Fitness Seller

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

Gruwelijk fysiek. Aardig bizar ook hoe je voeding inelkaar steekt

• Topic Starter Topic Starter
Jeetje jongons mijn spier gaat wegspelten als ik noodgedwongen stop met roids volgens @Benatural wat moet ik doen? Behalve dat hij de grootste is in de plaatselijke manege heeft hij ook de gave dat hij weet wie juiced. En hij is groot gewoon
Benatural Cool Novice
Leuk Bevonden:
6
Geslacht:
Man
Lengte:
1m70
Massa:
76kg
Jij ja als je dadelijk helemaal fuckt up bent als je noodgedwongen moet stoppen met roids:LD en je ziet dat alle spieren weg spelt:P

Benatural, Gisteren om 23:58 Meld
Reageer

Joh, die krachten heb ik ook.

Dat dere wegspelten ook... :(

Goed advies hoor, @Benatural heeft er verstand van.
Hij traint nu 9 jaar als natural, gebruikt pas sinds maart vitamine tabletten, dat heeft hij nooit eerder gedaan en begin 2007 tot 2009 was hij 1 van de grotere fysieken van de plaatselijke manege voordat de grotere jongens met steroids kwamen.
@Benatural doet kickboks, hij is groot gewoon, dat is normaal voor natural.

Goed advies hoor, @Benatural heeft er verstand van.
Hij traint nu 9 jaar als natural, gebruikt pas sinds maart vitamine tabletten, dat heeft hij nooit eerder gedaan en begin 2007 tot 2009 was hij 1 van de grotere fysieken van de plaatselijke manege voordat de grotere jongens met steroids kwamen.
@Benatural doet kickboks, hij is groot gewoon, dat is normaal voor natural.
@Benatural heeft ook nooit last van wegspeltende spieren

@Benatural heeft ook nooit last van wegspeltende spieren

Hij is groot gewoon met 1.70m 76kg natural.

wpJCtCS.jpg

image.jpg
Ga je nu bulken jw?

Lekker bakkie rijst eten :D

Of hij ligt krom om de hele pagina van je log die al besteed wordt aan een enkel berichtje wat hij heeft verstuurd ;)

wat bedoel je met bijv 7* 2*22?

Jw, wss heb je eroverheen gelezen maar ik vroeg me af hoe je trainingsschema/opzet er globaal uit ziet. Kan je daar wat over vertellen?

Terug
Naar boven