Fitness Seller

The big peptides thread! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat blijkt idd van Labpe te zijn, heeft er al iemand ervaring met peps van Pepbridge.com?

Is zeker labpe.
Ik heb IGF1-LR3 onlangs besteld. Levering ongelooflijk snel, zoals altijd. Maar over de kwaliteit wil ik het eigenlijk wel eens hebben. Ik kan deze IGF niet vergelijken met IGF van andere web-shops. Kan er iemand anders dit wel?
Sinds de video met Ric Drasin waar het over IGF gaat heb ik mijn twijfels over de IGF die overal verkocht wordt. Ik weet ook niet wat ik van hun IGF moet denken. Het doet niet veel in ieder geval.
 
Is zeker labpe.
Ik heb IGF1-LR3 onlangs besteld. Levering ongelooflijk snel, zoals altijd. Maar over de kwaliteit wil ik het eigenlijk wel eens hebben. Ik kan deze IGF niet vergelijken met IGF van andere web-shops. Kan er iemand anders dit wel?
Sinds de video met Ric Drasin waar het over IGF gaat heb ik mijn twijfels over de IGF die overal verkocht wordt. Ik weet ook niet wat ik van hun IGF moet denken. Het doet niet veel in ieder geval.

Is de igf1 van labpe niet goed bedoel je ?
 
Is iig igf van aanzienlijk mindere kwaliteit dan "echte" igf, waar ik me hgh haal hebben ze ook igf(china) die kost ongeveer 6x zoveel als bij pepbridge.
pepbridge is wel nice voor mt2 ghrp etc. maar ik heb al meerdere paketten niet zien aankomen, dus bestel nu meerdere keren in kleine porties dat werkt beter en verkleint het risico.
 
Is iig igf van aanzienlijk mindere kwaliteit dan "echte" igf, waar ik me hgh haal hebben ze ook igf(china) die kost ongeveer 6x zoveel als bij pepbridge.
pepbridge is wel nice voor mt2 ghrp etc. maar ik heb al meerdere paketten niet zien aankomen, dus bestel nu meerdere keren in kleine porties dat werkt beter en verkleint het risico.

Kun jij me dan aub vertellen wat de productcode is die ze bij PBr gebruiken voor de "echte" Mod GRF1-29?

Wil zelf GHRP6 en Mod GRF1-29 gaan zetten. Ze praten op de site over Mod GRF1-29 (cjc 1293) en hierdoortwijfel ik. Dach dat t mod cjc 1295 zou moeten zijn?

En als je het hebt over dat je kleinere pakketjes besteld..wat is een formaat bestelling waarmee ik dan de minste kans op in beslagname heb? misschien kun je aangeven via pm hoe je dit het beste aanpakt?
 
Laatst bewerkt:
Kun jij me dan aub vertellen wat de productcode is die ze bij PBr gebruiken voor de "echte" Mod GRF1-29?

Wil zelf GHRP6 en Mod GRF1-29 gaan zetten. Ze praten op de site over Mod GRF1-29 (cjc 1293) en hierdoortwijfel ik. Dach dat t mod cjc 1295 zou moeten zijn?

En als je het hebt over dat je kleinere pakketjes besteld..wat is een formaat bestelling waarmee ik dan de minste kans op in beslagname heb? misschien kun je aangeven via pm hoe je dit het beste aanpakt?

CJC-1295 without DAC 2mg is wat je moet hebben en dat ik hetzelfde als mod GRF 1-29. DAC is een groot molecuul dat ze vroeger aan de CJC1295 plakte om een lange half life te krijgen. Maar je wil geen leak van een constante zwakke HGH uitstoot, je wil pieken en dalen (pulserend) en dus altijd zonder dac.
 
CJC-1295 without DAC 2mg is wat je moet hebben en dat ik hetzelfde als mod GRF 1-29. DAC is een groot molecuul dat ze vroeger aan de CJC1295 plakte om een lange half life te krijgen. Maar je wil geen leak van een constante zwakke HGH uitstoot, je wil pieken en dalen (pulserend) en dus altijd zonder dac.

Ok, thanks!
 
Zo net mijn eerste bestelling bij pepbrigde binnen. Ziet er keurig uit en precies hetzelfde eigenlijk als Labpe. En weer retesnel in huis :D

2mrazwg.jpg
 
Hmmm, in het mailverkeer vind ik ze niet erg professioneel overkomen. Gebruiken sms-taal. Dat is not-done. Daar krijg ik dan toch m'n twijfels bij.

Ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn, was zelf op zoek naar IGF-1....
 
Woensdag mn spulletje besteld (GHRP2 en CJC W/O Dac...vanochtend keurig binnen op de tijd die aangegeven stond op het track en trace mailtje.
Ik ben tevreden, snel en netjes.

Kan niets zeggen over andere spullen maar wat ik heb besteld en gebruik van hen is prima kwaliteit.
 
Hey

Ik neem al 11 weken peps van pepbridge.

CJC-1295 without DAC met GHRP 2, 3x 200 mcg ('s morgens, 's middags en 's avonds voor slapen) en deze week heb ik gemerkt dat mijn buik ineens is opgezwollen ... wtf? Echt opgeblazen. Is dat normaal als men peps neemt? Ik wist wel als men HGH neemt dat men dikke buiken krijgt maar van peps ook? Zoja wat kan ik eraan doen aub? Het is echt geen zicht meer, ik ben precies 5 maanden zwanger! Nog een serieus probleem, ik vind het serieuzer dan mijn buik namelijk dat ik een rode streep zo een kruisje precies heb op mijn wit van mijn linkeroog dat had ik al gekregen vanaf de 2de week! En dat gaat niet meer weg. Ik heb zo precies een gesprongen ader op het wit van mijn oog. Is dit gevaarlijk? Ik maak me toch wel zorgen ....





