XXL Nutrition

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

Koop dan een hometrainer,, thuis fietsen onder genot van serie of film.
Genoeg mensen die een hometrainer met goede voornemens aanschaffen en niet gebruiken en dus verkopen

Hey JW,

Ik heb zojuist je hele log es doorgelezen en zie dat je veel fietst in de cut. Wat voor fiets heb je? Gewoon een standaard opoe fietsie of wel echt een "knappe" fiets?

Zit er ook aan te denken om een fiets te kopen (naast mn andere cycles;)) Heb namelijk een hekel aan hardlopen (en ook aan weinig eten)

Wou ik ook net vragen :) Omafiets, racefiets,mtb

Heb zelf thuis een semi prof loopband ========> nooit gebruikt

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jw, hoeveel weken is in jouw ogen de max, hormonen in acht houdend, om low fat (lets say 0,5g/kg) te zitten tijdens een cut? (on)

Ik lees dat jij het ook zo aangepakt hebt. Op hoeveel vetten zat je dan globaal en voor hoe lang?

ik heb dit ook flink behandeld in het stuk over vetten volgens mij! carbs hooghouden ten koste van vetten is absoluut aan te raden; dat hele artikel wat ik als bron had daarover ging over natty atleten trouwens!

JW, hoe is je rib/rug? Echt zwaar fucked up dat je dit nu voor je kiezen krijgt...

weer redelijk ok man, vandaag best okee back training gehad! niet volle bak, maar t kan weer; voelde echt supergoed. k zal m zo loggen! Thanks for asking bruh

Hey JW,

Ik heb zojuist je hele log es doorgelezen en zie dat je veel fietst in de cut. Wat voor fiets heb je? Gewoon een standaard opoe fietsie of wel echt een "knappe" fiets?

Zit er ook aan te denken om een fiets te kopen (naast mn andere cycles;)) Heb namelijk een hekel aan hardlopen (en ook aan weinig eten)

heb echt een kutfiets, gewoon zon wijvending van 100 euro bij fietsenmaker. Maar hardlopen is fucked up voor mn knie wegens schokbelasting; fietsen is een continue belasting dus minder pijnlijk. Verder, ik ben cardio gaan doen ipv de bus pakken, en fietsen gaat stuk sneller/verder dan wandelen!

Koop dan een hometrainer,, thuis fietsen onder genot van serie of film.
Genoeg mensen die een hometrainer met goede voornemens aanschaffen en niet gebruiken en dus verkopen

ook een optie!

Wou ik ook net vragen :) Omafiets, racefiets,mtb

Heb zelf thuis een semi prof loopband ========> nooit gebruikt
zie hierboven!

UPDATE 28-6

weekendje weggeweest naar buitenland, en ook ivm mn rib helemaal niet getraind.
Vandaag rug weer gedaan, en voelde okee. Tijdens sommige bewegingen dat ik dacht van mehhh voorzichtig, en ik voel m nu ook beetje zeuren nog, maar muchmuch better dan t was!

Facepulls elastic band
3 sets

Lat pulldown
14*43
10*57
10*70
10*84
14*91

cable row
8*91
8*91
20*64

pullups
14*
10* 4*
10*

Cable dips
20*100

Rope tric ext / DB side raise
20*43
20*50 / 25* 2*8
20*57 / 20* 2*10

goeie pomp wel. Expres niet zware supersets omdat ik dat nog ff niet aardurf. Volume ook niet zo hoog als ik gewend ben / wou, maar goed.. we kunnen weer!!

Voeding van vandaag:
veeeeellllllllllllllllll gehaast vandaag dus voeding echt ruk:

60 whey
50 waxy
50 oats

60 whey
50 waxy

500gr kwark

3 rijstwafels
100gr chocoladepasta (erwasnikanders :( )

1l volle melk

2 softijsjes

zometeen nog 100 gram walnoten en een casseine shake

komt op 3600 en 210 gram eiwit

ik heb dit ook flink behandeld in het stuk over vetten volgens mij! carbs hooghouden ten koste van vetten is absoluut aan te raden; dat hele artikel wat ik als bron had daarover ging over natty atleten trouwens!

Dus voor roiders zou het helemaal OK moeten zijn als ik het goed begrijp gezien die toch iets minder druk hoeven maken om vet.

''Aanbeveling voor vetinname is 20-30% van totale energie inname op testosteronproductie optimaal te houden, tenzij dit ten koste gaat van carbs. 15-20% is acceptabel als hierdoor eiwit en koolhydraat inname adequaat blijven''

Ga mn vetten dan gewoon gedurende de hele cut op 20% houden, misschien de laatste paar weekjes 15%. Het is een beetje tegen mn nature in om met procenten te werken :P Pak altijd grammetjes per kg voor vet en eiwit. Maar goed..

Thx Jw, dit gaat me wat meer energie opleveren straks.

Dus voor roiders zou het helemaal OK moeten zijn als ik het goed begrijp gezien die toch iets minder druk hoeven maken om vet.

''Aanbeveling voor vetinname is 20-30% van totale energie inname op testosteronproductie optimaal te houden, tenzij dit ten koste gaat van carbs. 15-20% is acceptabel als hierdoor eiwit en koolhydraat inname adequaat blijven''

Ga mn vetten dan gewoon gedurende de hele cut op 20% houden, misschien de laatste paar weekjes 15%. Het is een beetje tegen mn nature in om met procenten te werken :P Pak altijd grammetjes per kg voor vet en eiwit. Maar goed..

Thx Jw, dit gaat me wat meer energie opleveren straks.
Yw bruh

waar schat jij nu je onderhoud op dan?

Ga je off season nog speciaal training schema hanteren?

waar schat jij nu je onderhoud op dan?

Ga je off season nog speciaal training schema hanteren?
Wisselt enorm per dag dus das natte vingerwerk. Gisteren gefietst en PTs gedraaid plus weer een keer fatsoenlijk getraind dus zal alsnog onder onderhoud hebben gezeten denk ik

Vanavond met @bob k selfies maken en 2 curls doen

13524201_10210118084015521_417827148_o_zpsrpky0osx.jpg

training was niet helemaal epic oid, maar wel realxt avondje zo met nohomobro @bob k

Rustige training inderdaad, maar wel lekker! En gave foto bro

vandaag beetje easy benen gedaan.. beetje mimimi knie

Ik las iets dat je ook een wedstrijd wou meepikken, al een gedacht over de welke? :)

Freefestival iemand?

Terug
Naar boven