- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er een poos afgelegen tijdens ziekte van mama en d'r onlangs overlijden, hoop shit qua studie laten liggen, werk, trainen.Hoe is het met jouw social life eigenlijk? Als ik zie hoeveel tijd jij steekt in je PT, trainen, cardio, dan nog werken en school.. Dan moet die haast wel onbestaand zijn?![]()
450Hoeveel kcal verbranding reken je voor die 6km lopen?
Heb er een poos afgelegen tijdens ziekte van mama en d'r onlangs overlijden

Heb er een poos afgelegen tijdens ziekte van mama en d'r onlangs overlijden, hoop shit qua studie laten liggen, werk, trainen.
Momenteel klap ik lekker door met die drie, inderdaad met als gevolg dat social life tijdelijk vrijwel nonexist is. Maarja, op dit moment hier een goed gevoel bij dus zie wel hoe lang ik dit volhoudt.
die brengen wel vaker bullshit naar buitenJw ik heb gelezen op RTL nieuws dat je van light producten dik kan worden (mede door aspartaam wat er in zit) ik zou hiermee oppassen.
Maar de bron was voedingscentrum

Als het maar geen light is? [emoji16]
Thanks bro <3. hoe heet die dude op je profile pic btw. datwilikkkkJw verder indd respect voor wat je allemaal doet! Weet hoe zwaar het is om 24/7 met alles bezig te zijn behalve social life en vergt wat doorzettings vermogen! Hard werk word beloond!
[Link niet meer beschikbaar]Thanks bro <3. hoe heet die dude op je profile pic btw. datwilikkkk