MuscleMeat

Teruggeven of houden?

Gewoon de 50 euro eruit halen, dat ding ergens neerleggen en dan haar melden waar hij ligt.

Tis te zien van wie dat de portemonnee is , maar ik denk wel dat ik het zou teruggeven

Teruggeven, ik ben (jammer genoeg?) niet gewetensloos.

Het geld houden, free cash.:D

Tsjah stel nou dat het iemand is die ik niet mag dan weet ik het wel. Maar bij onbekenden of mensen waar ik niks mee heb verder, geef ik het terug.

Geld zeker uitnemen, op geld staat geen naam en is altijd voor de eerlijke vinder!! Portemonnee ergens in de brievenbus van de politie gooien.

Als iemand trouwens zijn portemonne verliest mag hij al blij zijn als hij zijn portemonnee met kaarten enz terugkrijgt, als hij zou klagen dat er geld uit is zou ik hem alsnog 1 op zijn b**kes geven wegens ondankbaarheid.

Let op je woorden corleone, je maakt een paar mensen kwaad:angstig:.

J/K :D

• Topic Starter Topic Starter
De t*ring zijn jullie nou nog niet uitgeluld over me portemonnee verhaal:nowai:

maarja OT: ik was sowieso al van plan om het terug te geven met alles erin.
in me openingspost staat ook niet wat adviseren jullie mij maar wat zouden JULLIE doen in die situatie. Was ik gewoon benieuwd naar:rolleyes:
Want als je bv kijkt naar CQC waarbij ze expres 50 euries uit hun zak laten vallen, iemand achter hen het opraapt, gewoon wegloopt.
Vervolgens met CAMERA geconfronteerd wordt, en dan nog ontkent dat ie wat heeft gevonden/ uit HUN zak zien vallen dan denk ik echt :fuu:

Maargoed madame (Goed uitziende chick van 22) heeft dr portomonnee zojuist opgehaald.
Ze dacht dat er alleen nog maar kleingeld in zat, ik zo : nee 40 euro zij heel droog: ow oke haha.

Geen vindersloon :mad: maar dat boeit me ook geen fl**ker en zou ik niet eens aannemen
overigens 10 x bedankt zeggen vond ik wel genoeg.

Daarnaast vind ik dat je het ongeacht geslacht leeftijd afkomst gewoon terug moet geven.
BEHALVE natuurlijk (weet niet hoe je dr achter kan komen maar STEL dat je dr achterkomt)
het blijkt dat het geld van een uitkeringstrekkert WAS.
Want dan was het eigenlijk sowieso al jouw geld:D

De t*ring zijn jullie nou nog niet uitgeluld over me portemonnee verhaal:nowai:

maarja OT: ik was sowieso al van plan om het terug te geven met alles erin.
in me openingspost staat ook niet wat adviseren jullie mij maar wat zouden JULLIE doen in die situatie. Was ik gewoon benieuwd naar:rolleyes:
Want als je bv kijkt naar CQC waarbij ze expres 50 euries uit hun zak laten vallen, iemand achter hen het opraapt, gewoon wegloopt.
Vervolgens met CAMERA geconfronteerd wordt, en dan nog ontkent dat ie wat heeft gevonden/ uit HUN zak zien vallen dan denk ik echt :fuu:

Maargoed madame (Goed uitziende chick van 22) heeft dr portomonnee zojuist opgehaald.
Ze dacht dat er alleen nog maar kleingeld in zat, ik zo : nee 40 euro zij heel droog: ow oke haha.

Geen vindersloon :mad: maar dat boeit me ook geen fl**ker en zou ik niet eens aannemen
overigens 10 x bedankt zeggen vond ik wel genoeg.

Daarnaast vind ik dat je het ongeacht geslacht leeftijd afkomst gewoon terug moet geven.
BEHALVE natuurlijk (weet niet hoe je dr achter kan komen maar STEL dat je dr achterkomt)
het blijkt dat het geld van een uitkeringstrekkert WAS.
Want dan was het eigenlijk sowieso al jouw geld:D

10x "bedankt" huh? Player!

Niet gedoet dus. Een gemiste kans.

Ik heb vroeger wel is een portomonnee gevonde... ging hem helemaal langs brenge ik dacht YES 5 EURO ik word rijk kan ik snoep van hale! toen ik 10 was ofzo.. kwam ik hem helemaal langsbrenge en toen gaf ik hem zei die vrouw. Dankjewel en gooide de deur dicht.

:fuu:

Ik heb vroeger wel is een portomonnee gevonde... ging hem helemaal langs brenge ik dacht YES 5 EURO ik word rijk kan ik snoep van hale! toen ik 10 was ofzo.. kwam ik hem helemaal langsbrenge en toen gaf ik hem zei die vrouw. Dankjewel en gooide de deur dicht.

:fuu:

het kan altijd erger, als je een marokkaan was belde ze de politie

ik zou die bling pakke JWZ
daarna die SLeTah BellUH...

owh nee wacht ff een e-warrior post:
Ik verdien 3500 netto per maand,ik hoef echt niet 50e van iemand te jatten!

Als ik jou was zou ik het aan mij geven.

Ik zal de verantwoordelijk wel nemen en de juiste daad doen.

Je kan toch zelf wel op je geld passen is dat nu zover gezocht? Verlies je je geld dan heb je pech.
Behalve ouderen dat begrijp ik dat die hun geld kwijtspelen en dat zou ik altijd teruggeven.

printer-512x512-300x300.png

:D

(ik weet het, hij wordt oud :P)

Teruggeven, zonder iets te stelen.

50 eur druit, ding bij dat bedrijf in de brievenbus

50 euro is wel een beetje er weinig om te houden. Bij een paar honderdjes zou ik wel doen alsof mn neus bloed:p

Terug
Naar boven