- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hier beest, je huiswerk voor het weekend.
uit je hoofd leren en blood and guts kijken;

t*ring wtf?
front raises met 26 kilo dumbbells en side raise met 10?
Dont get it>
anders echt zwaar respect 
t*ring wtf?
front raises met 26 kilo dumbbells en side raise met 10?
Dont get it>
schouder-bikkel , na een 60 kg front press nog even een 26 kg front raise eruit gooien - respect tijger

mss is die 26 wel een barbellanders echt zwaar respect
![]()

hoe gay kan de verhouding tussen je side en front raises zijn.
lekkere training verder
26k frontraise dumbbell.
With all do respect maar dat geloof ik echt niet. Zelfs de meest woeste buffel bij ons krijgt dit bij lange na niet voor elkaar. Helemaal niet goed uitgevoerd.
Onzin dus.

iedereen heeft recht op een mening , dus ook jij , dat zou betekenen dat tijger in zijnlog foutieve info zet om ons voor de gek te houden - sorry mate en dat geloof ik weer niet
![]()
Ik zie het probleem met een 26kg front raise ook niet hoor ... best doenbaar.
Top training trouwens, lekkere presses![]()
En dan zou ik ook in het complot zitten.
Het is wel degelijk 26kg ijskoud ijzer. Tuurlijk de uitvoering verdient niet de schoonheidsprijs, we zullen ze deze week eens superstrikt doen ff kijken waar we uitkomen.
Het is zwaar, maar inderdaad zeker niet onmogelijk.
De uitvoering blijft altijd discutabel. Strek je je arm volledig, hoe hoog breng je de dumbel, lock je de beweging op het bovenste punt heel ff, blijf je rechtop staan of gebruik je wat onderrug, welk tempo hanteer je.
Etc. etc. Je kan een oefening zo zwaar of zo licht maken als je zelf wilt.
Ik verbaas me hier soms ook over de kracht van sommige members, en als ik dan de uitvoering zie op een filmpje dan snap ik het ineens....