- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meedoen kan altijd. als ik meedoe wil / zal ik winnen. Dus ik wacht nog ff hahanice shape man pff kneiter droog, tijd voor een wedstrijd met deze shape kan je zo mee doen.
feelsbadman![]()
van shoot twee weken geleden. Ben benieuwd of ik dit ga toppenzal je zien dat mn contest pics minder zijn
![]()
Ik laat hem iets oplopen, zodat ik weer redelijk vlot bij laag vp kan zijn. Ga dit niet vasthouden zo lang haha. Zonde dat ik veel te vroeg piek maar was al bezig met cutten voordat contest begon.bruh brah bro
die contest is in juli right? Wat is eigenlijk je plan tot die tijd? Verder cutten of dit shredded lichaam zo onderhouden tot dan? Of stiekem nu al fotoshoot doen en lekker bulken vanaf morgen?
Hoe meet jij trouwens je vet, met een 7punts methode?
ThankssssRespect voor je brute fysiek JW. Oprecht een geweldig streeffysiek!
In hoeverre vind je deze accuraat trouwens voor bodyfat schattingen?Ik laat hem iets oplopen, zodat ik weer redelijk vlot bij laag vp kan zijn. Ga dit niet vasthouden zo lang haha. Zonde dat ik veel te vroeg piek maar was al bezig met cutten voordat contest begon.
En ik eyeball m'n vp. Huidplooi onderschat vp altijd flink
Heb je toch ook met free weights? Met als verschil de positie van oorsprong van de trekkende kracht en minder vertragende kracht, maar dat is nog geen reden om een hele training voornamelijk cables te kiezen, toch?
Ik laat hem iets oplopen, zodat ik weer redelijk vlot bij laag vp kan zijn. Ga dit niet vasthouden zo lang haha. Zonde dat ik veel te vroeg piek maar was al bezig met cutten voordat contest begon.
En ik eyeball m'n vp. Huidplooi onderschat vp altijd flink