MuscleMeat

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

• Topic Starter Topic Starter
Jw, wss heb je eroverheen gelezen maar ik vroeg me af hoe je trainingsschema/opzet er globaal uit ziet. Kan je daar wat over vertellen?
spiergroepen 2-3 x per week. Dat is mn opzet haha. Verder geen vast schema.

ONTOPIC: rug / rib helemaal fucked, vandaag naar manueel geweest, en blijkbaar rib gekneusd. Fml.

Rib kneuzen is kutter als breken.

Dat wordt fijn trainen dan, not.

Maar beetje omheen werken.

En probeer niet te niezen :D

Wat heb je gedaan dan behalve got spoilers op snap plaatsen?
vrijdag flinke rugtraining gehad, en voelde t al wat zeuren.. toen schoot t dr vrijdagavond in, en echt ko in slaap gevallen op bed (alsin neergeploft met jas, kleren, lampen aan en tas nog op mn rug) en pas de volgende ochtend wakker geworden met verrotte rugpijn bij die rib dus .. :o )

vrijdag flinke rugtraining gehad, en voelde t al wat zeuren.. toen schoot t dr vrijdagavond in, en echt ko in slaap gevallen op bed (alsin neergeploft met jas, kleren, lampen aan en tas nog op mn rug) en pas de volgende ochtend wakker geworden met verrotte rugpijn bij die rib dus .. :o )

Dayum dat je door beroerd liggen een rib kan kneuzen, geen idee dat het mogelijk was. Hoe leeg moet je ook wel niet zijn geweest om dan zo neer te crashen en niks van je beroerde houding te voelen.

Gekneusde rib moet je door je therapeut laten tapen met cure tape. Zelf ook eens gehad en maakte een wereld van verschil.

weinig bijzonders guys.. die fucking rib verneukt echt een hoop

haal hem eruit!

Sla hem dan kapot!

Zal hem leren te fucken met jou!

training 22-6

rug nog steeds fucked, maar wel ietsjes beter. Niks te zwaar gedaan, dus geen bijzondere gewichten; volume wel lekker hoog en pomp was sickkkk vandaag.
Wel tevreden mee dus!
Knieeen doen wel fucking pijn, sinds gisteren al; laatste weken willen ze wat minder meewerken

Cable fly
12* 2*23
15* 2*23
15* 2*30
15* 2*36
10* 2*43

Butterfly cable fly /unilateral trap row
15* 2*23 / 15* 2*36
15* 2*23 / 15* 2*36
15* 2*23 / 15* 2*36

Incline Db fly /db shrugs
15* 2*16 / 10* 2*16
20* 2*16 / 20* 2*16

Side raise
25* 2*8
25* 2*8
25* 2*8

Triceps pushdown / rope drag curl
15*43 / 20*43
15*50 / 20*50
15*57 / 15*57
15* 64 / 12* 64
10*70 / 10*70

Nice dat je als nog een prima workout neer zet! Beterschap, hopen dat het gauw herstelt!

Beterschap inderdaad!

Eet je trouwens op je rustdagen zelfde aantal macro's als op trainingsdagen?

Al 4 dagen op rij ontbeten met ben en jerries :roflol: wel elke dag een andere smaak though #eetgevarieerd

Beterschap man! Kut als iets waar je geen invloed op hebt je tegen houdt in trainingen...

Beterschap man! Kut als iets waar je geen invloed op hebt je tegen houdt in trainingen...
om te janken indd. Collega van me heeft sinds vorige week een hernia.. echt helemaal fucked up. Ze was supergoed bezig en dan krijg je zoiets voor je kiezen

Jw, hoeveel weken is in jouw ogen de max, hormonen in acht houdend, om low fat (lets say 0,5g/kg) te zitten tijdens een cut? (on)

Ik lees dat jij het ook zo aangepakt hebt. Op hoeveel vetten zat je dan globaal en voor hoe lang?

JW, hoe is je rib/rug? Echt zwaar fucked up dat je dit nu voor je kiezen krijgt...

Hey JW,

Ik heb zojuist je hele log es doorgelezen en zie dat je veel fietst in de cut. Wat voor fiets heb je? Gewoon een standaard opoe fietsie of wel echt een "knappe" fiets?

Zit er ook aan te denken om een fiets te kopen (naast mn andere cycles;)) Heb namelijk een hekel aan hardlopen (en ook aan weinig eten)

Terug
Naar boven