Wouter G
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 222
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Gelukkig zal JIJ er ook niet van worden...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gierige zak, hoop voor je dat je vanavond, je horloge, portomonee, sleutels en wat je ook in je zak hebt kwijtraakt door een zakenrollende bejaarde.
Gierige zak, hoop voor je dat je vanavond, je horloge, portomonee, sleutels en wat je ook in je zak hebt kwijtraakt door een zakenrollende bejaarde.
Even je rechterhand uitnodigen voor een feestje dan?
Sindsdien boeit het me allemaal geen reet meer en heb ik een onredelijke haat ontwikkeld vanwege één onverlaat. Vriend van me kreeg berichtje op hyves van iemand dat ze z'n portemonnee gevonden had, hij mocht hem komen halen als zij de 20 die er in zat mocht houden![]()
?ligt eraan.
zit er id bij etc zodat ik weet van wie het is dan brengt k het terug.
mocht ik een portemenee vinden met gold mastercards enzo dan kan die nar ze geld fluiten offcoursE.
Jullie zijn te goed voor deze wereld.
Vroeger zorgde ik er ook altijd voor dat allerhande zaken die ik vond bij hun rechtmatige eigenaar terechtkwamen, althans, voor zover dat in mijn macht lag. Portemonnee's, sleutelbossen, usb sticks, telefoons...
Totdat de dag kwam dat ik mijn net gekochte USB stick twv zo'n € 60 op een pc had laten hangen op school. Een paar uur nadat ik de pc had verlaten, keerde ik terug om mijn USB stick te zoeken. Foetsie. Nog enkele dagen navraag gedaan bij de "gevonden goederen" afdeling en heel de pc-zaal meerdere malen afgezocht, maar ik heb mijn USB stick nooit meer terug gezienSindsdien boeit het me allemaal geen reet meer en heb ik een onredelijke haat ontwikkeld vanwege één onverlaat.
Helaas heb ik nog niet het genoegen gehad mijn misfortuin te wreken.
Maar ooit komt die dag dat ik een portemonnee vind en dan zal mijn wraak zoet zijn.
Zucht...

Geld zeker uitnemen, op geld staat geen naam en is altijd voor de eerlijke vinder!! Portemonnee ergens in de brievenbus van de politie gooien.
Als iemand trouwens zijn portemonne verliest mag hij al blij zijn als hij zijn portemonnee met kaarten enz terugkrijgt, als hij zou klagen dat er geld uit is zou ik hem alsnog 1 op zijn b**kes geven wegens ondankbaarheid.