- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de shoot ietsje droger dan nu en daarna vp weer terug naar procentje of tien en vooral benen bijwerken als 't luktWil je nu op dit vp blijven of komt er bouw periode aan?
heb sowieso goeie genetics voor delts i guess; ik heb jarenlang alleen rug zwaar getraind en voor chest niks zwaars en geen enkel isolatiewerk voor delts, en ze kwamen redelijk mee. Nu doe ik veel sideraises indd, en daar gaan ze prima op; die volheid komt doordat de achterste schouderkop bij mij goed vol staat doordat ik rug veel train.Jw, wat werkte voor jou goed om zulke ronde schouders te krijgen? side raises till you die?
En wat pak je meestal voor je lats?
ga ik morgen ff naar kijken. hou me aan mn belofte als ik t vergeet. xoxoBen ook nog wel benieuwd naar je reactie op Dr X in je metabolisme topic @Jwdoetookmee!
heb sowieso goeie genetics voor delts i guess; ik heb jarenlang alleen rug zwaar getraind en voor chest niks zwaars en geen enkel isolatiewerk voor delts, en ze kwamen redelijk mee. Nu doe ik veel sideraises indd, en daar gaan ze prima op; die volheid komt doordat de achterste schouderkop bij mij goed vol staat doordat ik rug veel train.
lats door veel pullups. pullups. pullups
Vandaag echt heel lullig armen getraind.. Denk dat ik 't beetje overdone heb met alles afgelopen week vooral, paar keer beetje op randje gezeten. #ditisnueenemolog
Nu werken, vanavond maar even goed slapen en vandaag proberen m'n kcals te halen, kijken of dat iets doet. Onderarm doet wat pijn terwijl ik nauwelijks heb lopen tillen van de week en knie zeurt ook veel. Erg moe ook, niet alleen qua slaap maar motivatie om te trainen en vreten is ook in echt TIJDEN niet zo laag geweest.
Gelukkig wel een opdracht gehaald waar ik heel lang tegenaan zat te hikken, dus dat is weer een vak afgesloten.
Vandeweek wel paar goede gesprekken gehad met verschillende mensen, even prioriteiten wat anders leggen.
Sorry dat log laatste week zo magertjes is qua updates guys/girls. Zal proberen weer even hard door te pakken.