Jwdoetookmee
Monstrous Giant
Elite Member
Foto Contest x2
50 media-items
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 6.030
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 6%
Lekker van je afschrijven. Wat je waarschijnlijk toen heeft geholpen met verwerken van bepaalde zaken of sowieso gewoon chill voelde(als in 2x per dag trainen, veel werken, loads of cardio) maakt dat je veel van je lichaam heb geëist. Mssn heb je daarbij emotioneel toch nog njet echt ruimte gegeven aan je gevoelens en wat er heeft gespeeld afgelopen jaar. Klinkt mij niet meer dan logisch in de oren dat je even "knakt". Anyway, je bent lekker bezig geweest al kneiterhard gepiekt. Foto's voor contest zijn er al toch? Goed dat je nu ook even contact zoekt met vrienden om mssn toch onderdrukte gevoelens alsnog ff op een rijtje te krijgen. Plus je lichaam weer ff te laten herstellen.
Geen flauw idee waarom ik me hier mee bemoei. Maar heb veel respect voor jou en vind dit log interessant vandaar dat ik waarschijnlijk ff de behoefte had om te reageren.
dankjewel, waardeer ik
Ik vind het knap dat je het zo lang volgehouden hebt. Niemand kan oneindig zo hard werken en zo weinig rusten zonder daar lichamelijk en geestelijk onder te lijden. Stress adds up.
Verder is het natuurlijk niet nodig om je te excuseren. Dit is tot nu toe een zeer interessant log geweest en weinig mensen voegen meer aan dit forum toe dan jij. Ik twijfel er ook niet aan dat je met een paar mindblowing pics komt aan het eind van deze contest.
thanks.. tof dat je volgt en dat je wat aan mn topics hebt
De dip die je wist dat zou komen.
Succes JW, vast houden die gainzzz.
thanks bro

vanaf 1:17:42 - 1:17:50 wel goede samenvatting van mijn visie / approach