AndroidHealthClinic

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

2 uur cardio?

Onze marathon man :D

Geef maar toe dat je dat alleen maar doet om meer te kunnen eten :p

had nu op hoh 2 pitabroodjes op, 2 questbars, 1 wafel met nutella en chocola, 1 stuk pizza, en broodje unox :roflol: vlak voor ik naar binnen ging nog 2 havermoutrepen en 60gr casseine, direct toen ik buiten was nog 3 eiwitrepen, en daarna doorgereden naar de mac.. denk niet dat k echt katabool ben geweest haha

Denk dat je op zon feest waarvan je laat zeggen 10 uur lang aanwezig bent een goeie 6000 kan verbranden als het niet meer is. Ik zag net mn stappenteller in MFP van zondag op 7th, had alleen daar al 3000 mee verband en dan niet eens de tijd dat ik op een plek sta en helemaal knettah ga.

35000 stappen bij Fantasy masterrace

Tjoo die Bob heb ook een best fysiek.
Thanks!
Ja man man man ben gvd de helft van jullie. En ik maar trainen
Valt wel mee man, ondanks jouw tegenslagen doe je het toch nog goed.
ja, sowieso stukkie groter nog wel :p
No way :') I wish. Sowieso jelly op je shreds.
...Maaruh dat blote bast op hardcore feestjes, ben jij daar niet wat te intelligent voor baas ;)
Ik ben wel heel benieuwd wat je daarmee bedoelt :D

• Topic Starter Topic Starter
Je gaat als een speer kerel, echt vet fysiek.

Wel bizar moet ik zeggen hoe dik je foto's zijn met belichting en filtertje ivt je filmpjes. Niet dat je filmpjes slecht zijn, maar je foto's zijn erg goed. Maaruh dat blote bast op hardcore feestjes, ben jij daar niet wat te intelligent voor baas ;)

haha hoezo te intelligent? jezelf vermaken en ontspanning zoeken is anders een heel intelligente keuze

2 uur cardio?

Onze marathon man :D

Geef maar toe dat je dat alleen maar doet om meer te kunnen eten :p

haha ik heb nooit anders beweerd; ik vreet elke kcal die ik aan cardio doe er gewoon weer aan. gisteren flinka bak chinees weggevroten

Denk dat je op zon feest waarvan je laat zeggen 10 uur lang aanwezig bent een goeie 6000 kan verbranden als het niet meer is. Ik zag net mn stappenteller in MFP van zondag op 7th, had alleen daar al 3000 mee verband en dan niet eens de tijd dat ik op een plek sta en helemaal knettah ga.

ja daarom, dus liever veel vreten want anders sws massa inleveren

35000 stappen bij Fantasy masterrace

xD

Succes met de concurrentie :o

Voeding 17 -5

voor 20 min fietsen:
2 mueslirepen
66gr crsckers
50 gr whey

ontbijt:
3 scheppen whey
150gr Bevr fruit

tussendoor
4 rijstwafels
30gr chocopasta
30gr pindakaas

voor training
66 gr crackers

Na training:
200gr Bevroren fruit
halve avocado
60gr whey

avondeten
2 Rijstwafels
50gr chocopasra
kwark

thuis:
50gr chips met beetje dipsaus
30 gr whey

vandaag rond de 3400 kcal op; 40 minuten cardio, 10 uur lang PTs geven en zelf een uurtje benen getraind.. vreselijke dag vandaag. Merk aan alles ook dat mn vp erg laag wordt; ook meer pijntjes in gewrichten etc. Humeur, libido, energie.. huiliehuilie

Veel whey vandaag dat word morgen vast stinken [emoji90] wil wel ruilen jij mijn humeur, libido en energie voor je vp.
Zag vandaag nog een abshot van je langs komen op insta.
Heeeeeeeel sick man

Veel whey vandaag dat word morgen vast stinken [emoji90] wil wel ruilen jij mijn humeur, libido en energie voor je vp.
Zag vandaag nog een abshot van je langs komen op insta.
Heeeeeeeel sick man
then what is stopping you? Als jij tzelfde tekort aanhoudt wat ik doe, zal je humeur libido en energie tzelfde worden als dat van mij, en je vp ook uiteindelijk. Is een kwestie van willen haha.

