AndroidHealthClinic

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

ik vind kabeloefeningen superrelaxt, en pak chest sowieso altijd met kabel; traint wat minder zwaar/gevoel dat t minder belast dan presses, en die gym is hier altijd zo druk dat je je kabelrek niet weg wil geven. Dus dan maar meteen alles erop haha
Haha, begrijpelijk!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe doe je het eigenlijk met je schema, voor je sochtends je eiwit producten globaal in, en de rest wat je daaromheen eet voer je later/tussendoor bij + de nodige cardio voor balans?

Of bedenk je sochtends of de avond van te voren al wat je wilt eten?
nee, geen van beide haha, ik eet gewoon iets, vul ik t in in excel en dan denk ik vaak kutzooi teveel gegeten, dat wordt wandelen vanavond ipv de bus

Hoe gaat het met je mindset bro?

Ben je al erg in jezelf?
Egocentrisch?
Oogkleppen voor?

Kan je nog 'normaal functioneren' of is het al zombie mode? :D

Hoe gaat het met je mindset bro?

Ben je al erg in jezelf?
Egocentrisch?
Oogkleppen voor?

Kan je nog 'normaal functioneren' of is het al zombie mode? :D

neehoor, valt mee. Ik train als personal trainer ook gewoon een stuk of 25 mensen per week; vorige week nog een man die aant vertellen was dat er bij zn ma borstkanker was gedetecteerd bijvoorbeeld. Zijn wel pittige gesprekken, maar ben totaal niet introvert of egocentrisch oid. Dan zou dit werk ook niks zijn.

Het is nu gewoon zo dat ik al mn vrije tijd hierin steek. Geen idee hoelang ik dat volhoud, maar dat zien we dan wel weer

Training 20-5
Pullups
6*
6* +10 wg
6* +10 - 6*
7* +10 - 7*
7* - 4* - 3*
10* - 5* - 3* - 2*

Chest supp row / chest supp y-raise
12* 2*22 / 15* 2*5
11* 2*26 / 15* 2*5
12* 2*26 / 15* 2*5
15* 2*26 / 15* 2*5

Facepulls / lat prayers
20*18.75 / 10*28.75
15*21.25 / 12*31.25
15*21.25 / 10*31.25

Hyper ext / cable row
15* +10 / 6*50
12* +10 / 10*40

Gisteren rond de 3300 kcal op. Maar, twee x getraind (2e x was half uurtje legpress en paar sets) 16 km gefietst en 4uur PTs geven. Dus dat is alsnog wel een goede cutdag

Gisteren rond de 3300 kcal op. Maar, twee x getraind (2e x was half uurtje legpress en paar sets) 16 km gefietst en 4uur PTs geven. Dus dat is alsnog wel een goede cutdag

3300 lijkt me alsnog onder of dichtbij je onderhoud. Je bent geen ecto van 60 kg bro ;)

Naja zeg niet dat het moet, maar het lekkere van een cheat kan zijn dat je even niks 'hoeft' te tellen
Tellen is zo erg nog niet tbh, doe ik zelf ook altijd. Het lekkere aan een cheat/junkmeal vind ik de meal zelf hehe. Kleine moeite om even te kijken hoeveel kcal het bevat. Zelf loop ik die kcal altijd uit of eet ik gewoon minder.

Gisteren dus all you can eat wok, toetjes, en whatever the f**k. Vandaag erg karig met energie, was ook niet thuis helaas. Tot zo ver een kcal of 500 aan brood op, 400 aan whey, 200 aan kip, 300 aan avondeten. En zit nu denk ik op 120 gram eiwit. Eiwit zal vandaag 200 kcal worden, energie inname denk ik 2500. Vanmorgen nog getraind in Westerbork, dus als ik ietsjes hoger uitval met energie is nie zo erg.

M'n 10-or-so pwo ingrediënten binnen. Zometeen meteen proberen!!! Ill let you know :D

Terug
Naar boven