XXL Nutrition

Test/Tren/T3/Peptides blast/cruise

• Topic Starter Topic Starter
Al zit je een paar dagen op 40mcg clen ga je er niet meer zoveel van merken. Op een gegeven moment voelde 160mcg clen hetzelfde aan als de eerste keer 40mcg clen. Als je voorzichtig met je hart om wil gaan zoals je aangeeft is misschien albuterol een betere optie?

Ik maak deze week wel op 40mcg af en zou hierna wat anders kunnen overwegen, misschien wel helemaal niets meer hierna buiten de T3. Wat zijn de voordelen van albuterol tov clenbuterol? Heb net even Anabolics er op nageslagen maar kan niet duidelijke gegevens vinden waaruit blijkt dat het een veel veiligere optie zou zijn?

Ik maak deze week wel op 40mcg af en zou hierna wat anders kunnen overwegen, misschien wel helemaal niets meer hierna buiten de T3. Wat zijn de voordelen van albuterol tov clenbuterol? Heb net even Anabolics er op nageslagen maar kan niet duidelijke gegevens vinden waaruit blijkt dat het een veel veiligere optie zou zijn?

Albuterol is een kortwerkende versie van clen. Het schijnt een heel stuk minder schadelijk te zijn, wat er precies het verschil aan is heb ik niet onthouden maar zijn genoeg dingen over te vinden online. Heb beide gebruikt vond clen wel wat beter maar sliep er wel een stuk minder door.

Op Amerikaanse fora, waar ook wat grotere jongens zitten, valt het mij erg op dat clen maar weinig wordt gebruikt, ook niet pre-contest. T3 is een stuk veiliger in gebruik en verhoogt de verbranding een stuk meer dan clen (je kunt 100-150 mcg T3 gebruiken, 200-300mcg clen lijkt me niet zo een goed plan) Wanneer je de doseringen AAS hoog genoeg heb zie ik zelf niet erg veel reden om clen erbij te pakken, zeker niet wanneer je erg voorzichtig wil omgaan met je hart.

T3+ EC(A/Y) wordt wel erg vaak gebruikt, vooral omdat er ook een bijkomend voordeel is dat efedrine de honger onderdrukt aangezien doseringen boven de 50mcg T3 voor flinke honger kunnen zorgen (spreek uit ervaring xd)

Albuterol is een kortwerkende versie van clen. Het schijnt een heel stuk minder schadelijk te zijn, wat er precies het verschil aan is heb ik niet onthouden maar zijn genoeg dingen over te vinden online. Heb beide gebruikt vond clen wel wat beter maar sliep er wel een stuk minder door.

Op Amerikaanse fora, waar ook wat grotere jongens zitten, valt het mij erg op dat clen maar weinig wordt gebruikt, ook niet pre-contest. T3 is een stuk veiliger in gebruik en verhoogt de verbranding een stuk meer dan clen (je kunt 100-150 mcg T3 gebruiken, 200-300mcg clen lijkt me niet zo een goed plan) Wanneer je de doseringen AAS hoog genoeg heb zie ik zelf niet erg veel reden om clen erbij te pakken, zeker niet wanneer je erg voorzichtig wil omgaan met je hart.

T3+ EC(A/Y) wordt wel erg vaak gebruikt, vooral omdat er ook een bijkomend voordeel is dat efedrine de honger onderdrukt aangezien doseringen boven de 50mcg T3 voor flinke honger kunnen zorgen (spreek uit ervaring xd)

Ik denk dat ik de clen er maar gewoon uit gooi na deze week en eventueel T3 naar 100mcg breng. Zolang ik maar minimaal 4% zak in de komende 7 weken. ECA of ECY stack is niet voor mij gemaakt daar ik al onregelmatige hartslag krijg van een goede dosis caffeine pre workout. Bedankt voor je input in ieder geval!

---------- Toegevoegd 14 April 2014 om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst 13 April 2014 om 13:35 ----------

Morgen (vandaag) maar eens op pad gaan voor wat melatonine, doe geen oog dicht.
Ook stop ik nu met de clen, lag net op mijn zij, voelde een hartslag in mijn keel en daarna niets meer, had het idee dat ik dood ging :o veel te veel sides op slechts 40mcg.

Er is naar mijn mening niks mis met wat simpele carbs zolang de rest prima on track is, het moet ook haalbaar zijn. En een kort lontje? :roflol: Ik snap niet hoe jij dat elke keer zo interpreteert, ben haast buddha op tren.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Voeding wat aangepast, zit nu op 2550kcal per dag waarvan 232gr koolhydraten 71gr vet en 237gr eiwit.
T3 laat ik op 75mcg en clen op 40mcg, vind het voordeel van een hogere dosering clen niet opwegen tegen de nadelen.

Ok man ieder zn mening toch. Prima man.

Ja dan interpreteer ik dat vast verkeerd ;) Geen zin om het terug te zoeken. En in dat andere topic ook niet.

Heel veel succes iig man.

Ok man ieder zn mening toch. Prima man.

Ja dan interpreteer ik dat vast verkeerd ;) Geen zin om het terug te zoeken. En in dat andere topic ook niet.

Heel veel succes iig man.

Thanks ;)
Simpele carbs gooi ik eruit wanneer ik kcal moet droppen over een paar weken.

Dag 12:
Ik moet zeggen dat ik na het droppen van de clen weer prima slaap dus het lag niet aan de tren, ook maak ik nou weer geen kracht gains om over naar huis te schrijven. Misschien verwacht ik er ook te veel van, hopelijk komt het nog maar voor nu heb ik het idee dat alleen de prop werkt zonder tren gezien ik wat vocht aan ben gekomen. Over 2 weken opnieuw cholesterol prikken, gezien tren toch erg je HDL zou onderdrukken moet het toch te zien zijn op de uitslag.

