XXL Nutrition

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

• Topic Starter Topic Starter
Lekker van je afschrijven. Wat je waarschijnlijk toen heeft geholpen met verwerken van bepaalde zaken of sowieso gewoon chill voelde(als in 2x per dag trainen, veel werken, loads of cardio) maakt dat je veel van je lichaam heb geëist. Mssn heb je daarbij emotioneel toch nog njet echt ruimte gegeven aan je gevoelens en wat er heeft gespeeld afgelopen jaar. Klinkt mij niet meer dan logisch in de oren dat je even "knakt". Anyway, je bent lekker bezig geweest al kneiterhard gepiekt. Foto's voor contest zijn er al toch? Goed dat je nu ook even contact zoekt met vrienden om mssn toch onderdrukte gevoelens alsnog ff op een rijtje te krijgen. Plus je lichaam weer ff te laten herstellen.

Geen flauw idee waarom ik me hier mee bemoei. Maar heb veel respect voor jou en vind dit log interessant vandaar dat ik waarschijnlijk ff de behoefte had om te reageren.

dankjewel, waardeer ik

Ik vind het knap dat je het zo lang volgehouden hebt. Niemand kan oneindig zo hard werken en zo weinig rusten zonder daar lichamelijk en geestelijk onder te lijden. Stress adds up.

Verder is het natuurlijk niet nodig om je te excuseren. Dit is tot nu toe een zeer interessant log geweest en weinig mensen voegen meer aan dit forum toe dan jij. Ik twijfel er ook niet aan dat je met een paar mindblowing pics komt aan het eind van deze contest.

thanks.. tof dat je volgt en dat je wat aan mn topics hebt

De dip die je wist dat zou komen.

Succes JW, vast houden die gainzzz.

thanks bro

Hou je hoofd koel bro :cool:
Even herpakken en naar je lichaam luisteren, je komt er wel weer!

Plate loaded rows
9* 100
7* 130
8*150
7*150
8*170

Pullups
12*
12*
12*
15*
15*

Straight arm pulldown / Pullups sg / triceps cable dip
10*46 / 10* / 30*46
10*46 / 10* / 30*46
.. / 10* / 30*86
... /30*100/ 10*
... /30*114/ 10*

Sideraises / rope hammer curl / triceps rope ext
20* 2*6 / 17*43 / 17* 43
20* 2*8 / 17*50 / 17*50
20* 2*8 / 17*50 / 17*50

Facepulls / bent over fly
17*18 / 20* 2*8
17*18 / 20* 2*8

f**k. yes. Niet volle 100%, maar wel weer een keertje een goed gevoel; poosje geleden! Vandaag proberen weer wat fatsoenlijke slaap te pakken, morgen weer om 5u op mimimimimi

YUEEEAHHHHHHHHHHHHH BACK IN THE GYMMMM WITH JWHEY!

Doorpakken man! Ben btw 9kg kwijt dankzij al je informatie en inspiratie!

die Mike Israetel, wat een baas :roflol: vanaf 1:17:42 - 1:17:50 wel goede samenvatting van mijn visie / approach

Als je tijd hebt

Ik vind het echt een domper dat je log zo inkakt, kan je niet maken man, gaat je punten kosten.

Mijn punten was hij al kwijt toen ik zag dat hij zuivel at. Algemeen bekend dat je daardoor onderhuidsvocht vasthoudt

Ik vind het echt een domper dat je log zo inkakt, kan je niet maken man, gaat je punten kosten.

Mijn punten was hij al kwijt toen ik zag dat hij zuivel at. Algemeen bekend dat je daardoor onderhuidsvocht vasthoudt

5c23b45a39cb71879f3f8bd6c2b844a4c49997a82caab25f1bb8b6461a80ea21.jpg

Oh mijn post moest in metabolisme topic soz 4 spam xx

Prima training weer today en goede pomp. Gewicht ook weer BEETJE vooruit aant gaan. kappertje gepakt, zonnebankie voor t eerst sinds x aantal maanden gepakt; lekker dagje zo, doet mn humeur goed! En al 2 liter chocomelk op :o

Unilateral lpd (zie insta voor vid welke ik bedoel)
10* 2*50
8* 2*57
6* 2*64
8* 2*64

Pullups
10*
8*
10*
12*

Lat prayers
10*36
10*43
10*43

Cable fly
14* 2*36
14* 2*43
10* 2*57

leg press
30*150
30*200
30*250

en wat nietsignificant hammie en quad werk om te testen hoe mn knie morgen is.

