AndroidHealthClinic

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

Wil je nu op dit vp blijven of komt er bouw periode aan?

• Topic Starter Topic Starter
current shape. Rug gaat prima as always, traps trekken ook redelijk bij.

ab8fe18e-12c2-4934-ad0a-9d38fabb12a2_zpshiboguyr.jpg

d4925b4b-cb1d-43ce-bc56-be6c5f06c2e5_zpsithdyzoq.jpg

fixe training vandaag. Rug doet weer kak though.. gevoel dat ie dr steeds net niet in schiet, boehoe

Chest supp row
12* 2*30
12* 2*30
12* 2*30

BOR
10*70
10*100
8*100
12*100

Pullups
8*
10*
12*
12*

Lpd
12*50
12*64
12*77

Cable fly/ sideraise
12* 2*30 / 20* 2*5
12* 2*30 / 20 2*5
12* 2*30 / 20 2*5

cable dips
10*140
10*140
10*140

db curls
10* 18
10*18
10*18

facepulls / rope tric ext
12*30 / 20*30
15*30 / 30*30

unilateral leg ext
18*30
15*30
12*30

unilateral leg curl
10*20
10*15
10*5

qua energie echt in a major fucking depression; shitzooi van de laatste tijd komt wat naar boven laatste week; morgen een opdracht van mn studie inleveren en dan maar eens eventjes een nacht echt goed slaoen, laatste dagen ist elke keer 4-5 uur

Sucks bro, wat zijn die vlekken op je rug btw

Op 4-5 uurtjes slaap moet je ook niet te veel verwachten.. Komende week even bijtanken qua slaap en je voelt je waarschijnlijk als herboren ;)

Vandaag helaas geen training wederom.. Komt qua planning niet uit. Hoop morgen en in t weekend weer even te kunnen knallen en even wat uurtjes slaap te pakken. Kcals binnenkrijgen is ook huilebalken opt moment, pleur maar gewoon olijfolie door m'n Shakes om t wat op te krikken.

Jw, wat werkte voor jou goed om zulke ronde schouders te krijgen? side raises till you die?
En wat pak je meestal voor je lats?

Ben ook nog wel benieuwd naar je reactie op Dr X in je metabolisme topic @Jwdoetookmee!

Jw, wat werkte voor jou goed om zulke ronde schouders te krijgen? side raises till you die?
En wat pak je meestal voor je lats?
heb sowieso goeie genetics voor delts i guess; ik heb jarenlang alleen rug zwaar getraind en voor chest niks zwaars en geen enkel isolatiewerk voor delts, en ze kwamen redelijk mee. Nu doe ik veel sideraises indd, en daar gaan ze prima op; die volheid komt doordat de achterste schouderkop bij mij goed vol staat doordat ik rug veel train.
lats door veel pullups. pullups. pullups

heb sowieso goeie genetics voor delts i guess; ik heb jarenlang alleen rug zwaar getraind en voor chest niks zwaars en geen enkel isolatiewerk voor delts, en ze kwamen redelijk mee. Nu doe ik veel sideraises indd, en daar gaan ze prima op; die volheid komt doordat de achterste schouderkop bij mij goed vol staat doordat ik rug veel train.
lats door veel pullups. pullups. pullups

Die komen dan zeker lekker mee voor de weinig aandacht die je ze geeft ja

Vandaag echt heel lullig armen getraind.. Denk dat ik 't beetje overdone heb met alles afgelopen week vooral, paar keer beetje op randje gezeten. #ditisnueenemolog
Nu werken, vanavond maar even goed slapen en vandaag proberen m'n kcals te halen, kijken of dat iets doet. Onderarm doet wat pijn terwijl ik nauwelijks heb lopen tillen van de week en knie zeurt ook veel. Erg moe ook, niet alleen qua slaap maar motivatie om te trainen en vreten is ook in echt TIJDEN niet zo laag geweest.

Gelukkig wel een opdracht gehaald waar ik heel lang tegenaan zat te hikken, dus dat is weer een vak afgesloten.

