XXL Nutrition

Sticky The big peptides thread!

Ik had bij Great White Peptides besteld en pakje is tegen gehouden door de douna, ofwel in beslag genomen of vernietigd.
Zelfde bij een pakje van Nutraplanet...

Mensen die melden dat hun pakketje niet toekomt, misschien ook vermelden in welk land je woont en met welke dienst verzonden. Voor zover ik weet is het alleen nog maar met USPS en in België. Via koerierdienst (wordt dan niet geopend en zij doen de douane formaliteiten zelf) en in Nederland lijkt het nog geen probleem te zijn.

Btw ivm labpe, die zijn dus onder die naam gestopt met zulke producten. Maar je kan ergens anders terecht voor hun peps.

Laatst bewerkt:
USPS, België

Mijn ratten zijn niet happy happy happy

Ik heb een tijdje peg mgf en igf1 lr3 gebruikt tijdens de bulk om mijn zwakke punten wat bij te trekken.
Momenteel ben ik aant cutten. Zou het nog steeds een plan zijn wat mg en igf te nemen om mijn schouders verder te boosten of is dit zinloos tijdens droogtrainen?

Mensen die melden dat hun pakketje niet toekomt, misschien ook vermelden in welk land je woont en met welke dienst verzonden. Voor zover ik weet is het alleen nog maar met USPS en in België. Via koerierdienst (wordt dan niet geopend en zij doen de douane formaliteiten zelf) en in Nederland lijkt het nog geen probleem te zijn.

Btw ivm labpe, die zijn dus onder die naam gestopt met zulke producten. Maar je kan ergens anders terecht voor hun peps.

Dat wil niks zeggen. Zelfs al doe je zelfs de douanedocumenten, het wordt even goed gecontroleerd door de douane. Ik heb ooit bij UPS gewerkt.

Heb hierover al uitgebreid geschreven. Ik kom uit NL. Paket was via usps post.nl inbeslagname en na meer dan 5x bellen zelfs geen inbeslagname formulier gehad. Mijn ervaring is toch ook dat je met inbeslagname en inklaringskosten die je vooraf niet wist veel meer gezeur hebt met usps en post.nl dan een koeriersdienst. De keren dat ik met FedEx aan de telefoon zat waren die uiterst snel en behulpzaam. Vraag bijvoorbeeld ook eens als je direct de douane belt hun mening eens over post.nl. Zo ontzettend veel verhalen hebben ze zelf dat er op de overgang van usps post.nl zo veel mis gaat. De man van de douane noemde mijn inbeslagname zonder enige bewijsstuk gewoon diefstal en dat is het feitelijk ook. Alleen wil de douane mij niet helpen verder, zij hebben contact met iemand van post.nl en die moet mij informeren als verantwoordelijke verzender. Dat is geen douane taak. Kastje-muur gek wordt je ervan.

Laatst bewerkt:
Dag knapperds. Ik zit met een vraagje.. de leverancier verkoopt

CJC-1295 w/o DAC;
Y(d-A)DAIFTQSYRKVLAQLSARKLLQDILSR-NH2

en

Modified GRF (1-29) CJC-1293
Y(d-A)DAIFTNSYRKVLGQLSARKLLQDIMSR-NH2

Nou heb ik een shitload gelezen over het verschil en ben ik een beetje in de warrie, als ik het goed begrijp moet ik de 2e keuze nemen..?
(Ben van plan 3x per dag 100mcg te zetten met 100mcg Ipamorelin.)

Dat wil niks zeggen. Zelfs al doe je zelfs de douanedocumenten, het wordt even goed gecontroleerd door de douane. Ik heb ooit bij UPS gewerkt.

Dat wil wel iets zeggen. Koerier diensten doen de douane formaliteiten zelf. Bij USPS is dit niet zo. In het verleden kreeg ik ook vaak pakketjes via usps en deze waren 8/10 open gesneden door de douane. Pakketjes die ik krijg met FedEx en DHL zijn nog nooit opengemaakt.

Labpe verkoop blijkbaar geen peptides niet meer. Toch niet de 'body building peptides'. Weet iemand meer hier over. Spijtig, ze waren spotgoedkoop.
Ik heb tot nu toe alleen dit gevonden hierover:
http://www.steroidology.com/forum/peptide-science/647914-lab-pe.html

Edit: het zou dus hierdoor komen, labpe komt duidelijk in beeld.
[Link niet meer beschikbaar]

Niet te geloven, een +130kg wegende walvis die een bruin kleurtje moet hebben en zich dat maar vol melatonan spuit.

Labpe verkoop blijkbaar geen peptides niet meer. Toch niet de 'body building peptides'. Weet iemand meer hier over. Spijtig, ze waren spotgoedkoop.

Niet te geloven, een +130kg wegende walvis die een bruin kleurtje moet hebben en zich dat maar vol melatonan spuit.

als je iets wilt bestellen kun per mail aangeven wat je wilt hebben en dan sturen ze je een offerte, voor zo ver ik weet is alles nog steeds leverbaar maar niet meer vanaf de webshop

ik heb hier in ieder geval producten met artikelnr., als je dit zo aangeeft in je mail dan weten zij waar het over gaat;)

IPAMORELIN 10mg (2mg/vial) (L1011)
Modified GRF (1-29) 25mg (5mg/vial) (L1029)
HGH FRAG 176-191 10mg (L1008)

ik heb hier in ieder geval producten met artikelnr., als je dit zo aangeeft in je mail dan weten zij waar het over gaat;)

IPAMORELIN 10mg (2mg/vial) (L1011)
Modified GRF (1-29) 25mg (5mg/vial) (L1029)
HGH FRAG 176-191 10mg (L1008)

Net niet wat ik nodig heb ;). Maar ik ga gewoon een reply sturen op mijn vorige bestelling. Ben wel eens benieuwd naar de prijs nu...

Net niet wat ik nodig heb ;). Maar ik ga gewoon een reply sturen op mijn vorige bestelling. Ben wel eens benieuwd naar de prijs nu...

als je de omschrijving en artikelnrs van je vorige bestelling overneemt komt het ook goed ja, zet ze anders ook ff hier in het topic ..dan hebben we er allemaal wat aan:)

btw, ik kan op het moment de website van labpe niet bereiken?? ..is de site offline??? ([Link niet meer beschikbaar])

Zou dat nu serieus werken op die manier? Als je gewoon zegt dat je 1mg igf-1 lr3 en 2mg melanton II wilt, dan gaan ze toch ook wel begrijpen wat je bedoelt?

Zoals ik zei, labpe verkoopt onder een andere naam bodybuilding peptides.

Ik kreeg zonet een reclame mailtje van http://www.pepbridge.com
Is dit de nieuwe naam van Labpe dat jullie weten? Het lijkt er verdacht veel op in ieder geval, en zo ja, dan ben ik zeer blij want hun spullen waren altijd oke.
Nog meer mensen deze mail gehad die ooit bij Labpe hadden besteld?

Kan t kwaad als je per ongeluk in een klein adertje geïnjecteerd hebt?

Ik kreeg zonet een reclame mailtje van http://www.pepbridge.com
Is dit de nieuwe naam van Labpe dat jullie weten? Het lijkt er verdacht veel op in ieder geval, en zo ja, dan ben ik zeer blij want hun spullen waren altijd oke.
Nog meer mensen deze mail gehad die ooit bij Labpe hadden besteld?

Ja dat blijkt idd van Labpe te zijn, heeft er al iemand ervaring met peps van Pepbridge.com?

Terug
Naar boven