk lekker en zeg je PORTEMONNEE EN NEUKUHHHHH

Gierige zak, hoop voor je dat je vanavond, je horloge, portomonee, sleutels en wat je ook in je zak hebt kwijtraakt door een zakenrollende bejaarde.

Oké, Tyvm.

Helaas voor jou, let ik goed op mijn spullen.

Zouden meer mensen moeten doen :thumbup:
dan krijg je ook niet van dit soort achtelijke discussies.

Jullie zijn te goed voor deze wereld.

Vroeger zorgde ik er ook altijd voor dat allerhande zaken die ik vond bij hun rechtmatige eigenaar terechtkwamen, althans, voor zover dat in mijn macht lag. Portemonnee's, sleutelbossen, usb sticks, telefoons...

Totdat de dag kwam dat ik mijn net gekochte USB stick twv zo'n € 60 op een pc had laten hangen op school. Een paar uur nadat ik de pc had verlaten, keerde ik terug om mijn USB stick te zoeken. Foetsie. Nog enkele dagen navraag gedaan bij de "gevonden goederen" afdeling en heel de pc-zaal meerdere malen afgezocht, maar ik heb mijn USB stick nooit meer terug gezien :( Sindsdien boeit het me allemaal geen reet meer en heb ik een onredelijke haat ontwikkeld vanwege één onverlaat.

Helaas heb ik nog niet het genoegen gehad mijn misfortuin te wreken.

Maar ooit komt die dag dat ik een portemonnee vind en dan zal mijn wraak zoet zijn.

Zucht...

^ Ik hoop dat je snapt dat je gedrag en wraakgevoelens debiel zijn

Iig ik zou zonder enige twijfel de portemonnee terugbregen

Ik zou er 100 eurie bijgestopt hebben, 50 eurie is ook niks voor dat mens.

Vriend van me kreeg berichtje op hyves van iemand dat ze z'n portemonnee gevonden had, hij mocht hem komen halen als zij de 20 die er in zat mocht houden :o

ligt eraan.

zit er id bij etc zodat ik weet van wie het is dan brengt k het terug.

mocht ik een portemenee vinden met gold mastercards enzo dan kan die nar ze geld fluiten offcoursE.

Vroeger had ik er is een gevonden en teruggegeven , maar de volgende keer hou ik het geld en gooi ik de portomonee weg.

ligt eraan.

zit er id bij etc zodat ik weet van wie het is dan brengt k het terug.

mocht ik een portemenee vinden met gold mastercards enzo dan kan die nar ze geld fluiten offcoursE.

Joegoslaven en ander slavisch gespuis die dingen inpikken die niet van hen zijn? Waar heb ik dat toch eerder meegemaakt?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jullie zijn te goed voor deze wereld.

Vroeger zorgde ik er ook altijd voor dat allerhande zaken die ik vond bij hun rechtmatige eigenaar terechtkwamen, althans, voor zover dat in mijn macht lag. Portemonnee's, sleutelbossen, usb sticks, telefoons...

Totdat de dag kwam dat ik mijn net gekochte USB stick twv zo'n € 60 op een pc had laten hangen op school. Een paar uur nadat ik de pc had verlaten, keerde ik terug om mijn USB stick te zoeken. Foetsie. Nog enkele dagen navraag gedaan bij de "gevonden goederen" afdeling en heel de pc-zaal meerdere malen afgezocht, maar ik heb mijn USB stick nooit meer terug gezien :( Sindsdien boeit het me allemaal geen reet meer en heb ik een onredelijke haat ontwikkeld vanwege één onverlaat.

Helaas heb ik nog niet het genoegen gehad mijn misfortuin te wreken.

Maar ooit komt die dag dat ik een portemonnee vind en dan zal mijn wraak zoet zijn.

Zucht...

haha ik had een keer een usb stick op school in een pc vergeten. Er stonden onder andere school bestanden op met namen van projectleden daarin verwerkt. Aan de hand daarvan hebben ze ons gemailed op de schoolmail en laten weten dat ze een usb stick hebben gevonden met ons bestanden erin. Helaas stonden er ook oon wat gevoeligere bestanden op en die ben ik dus nooit gaan terug eisen :o

Triest topic, trieste Topicstarter. Ik hoop dat ik jou portemonnee ooit vind. Dan voer ik m aan je vriendin

Geld zeker uitnemen, op geld staat geen naam en is altijd voor de eerlijke vinder!! Portemonnee ergens in de brievenbus van de politie gooien.

Als iemand trouwens zijn portemonne verliest mag hij al blij zijn als hij zijn portemonnee met kaarten enz terugkrijgt, als hij zou klagen dat er geld uit is zou ik hem alsnog 1 op zijn b**kes geven wegens ondankbaarheid.

Laatst bewerkt:
Geld zeker uitnemen, op geld staat geen naam en is altijd voor de eerlijke vinder!! Portemonnee ergens in de brievenbus van de politie gooien.

Als iemand trouwens zijn portemonne verliest mag hij al blij zijn als hij zijn portemonnee met kaarten enz terugkrijgt, als hij zou klagen dat er geld uit is zou ik hem alsnog 1 op zijn b**kes geven wegens ondankbaarheid.

Vertel me, wat zou Jean-Claude doen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven