AndroidHealthClinic

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

in

• Topic Starter Topic Starter
Hoe is het met jouw social life eigenlijk? Als ik zie hoeveel tijd jij steekt in je PT, trainen, cardio, dan nog werken en school.. Dan moet die haast wel onbestaand zijn? :eek:
Heb er een poos afgelegen tijdens ziekte van mama en d'r onlangs overlijden, hoop shit qua studie laten liggen, werk, trainen.
Momenteel klap ik lekker door met die drie, inderdaad met als gevolg dat social life tijdelijk vrijwel nonexist is. Maarja, op dit moment hier een goed gevoel bij dus zie wel hoe lang ik dit volhoudt.

Heb er een poos afgelegen tijdens ziekte van mama en d'r onlangs overlijden

Damn.. Wist ik niet man. Sterkte!
Dat zou echt niet moeten kunnen op deze leeftijd..:(
Dan zijn op dat moment andere dingen veel belangrijker.
Basis blijft: moet doen waar je je goed bij voelt!

Succes met je goals:thumbs:
De dedication in je levensstijl ziet er top uit.
Je moet het maar op kunnen brengen zoveel trainingen/ cardio.

Heb er een poos afgelegen tijdens ziekte van mama en d'r onlangs overlijden, hoop shit qua studie laten liggen, werk, trainen.
Momenteel klap ik lekker door met die drie, inderdaad met als gevolg dat social life tijdelijk vrijwel nonexist is. Maarja, op dit moment hier een goed gevoel bij dus zie wel hoe lang ik dit volhoudt.

Afleiding is dan welkom, kan ik helemaal inkomen! Take care wel, probeer jezelf in elk geval niet te verliezen in alles wat je doet!

Holy shit dedication lvl over 9000.... + Jeff een p*ssy laten lijken met je physique - you da man.

Jw ik heb gelezen op RTL nieuws dat je van light producten dik kan worden (mede door aspartaam wat er in zit) ik zou hiermee oppassen.

Touche

Is dat niet diezelfde studie waarin dikke mensen zeggen dat ze light drinken(omdat ze al dik zijn gaan ze light drinken) en dunne mensen geen f**k geven (dus gewone frisdrank drinken) en dat ze daardoor de conclusie trekken dat je er dik van word omdat dikke mensen het drinken? :duh:

Jw verder indd respect voor wat je allemaal doet! Weet hoe zwaar het is om 24/7 met alles bezig te zijn behalve social life en vergt wat doorzettings vermogen! Hard werk word beloond!

• Topic Starter Topic Starter
Jw verder indd respect voor wat je allemaal doet! Weet hoe zwaar het is om 24/7 met alles bezig te zijn behalve social life en vergt wat doorzettings vermogen! Hard werk word beloond!
Thanks bro <3. hoe heet die dude op je profile pic btw. datwilikkkk

@Jwdoetookmee Regan Grimes net ifbb pro geworden en pas 22 jaar!

Ik ga binnenkort protein bars halen voor een weekend weg.
Zie jou ze regelmatig eten (als in: soms 5 per dag:D)
Welke van Myprotein neem jij/ zijn lekker?
Heb een keer chocolate mint gehad maar was geen succes, slechte bite en kreeg ze lastig weg.

Terug
Naar boven