- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoeveel kcal was dat JW? M.a.w. Op hoeveel kcal cut je?
Wat is de gedachte achter je trainingsschema, soort fullbody? En hoe probeer je over tijd meer gewicht te pakken?
Zie dat je bijvoorbeeld een dag nadat je 28 sets rug hebt gedaan gewoon weer 16 sets rug doet, hoe herstel je hier in godsnaam van? M'n onderarm aanhechtingen en biceps zouden er spontaan af scheuren.
Duidelijk enne doe je het met ondersteuning? Of is dat een publiek geheim?
Thanks. Maar niet om van de hoge toren te blazen, die vergelijking is natuurlijk ook niet heel eerlijk om te maken. Ik train al een jaar of 8 en ben consistent bezig met voeding tracken en consequent trainen. Laatste tijd steek ik belachelijk veel tijd in cardio, trainen, en flink tekort aanhouden, dus ik dr zit ook meer tijd in dan menig lid in zn fysiek steekt.Voor menig lid zou dit al streef zijn als after pic.

Thanks. Maar niet om van de hoge toren te blazen, die vergelijking is natuurlijk ook niet heel eerlijk om te maken. Ik train al een jaar of 8 en ben consistent bezig met voeding tracken en consequent trainen. Laatste tijd steek ik belachelijk veel tijd in cardio, trainen, en flink tekort aanhouden, dus ik dr zit ook meer tijd in dan menig lid in zn fysiek steekt.
Bedoel dit niet arrogant wederom, en heb zeker ook wel aanleg, maar ik zei weinig mensen geregeld 2x per dag gym en 1-2u cardio per dag doen![]()
wauw, jouw voeding blijft me verbazen
wel tof dat je de tijd neemt om de toastjes af te wegen.