Vandeweek wel paar goede gesprekken gehad met verschillende mensen, even prioriteiten wat anders leggen.
Sorry dat log laatste week zo magertjes is qua updates guys/girls. Zal proberen weer even hard door te pakken.

Lekker van je afschrijven. Wat je waarschijnlijk toen heeft geholpen met verwerken van bepaalde zaken of sowieso gewoon chill voelde(als in 2x per dag trainen, veel werken, loads of cardio) maakt dat je veel van je lichaam heb geëist. Mssn heb je daarbij emotioneel toch nog njet echt ruimte gegeven aan je gevoelens en wat er heeft gespeeld afgelopen jaar. Klinkt mij niet meer dan logisch in de oren dat je even "knakt". Anyway, je bent lekker bezig geweest al kneiterhard gepiekt. Foto's voor contest zijn er al toch? Goed dat je nu ook even contact zoekt met vrienden om mssn toch onderdrukte gevoelens alsnog ff op een rijtje te krijgen. Plus je lichaam weer ff te laten herstellen.

Geen flauw idee waarom ik me hier mee bemoei. Maar heb veel respect voor jou en vind dit log interessant vandaar dat ik waarschijnlijk ff de behoefte had om te reageren.

Laatst bewerkt:
Vandaag echt heel lullig armen getraind.. Denk dat ik 't beetje overdone heb met alles afgelopen week vooral, paar keer beetje op randje gezeten. #ditisnueenemolog
Nu werken, vanavond maar even goed slapen en vandaag proberen m'n kcals te halen, kijken of dat iets doet. Onderarm doet wat pijn terwijl ik nauwelijks heb lopen tillen van de week en knie zeurt ook veel. Erg moe ook, niet alleen qua slaap maar motivatie om te trainen en vreten is ook in echt TIJDEN niet zo laag geweest.

Gelukkig wel een opdracht gehaald waar ik heel lang tegenaan zat te hikken, dus dat is weer een vak afgesloten.

Vandeweek wel paar goede gesprekken gehad met verschillende mensen, even prioriteiten wat anders leggen.
Sorry dat log laatste week zo magertjes is qua updates guys/girls. Zal proberen weer even hard door te pakken.

Ik vind het knap dat je het zo lang volgehouden hebt. Niemand kan oneindig zo hard werken en zo weinig rusten zonder daar lichamelijk en geestelijk onder te lijden. Stress adds up.

Verder is het natuurlijk niet nodig om je te excuseren. Dit is tot nu toe een zeer interessant log geweest en weinig mensen voegen meer aan dit forum toe dan jij. Ik twijfel er ook niet aan dat je met een paar mindblowing pics komt aan het eind van deze contest.

De dip die je wist dat zou komen.

Succes JW, vast houden die gainzzz.

Update:

Afgelopen week maar 1 x echt redelijk getraind, rest was schijt. Vanmorgen even geweest en gisteren ook een uurtje maar beide niet noemenswaardig.
Vandaag wel eindelijk weer best fatsoenlijk gegeten (lees, mn kcals gehaald)

pre workout
chocolademelk

post wo
zo'n Gü toetje, fking nice
60gr whey
1 bountie

tijdens werk
pizza
bossche bol
60gr whey

before bed
300gr tuinbonen
500 gr kwark
20gr olijflie

morgen proberen weer even goed te trainen; afgelopen 2 dagen voor slapen wat meer tijd gehad en genomen, vandaag sloeg echt nergens op. Vannacht een nacht van 8 uur, langste nacht sinds weken, en vanavond ''even'' op bed gaan liggen en was meteen 3 uur lang vertrokken. Nu alsnog moe, maar moet nog ff wat shit uittypen en before bed maaltijd wegprakken.

Iedereen in ieder geval bedankt voor zn geduld en het blijven volgen ookal is de log totaal niet boeiend laatste dagen.
Zal mn training morgen weer loggen!
zal richting total body gaan omdat ik dinsdag weer de deur uit kan 0m 0530 en pas snachts thuis ben dus denk dat ik wat slaap ga pakken in mn middagpauze ipv training.
illkeepyouguysposted!

Terug
Naar boven