Prima training weer today en goede pomp. Gewicht ook weer BEETJE vooruit aant gaan. kappertje gepakt, zonnebankie voor t eerst sinds x aantal maanden gepakt; lekker dagje zo, doet mn humeur goed! En al 2 liter chocomelk op :o

Unilateral lpd (zie insta voor vid welke ik bedoel)
10* 2*50
8* 2*57
6* 2*64
8* 2*64

Pullups
10*
8*
10*
12*

Lat prayers
10*36
10*43
10*43

Cable fly
14* 2*36
14* 2*43
10* 2*57

leg press
30*150
30*200
30*250

en wat nietsignificant hammie en quad werk om te testen hoe mn knie morgen is.

chocomel FTW

Wat vind jij de ideale macro verhouding?

Vandaag met pijn in mn hart mn dominator kaartje verkocht; leek me een verstandige keuze als ik kijk naar mn huidige energie niveau / motivatie en hoeveel dingen ik de komende weken nog moet doen; ik word oud jongens

Ik denk dat dat wel een goede keus is, soms moet je gewoon even je rust pakken.. Het is leuk zo'n festival, maar er zijn straks ook nog weer anderen, en volgend jaar kun je misschien wel weer gaan! Keep it up!

Doe je nog wel gewoon PT nu je wat minder gemotiveerd bent? Hoeveel heb je dan per dag / week?

Vandaag met pijn in mn hart mn dominator kaartje verkocht; leek me een verstandige keuze als ik kijk naar mn huidige energie niveau / motivatie en hoeveel dingen ik de komende weken nog moet doen; ik word oud jongens

Verstandig JW :kiss:

Hoevaak in de week train je nu?

Ik denk dat dat wel een goede keus is, soms moet je gewoon even je rust pakken.. Het is leuk zo'n festival, maar er zijn straks ook nog weer anderen, en volgend jaar kun je misschien wel weer gaan! Keep it up!

Doe je nog wel gewoon PT nu je wat minder gemotiveerd bent? Hoeveel heb je dan per dag / week?

exactly my thought.. als k naar dominator ga wordt t zaterdag en zondag sowieso niet trainen en niet kunnen werken aan mn studie / artikel voor undisputed, waarvan er beide deadlines zitten aan te komen. Zondag papas eerste verjaardag sinds mamas overlijden dus daar wil ik sowieso de hele dag bij zijn, en als ik naar dominator ga en om 4u savonds pas in bed lig en dan zondagochtend vroeg naar mn pa moet is t een hele week lang kapot zijn weer.
Ik geef PTs op contractbasis, dus dat doe ik nog steeds ja..! 25 uurtjes per week in utrecht. 10u reistijd erbij, en dan studie nog, plus online coaching in de avonduurtjes en sinds kort EINDELIJK met rijbewijs bezig dus tis beetje drukkiess allemaal.

Verstandig JW :kiss:

Hoevaak in de week train je nu?

ik wil morgen eventjes armen knallen en ik HOOPPP dat ik zaterdag en zondag allebei even goed tekeer kan gaan. Zondag is een vraagteken nog, zaterdag ga ik sowieso ff goed aan de haal.
Zal nu een keer of 3/4 gemiddeld per week zijn.

exactly my thought.. als k naar dominator ga wordt t zaterdag en zondag sowieso niet trainen en niet kunnen werken aan mn studie / artikel voor undisputed, waarvan er beide deadlines zitten aan te komen. Zondag papas eerste verjaardag sinds mamas overlijden dus daar wil ik sowieso de hele dag bij zijn, en als ik naar dominator ga en om 4u savonds pas in bed lig en dan zondagochtend vroeg naar mn pa moet is t een hele week lang kapot zijn weer.
Ik geef PTs op contractbasis, dus dat doe ik nog steeds ja..! 25 uurtjes per week in utrecht. 10u reistijd erbij, en dan studie nog, plus online coaching in de avonduurtjes en sinds kort EINDELIJK met rijbewijs bezig dus tis beetje drukkiess allemaal.

ik wil morgen eventjes armen knallen en ik HOOPPP dat ik zaterdag en zondag allebei even goed tekeer kan gaan. Zondag is een vraagteken nog, zaterdag ga ik sowieso ff goed aan de haal.
Zal nu een keer of 3/4 gemiddeld per week zijn.

3/4 keer valt nog mee. Vergeet post arm tren workout snaps niet :$

Btw, iemand toevallig zin om zaterdagochtend een training te pakken in wageningen? :D

Terug
Naar boven