34zhtvr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me niet door de hgh te komen hoor.
Laat anders je bloeddruk eens opmeten bij de huisarts.
 
Lijkt me niet door de hgh te komen hoor.
Laat anders je bloeddruk eens opmeten bij de huisarts.

Dus dat is zeer toevallig dat ik zomaar een kruisje op mijn oog krijg na het beginnen van de peptides? :) Ooit gehoord van bleeding? Bleeding krijg je na langdurig gebruik van CJC 1295 zonder DAC, dat is het gevaar eraan en daarom raadt iedereen het af om dat te gebruiken en dat je ipv dat met DAC moet nemen want die veroorzaakt geen bleeding in de hersenen. Voila ik heb zelf de link gelegd en nu weet ik waarom ik dat ding op mijn oog heb. CJC zonder DAC stuurt constant voor 7/8 dagen lang signalen en pieken naar je hersenen voor te groeien en door die constante pieken is er een ader in mijn oog gesprongen (bleeding).
 
Laatst bewerkt:
Dus dat is zeer toevallig dat ik zomaar een kruisje op mijn oog krijg na het beginnen van de peptides? :) Ooit gehoord van bleeding? Bleeding krijg je na langdurig gebruik van CJC 1295 zonder DAC, dat is het gevaar eraan en daarom raadt iedereen het af om dat te gebruiken en dat je ipv dat met DAC moet nemen want die veroorzaakt geen bleeding in de hersenen. Voila ik heb zelf de link gelegd en nu weet ik waarom ik dat ding op mijn oog heb. CJC zonder DAC stuurt constant voor 7/8 dagen lang signalen en pieken naar je hersenen voor te groeien en door die constante pieken is er een ader in mijn oog gesprongen (bleeding).

Bleeding van cjc1295 met DAC ken ik ja, maar dat heeft helemaal niks met daadwerkelijke bloeding te maken.
Met bleeding wordt bedoeld dat je de hele dag door groeihormoon aanmaakt in korte pulsen ipv hoge pulsen die je hebt wanneer je cjc1295 zonder DAC neemt.
Het gaat om cjc MET dac trouwens en niet perse na langdurig gebruik maar vanaf de eerste injectie omdat cjc1295 met dac die werking heeft.

Je bent dus verkeerd geinformeerd.
Bleeding is continu GH pulsjes aanmaken en het gaat om cjc MET dac.
Kortom, die ader in je oog is niet om die reden gesprongen.
 
Heet ook niet voor niks een GH-bleed. Wel een funny theorie overigens hehe. Ik zou er mee naar de dokter gaan man, lijkt me toch niet dat je een oog wilt missen ten faveure van een paar kg extra massa.
 
Bleeding van cjc1295 met DAC ken ik ja, maar dat heeft helemaal niks met daadwerkelijke bloeding te maken.
Met bleeding wordt bedoeld dat je de hele dag door groeihormoon aanmaakt in korte pulsen ipv hoge pulsen die je hebt wanneer je cjc1295 zonder DAC neemt.
Het gaat om cjc MET dac trouwens en niet perse na langdurig gebruik maar vanaf de eerste injectie omdat cjc1295 met dac die werking heeft.

Je bent dus verkeerd geinformeerd.
Bleeding is continu GH pulsjes aanmaken en het gaat om cjc MET dac.
Kortom, die ader in je oog is niet om die reden gesprongen.

Sorry mijn excuses, ik was even in de war met WITH en WITHOUT DAC, heb ze door elkaar gehaald. Idd je hebt gelijk CJC met DAC veroorzaakt GH bleed, dat wou ik ook zeggen. Het zit dus zo ik heb de eerste 5 weken met DAC genomen en nu de laatste 6 weken overgestapt zonder DAC. (vandaar mijn verwarring)

Voor de rest klopt jouw uitleg wel over korte en hoge impulsen. Dan vind ik het wel zeer toevallig als het niet ligt aan die CJC dat mijn ader ineens is gesprongen na het beginnen met CJC .... zeer toevallig .... overigens heb ik alle symptomen (nadelen zeg maar) van cjc en ghrp lol dus daarom dacht ik dat wat ik nu aan mijn oog heb ook een symptoom ervan is. In ieder geval ga ik wel eens naar de dokter.
 
Hoe vallen cjc 1296 , GHRP eigenlijk te vergelijken met gewone AAS kwa gains?
Zelfde als licht kuurtje anavar?
 
Hoe vallen cjc 1296 , GHRP eigenlijk te vergelijken met gewone AAS kwa gains?
Zelfde als licht kuurtje anavar?

Niet in de verste verte!!! Ik twijfel nog altijd of het echt wel werkt...herstel lijkt wel beter maar daar blijft het ook bij.
 
Niet in de verste verte!!! Ik twijfel nog altijd of het echt wel werkt...herstel lijkt wel beter maar daar blijft het ook bij.

Niet in de verste verte? Lol wa zeg je allemaal? Ik weet niet hoe jij het pakt en hoe uw dieet is maar peptides zijn 10x beter dan anabolen. Ik heb op 11 weken tijd 16 kg droge spiermassa gekregen! Mijn buikvet is serieus verminderd en ik slaap veel dieper, ik herstel supersnel en ik groei snel en ben veel sterker geworden. Cjc 1295 met ghrp 2 of 6 is da bomb. Peptides werken pas na 3 maanden, dan pas zie je en voel je resultaat.
 
Back
Naar boven