MuscleMeat

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

• Topic Starter Topic Starter
Heb je toch ook met free weights? Met als verschil de positie van oorsprong van de trekkende kracht en minder vertragende kracht, maar dat is nog geen reden om een hele training voornamelijk cables te kiezen, toch?
ik vind kabeloefeningen superrelaxt, en pak chest sowieso altijd met kabel; traint wat minder zwaar/gevoel dat t minder belast dan presses, en die gym is hier altijd zo druk dat je je kabelrek niet weg wil geven. Dus dan maar meteen alles erop haha

In hoeverre vind je deze accuraat trouwens voor bodyfat schattingen?
Weet dat jij door je Dexa scan ervaringen een stuk betrouwbaarder kunt eyeballen vandaar de vraag.

fats.jpg

voor vrouwen klopt dr sowieso geen kut van en bij hogere percentages ook niet echt bij mannen; lagere percentages wat onderschat op deze pic imo

Dus je laat nu je pics al schieten, of ga je straks weer even snel een mini cut erin gooien? :P
meer tijd = beter fysiek (hoop ik) Vind nu al schieten dus zonde als k nog maanden heb, en t gaat de laatste tijd wel rap, dus we pakken lekker door in goede moed

Klopt, eerder op 11/12.

In hoeverre vind je deze accuraat trouwens voor bodyfat schattingen?
Weet dat jij door je Dexa scan ervaringen een stuk betrouwbaarder kunt eyeballen vandaar de vraag.

fats.jpg

Altijd z'n stomme vergelijking. als het figuur uit 3-4% op 30-32% zou staan, zou het er heel anders uit zien. Meer een strongman fysiek :P

Know that feel.. Werd door JW ook op 14% geschat terwijl calliper 11/12% zei :(
Maar liever realistisch blijven.

Altijd z'n stomme vergelijking. als het figuur uit 3-4% op 30-32% zou staan, zou het er heel anders uit zien. Meer een strongman fysiek :P
Ja blijft lastig schatten omdat VVM ook heel erg varieert maar zocht naar goed vergelijkingsmateriaal maar is dit dus niet.
Dan toch maar spiegel en progress pics.

Bij JW is het iig duidelijk dat hij droog staat als een gek met veel massa.
Hoe je dit ook meet:D

Know that feel.. Werd door JW ook op 14% geschat terwijl calliper 11/12% zei :(
Maar liever realistisch blijven.

Ja blijft lastig schatten omdat VVM ook heel erg varieert maar zocht naar goed vergelijkingsmateriaal maar is dit dus niet.
Dan toch maar spiegel en progress pics.

Bij JW is het iig duidelijk dat hij droog staat als een gek met veel massa.
Hoe je dit ook meet:D
Vetpercentage blijft sowieso lastig, zelfs als iemand anders een meting doet kan het al verschillen.. Ikzelf hecht niet zoveel waarde aan het nummer opzich, meer aan het verschil tussen 2 metingen (Dus de vooruitgang zegmaar), samen met wat je in de spiegel ziet.

Die mevrouw in kwestie kan dus ook goed boven de 10% hebben gezeten, mijn ervaring is iig dat ze bijna net zo'n grote armen had als ik, en ik weinig anders dan huid vast kon pakken op dr bicep. [emoji85]

Vetpercentage blijft sowieso lastig, zelfs als iemand anders een meting doet kan het al verschillen.. Ikzelf hecht niet zoveel waarde aan het nummer opzich, meer aan het verschil tussen 2 metingen (Dus de vooruitgang zegmaar), samen met wat je in de spiegel ziet.

Die mevrouw in kwestie kan dus ook goed boven de 10% hebben gezeten, mijn ervaring is iig dat ze bijna net zo'n grote armen had als ik, en ik weinig anders dan huid vast kon pakken op dr bicep. [emoji85]
huidplooi op biceps is geenszins weerspiegeling van totale VP. huidplooi op biceps vergelijken waarbij persoon A een dunnere plooi heeft dan B wil dus zeker niet zeggen dat persoon B een hoger vp heeft.

Huidplooi op mijn armen is 4-5% cutten nauwelijks dunner geworden

Weet ik, maar dat was de enige referentie die ik had [emoji23]
Kwam dr tegen op een festival, dus kon dr moeilijk vragen of ik ff een vierpuntsmeting mocht doen [emoji12]

Anyway, je trok in twijfel of er vrouwen überhaupt onder de 11% kwamen, dus vandaar mijn "ervaring".

Zal je log er niet verder mee vervuilen, ontopic: Mirin' shape brah [emoji123]

Hoe doe je het eigenlijk met je schema, voor je sochtends je eiwit producten globaal in, en de rest wat je daaromheen eet voer je later/tussendoor bij + de nodige cardio voor balans?

Of bedenk je sochtends of de avond van te voren al wat je wilt eten?

Terug
Naar boven