Nog steeds geen noemenswaardige sides buiten acne om.
Bloeddruk zit op een 133/83 dus door de tren ook nog niet echt toegenomen.

Pff legday er op zitten op 1500kcal tot nu toe, brb constant het gevoel hebben flauw te vallen.
Conditie is compleet niks meer van over sinds ik een ander vial aan heb gebroken (andere batch), heb het gevoel dat de 1333 batch niet deugd.
Foto zal ik volgende week posten nu ik weer mijn oude size terug begin te krijgen.

Pff legday er op zitten op 1500kcal tot nu toe, brb constant het gevoel hebben flauw te vallen.
Conditie is compleet niks meer van over sinds ik een ander vial aan heb gebroken (andere batch), heb het gevoel dat de 1333 batch niet deugd.
Foto zal ik volgende week posten nu ik weer mijn oude size terug begin te krijgen.

Hoe weinig eet je per?
Je bent toch niet echt flauw gevallen die dag?

Hoe weinig eet je per?
Je bent toch niet echt flauw gevallen die dag?

Zit nu op 2425 kcal waaruit 189gr koolhydraten, 80gr vet en 227gr proteïne en enkel 50mcg T3.
Nee ben niet echt flauwgevallen maar ik zat er echt niet ver van af, eerstvolgende legday high carb maaltijd van te voren, hoop dat het een verschil gaat maken.
Moet zeggen dat ik ook de complete dag moe ben, tren begint toch langzaam aan z'n lelijke kant te showen :(

Sinds ik een ander vial heb aangebroken (andere batch) heb ik het idee dat het z'n werk begint te doen.
Kracht gaat omhoog terwijl ik onder onderhoud zit, ook blijf ik op gewicht.
Wel merk ik dat ik veel honger heb op 2400kcal en moet eerlijk zijn dat ik dit moeilijk nog 6 weken vol kan houden.
Plan is daarom om vanaf volgende week 2200kcal op trainingsdagen en 2000kcal op niet trainingsdagen te eten om zo het proces wat te versnellen en er hopelijk wat eerder van af te zijn, we'll see what happens.

Dan zou ik je tren verhogen als je op 400mg zit. Heb zelf ook starvation diet gedaan (+-1600kcal met verbranding van boven de 4000) op 350tren 375 test met clen en 75 t3, vet vloog eraf maar flinke hoeveelheid massa moeten inleveren. Hoor over 700-1050tren a 375 test 75mcg t3 en dan op 1500kcal met 2 refeed dagen per week erg veel goede dingen.

Dan zou ik je tren verhogen als je op 400mg zit. Heb zelf ook starvation diet gedaan (+-1600kcal met verbranding van boven de 4000) op 350tren 375 test met clen en 75 t3, vet vloog eraf maar flinke hoeveelheid massa moeten inleveren. Hoor over 700-1050tren a 375 test 75mcg t3 en dan op 1500kcal met 2 refeed dagen per week erg veel goede dingen.

Bedankt voor je input al zit ik wel wat hoger dan 1600kcal en mijn onderhoud zit rond de 3200kcal.
Zal eerst eens een week of 2 op 2000/2200 gaan zitten en wellicht nog een stuk verder droppen.
Tren zit nu op 70mg ED en dat ga ik zo nog een paar weken houden, gram tren zie ik voor de eerste keer niet echt zitten.

klote van die slechte vial man

Bedankt voor je input al zit ik wel wat hoger dan 1600kcal en mijn onderhoud zit rond de 3200kcal.
Zal eerst eens een week of 2 op 2000/2200 gaan zitten en wellicht nog een stuk verder droppen.
Tren zit nu op 70mg ED en dat ga ik zo nog een paar weken houden, gram tren zie ik voor de eerste keer niet echt zitten.

Begrijpelijk, maar dan zou ik zeker niet te laag in kcal gaan.

3200 is je basaal of na cardio en andere inspanningen? 1000 te kort is idd mooi, ga over 2w zelf ook nog ff maandje afvallen en wil dan ook gemiddeld op 1000onder onderhoud gaan zitten.

3200 is je basaal of na cardio en andere inspanningen? 1000 te kort is idd mooi, ga over 2w zelf ook nog ff maandje afvallen en wil dan ook gemiddeld op 1000onder onderhoud gaan zitten.

3200 is mijn ''basaal'' met krachttraining inbegrepen (aangezien ik altijd 5x per week lift), het zal om en nabij liggen maar op 3200kcal per week bleef ik stabiel op gewicht dus give or take a few calorieën.
Cutten is ook niet mijn favoriete onderdeel van de sport.

MT2 works like magic, gisteren een dagje in de zon op een festival geweest en na een douche vanochtend zie ik een knetter bruine rug en dat op 0,25mg ED voor zo'n 10 dagen, meer is niet altijd beter.
Een kwartje xtc gehad gisteren die al lang was uitgewerkt toen ik ging slapen, toch voor de eerste keer op tren gezweet als een otter, zal morgen weten of het door de xtc kwam of daadwerkelijk een verschrikkelijke side van de tren was.

meer is niet altijd beter indd ;)

2 weken geleden ook kwartje xtc genomen, 2 uurs vrij scheef geweest ben gewoon oud aan't worden denk :P wel niet gezweet als een otter

Terug
Naar boven