En thanks bro. Gaat lekker indd

Achja, wedstrijdje verpissen, wat hebben we er aan? Jwhey pist nu met vijf bar op zijn blaas een paar meter over de schutting van de buurman, schuin tegenover de overburen, twee straten verderop, terwijl hij in een naastgelegen wijk straat. Aan de andere kant van het kanaal. Good luck with that.

Epic bezig kerel, flinke determination. Jij hebt die knop; de bb-mindset-switch. Die gaat om, en dan is het fuckit, knallen, gaan. No fucking around. No excuses. Netjes baas, zo hoort het. Respect.

Laatst bewerkt:
Achja, wedstrijdje verpissen, wat hebben we er aan? Jwhey pist nu met vijf bar op zijn blaas een paar meter over de schutting van de buurman, schuin tegenover de overburen, twee straten verderop, terwijl hij in een naastgelegen wijk straat. Aan de andere kant van het kanaal. Good luck with that.

Epic bezig kerel, flinke determination. Jij hebt die knop; de bb-mindset-switch. Die gaat om, en dan is het fuckit, knallen, gaan. No fucking around. No excuses. Netjes baas, zo hoort het. Respect.

Zo hoort het ook man.
Op die manier behaal je de beste resultaten.

Jwhe heeft toewijding anders zag ie er niet zo uit.

Yeah buddy!!! :D

t*ring ik dacht dat ik "redelijk" goed bezig was maar dit is next level shit. Motivatie voor 10 heb jij lijkt het wel.

had nu op hoh 2 pitabroodjes op, 2 questbars, 1 wafel met nutella en chocola, 1 stuk pizza, en broodje unox :roflol: vlak voor ik naar binnen ging nog 2 havermoutrepen en 60gr casseine, direct toen ik buiten was nog 3 eiwitrepen, en daarna doorgereden naar de mac.. denk niet dat k echt katabool ben geweest haha
Nice man! De meest lastige dagen om te voorkomen katabool te zijn, netjes opgelost.
Had je die bars in je auto liggen dan ofzo?

thanks man. weet ook niet hoelang ik dit volhoud, maar is op dit moment gewoon wat okee voelt en waar ik mn energie in kwijt kan

Zo hoort het ook man.
Op die manier behaal je de beste resultaten.

Jwhe heeft toewijding anders zag ie er niet zo uit.

Yeah buddy!!! :D

thanks!

t*ring ik dacht dat ik "redelijk" goed bezig was maar dit is next level shit. Motivatie voor 10 heb jij lijkt het wel.

gaat op t moment lekker indd.. kijken hoe lang dat blijft, maar ik klaag niet! thanks

Nice man! De meest lastige dagen om te voorkomen katabool te zijn, netjes opgelost.
Had je die bars in je auto liggen dan ofzo?

had ze meegenomen ja, en een casseine shake voor voordat ik naar binnen ging; geen zin om massa in te leveren vanwege festivals haha

--

beetje kutdag vandaag. Zonder full emo mode te gaan redelijke terugval rond thuissituatie. Twee keer wezen trainen maar echt VEEL teveel gevroten, rond de 5k calorieen, waarvan 2 bakken en en jerries, fml :(
maarja, onderhoud zal vandaag rond de 4k gelegen hebben i guess, dus die 1000 boven onderhoud kost me een dagje extra cutten, f**k it maar.

Trainingen waren wel lekker though, zal ze morgen posten.
Ook maar vette pics terug van 2 shoots van afgelopen 2 weken

pic van eerder deze week. Wel echt gave shape aant krijgen, sta er zelf ook wel redelijk van te kijken waar er allemaal aders tevoorschijn komen. Ik lever helaas ook wel echt kilo's massa in maar so be it.
shape%20mid%20mei_zpsk8elw0wc.jpg

Keihard die laatste foto.

Ook al zijn er 10 filters overheen gegaan :p (geen idee hoor)

f**k die kilo's. Dan ben je maar 80 ofzo. Gaat om de hardheid!

Sick hoor jwhey!

Terug
Naar boven