- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die melden dat hun pakketje niet toekomt, misschien ook vermelden in welk land je woont en met welke dienst verzonden. Voor zover ik weet is het alleen nog maar met USPS en in België. Via koerierdienst (wordt dan niet geopend en zij doen de douane formaliteiten zelf) en in Nederland lijkt het nog geen probleem te zijn.
Btw ivm labpe, die zijn dus onder die naam gestopt met zulke producten. Maar je kan ergens anders terecht voor hun peps.
Mensen die melden dat hun pakketje niet toekomt, misschien ook vermelden in welk land je woont en met welke dienst verzonden. Voor zover ik weet is het alleen nog maar met USPS en in België. Via koerierdienst (wordt dan niet geopend en zij doen de douane formaliteiten zelf) en in Nederland lijkt het nog geen probleem te zijn.
Dat wil niks zeggen. Zelfs al doe je zelfs de douanedocumenten, het wordt even goed gecontroleerd door de douane. Ik heb ooit bij UPS gewerkt.
Labpe verkoop blijkbaar geen peptides niet meer. Toch niet de 'body building peptides'. Weet iemand meer hier over. Spijtig, ze waren spotgoedkoop.
Ik heb tot nu toe alleen dit gevonden hierover:
http://www.steroidology.com/forum/peptide-science/647914-lab-pe.html
Edit: het zou dus hierdoor komen, labpe komt duidelijk in beeld.
[Link niet meer beschikbaar]
Niet te geloven, een +130kg wegende walvis die een bruin kleurtje moet hebben en zich dat maar vol melatonan spuit.
ik heb hier in ieder geval producten met artikelnr., als je dit zo aangeeft in je mail dan weten zij waar het over gaat
IPAMORELIN 10mg (2mg/vial) (L1011)
Modified GRF (1-29) 25mg (5mg/vial) (L1029)
HGH FRAG 176-191 10mg (L1008)
. Maar ik ga gewoon een reply sturen op mijn vorige bestelling. Ben wel eens benieuwd naar de prijs nu...Net niet wat ik nodig heb. Maar ik ga gewoon een reply sturen op mijn vorige bestelling. Ben wel eens benieuwd naar de prijs nu...

([Link niet meer beschikbaar])Labpe verkoop blijkbaar geen peptides niet meer. Toch niet de 'body building peptides'. Weet iemand meer hier over. Spijtig, ze waren spotgoedkoop.
Ik heb tot nu toe alleen dit gevonden hierover:
http://www.steroidology.com/forum/peptide-science/647914-lab-pe.html
Edit: het zou dus hierdoor komen, labpe komt duidelijk in beeld.
[Link niet meer beschikbaar]
Niet te geloven, een +130kg wegende walvis die een bruin kleurtje moet hebben en zich dat maar vol melatonan spuit.
Zoals ik zei, labpe verkoopt onder een andere naam bodybuilding peptides.

Kan t kwaad als je per ongeluk in een klein adertje geïnjecteerd hebt?
Ik kreeg zonet een reclame mailtje van http://www.pepbridge.com
Is dit de nieuwe naam van Labpe dat jullie weten? Het lijkt er verdacht veel op in ieder geval, en zo ja, dan ben ik zeer blij want hun spullen waren altijd oke.
Nog meer mensen deze mail gehad die ooit bij Labpe hadden besteld?