- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey JW,
Ik heb zojuist je hele log es doorgelezen en zie dat je veel fietst in de cut. Wat voor fiets heb je? Gewoon een standaard opoe fietsie of wel echt een "knappe" fiets?
Zit er ook aan te denken om een fiets te kopen (naast mn andere cycles) Heb namelijk een hekel aan hardlopen (en ook aan weinig eten)
Omafiets, racefiets,mtbJw, hoeveel weken is in jouw ogen de max, hormonen in acht houdend, om low fat (lets say 0,5g/kg) te zitten tijdens een cut? (on)
Ik lees dat jij het ook zo aangepakt hebt. Op hoeveel vetten zat je dan globaal en voor hoe lang?
JW, hoe is je rib/rug? Echt zwaar fucked up dat je dit nu voor je kiezen krijgt...
Hey JW,
Ik heb zojuist je hele log es doorgelezen en zie dat je veel fietst in de cut. Wat voor fiets heb je? Gewoon een standaard opoe fietsie of wel echt een "knappe" fiets?
Zit er ook aan te denken om een fiets te kopen (naast mn andere cycles) Heb namelijk een hekel aan hardlopen (en ook aan weinig eten)
Koop dan een hometrainer,, thuis fietsen onder genot van serie of film.
Genoeg mensen die een hometrainer met goede voornemens aanschaffen en niet gebruiken en dus verkopen
zie hierboven!Wou ik ook net vragenOmafiets, racefiets,mtb
Heb zelf thuis een semi prof loopband ========> nooit gebruikt
)ik heb dit ook flink behandeld in het stuk over vetten volgens mij! carbs hooghouden ten koste van vetten is absoluut aan te raden; dat hele artikel wat ik als bron had daarover ging over natty atleten trouwens!
Pak altijd grammetjes per kg voor vet en eiwit. Maar goed..Yw bruhDus voor roiders zou het helemaal OK moeten zijn als ik het goed begrijp gezien die toch iets minder druk hoeven maken om vet.
''Aanbeveling voor vetinname is 20-30% van totale energie inname op testosteronproductie optimaal te houden, tenzij dit ten koste gaat van carbs. 15-20% is acceptabel als hierdoor eiwit en koolhydraat inname adequaat blijven''
Ga mn vetten dan gewoon gedurende de hele cut op 20% houden, misschien de laatste paar weekjes 15%. Het is een beetje tegen mn nature in om met procenten te werkenPak altijd grammetjes per kg voor vet en eiwit. Maar goed..
Thx Jw, dit gaat me wat meer energie opleveren straks.
Wisselt enorm per dag dus das natte vingerwerk. Gisteren gefietst en PTs gedraaid plus weer een keer fatsoenlijk getraind dus zal alsnog onder onderhoud hebben gezeten denk ikwaar schat jij nu je onderhoud op dan?
Ga je off season nog speciaal training schema hanteren?
Hoe vaak per week pak je eigenlijk benen JW?vandaag beetje easy benen gedaan.. beetje mimimi knie
Meestal 2-3 ook. Maar niet erg hoog in volume dus helaas
Nee not yet. UB gaat zeker goed, legs moeten echt nog stuk beterIk las iets dat je ook een wedstrijd wou meepikken, al een gedacht over de welke?![]()
als t straks opklaart misschien toch nog.