AndroidHealthClinic

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

2 zakken chips denk ik.

Ik had meer karma verwacht :(

Wat is de gedachte achter je trainingsschema, soort fullbody? En hoe probeer je over tijd meer gewicht te pakken?

Zie dat je bijvoorbeeld een dag nadat je 28 sets rug hebt gedaan gewoon weer 16 sets rug doet, hoe herstel je hier in godsnaam van? M'n onderarm aanhechtingen en biceps zouden er spontaan af scheuren.

• Topic Starter Topic Starter

welkomm :D

Hoeveel kcal was dat JW? M.a.w. Op hoeveel kcal cut je?

2800 netto

Plastic eten confused the muscles.

Brb, boterhamzakje eten voor het slapengaan

2 zakken chips moest dat zijn, heb m al aangepast! haha

Wat is de gedachte achter je trainingsschema, soort fullbody? En hoe probeer je over tijd meer gewicht te pakken?

Zie dat je bijvoorbeeld een dag nadat je 28 sets rug hebt gedaan gewoon weer 16 sets rug doet, hoe herstel je hier in godsnaam van? M'n onderarm aanhechtingen en biceps zouden er spontaan af scheuren.

train altijd hoog volume, vind dat heerlijk, en ik moet beetje voorzichtig doen met zware weights met mn gewrichten; probeer in del oop vd tijd wel meer reps / meer gewicht toe te voegen, maar ik moet eigenlijk veel meer structuur aanbrengen.
heb verder geen schema, heb een hekel aan vaste schemas; ik train spiergroepen 2-3x per week, en kies steeds een aantal basisoefeningen.

Voeding 9-5

ontbijt:
250 gr runderlap
100 gr havermout

pre wo
50gr whey
50 gr waxy

post wo
2 van die GÜ toetjes oid, 750 kcal, 5 euro. maar fakking lekker
300 ge mager varkensvlees
250 gram groente
1 Lamachun
300 ml zelfgemaakte knoflooksaus

voor slapen:
60 gr night protein

training 9-5

Cable fly/ upper chest shrug
20* 2*7,5
20* 2*10 / 6*20
20* 2*12,5 / 8*20
17* 2*15 / 8*20
12* 2*17,5 / 6*20

Cable crossover onderaf /one arm flyes
15* 2*7,5
12* 2*7,5 /10*7,5
15* 2*7,5 / 12*7,5

Db press
8* 2*30
7* 2*32
7* 2*34

Triceps pushdown
14*22,5

Cable dips / standing calf raises
14* 56
12*64 / 13*60
10*77 / 10*70
10* 77 / 10*70
8*77 - 8*60

Side raise
20* 2*10
20* 2*10
20* 2*10

Biceps cable curls
12*20
12*20

Goed bezig

Laatst bewerkt:
Duidelijk enne doe je het met ondersteuning? Of is dat een publiek geheim?

Als je beetje fitness model kant op wilt en op instagram wat naam wilt maken, plus veel bekenden die je log lezen, dan is dat toch altijd zo'n onderwerp waar je niets mee kan. Je spreekt er beter niet over en/of beter hou je het voor jezelf mocht dat je keuze zijn. Denk dat we daar verder in dit log niet over uit hoeven te wijden.

helemaal vergeten, ik maak morgen in pauze tussen mn PT's door even goede begin pics; morgen rustdag, dus kan ik mooi pics zonder pomp maken; ook weer hele stapel ingredients voor eigen pwo besteld.

vandaag die chest pomp sloeg echt werkelijkwaar nergens op; voor mijn doen ook lekker zwaar getraind, en schouders zeuren niet; gaat fysiek gezien steeds beter laatste weken/maand.. blij mee! Loop nu al zo lang te kutten met die tyfusblessures

Zal vandaag 3500 kcal eten denk ik; heb voor 400 kcal gewandeld net, en 2 shifts PT draaien. Geen training gedaan vandaag verder.

In on this! Goed om te lezen dat het steeds beter met schouders en knie gaat!

vandaag voor 4k gegeten.

onderhoud ik 3500; daarnaast 11 kilometer gewandeld, en 11 uur PT gegeven op 5 uurtjes slaap; helemaal naar de klote, maar ziekelijkeeee veinsss haha.

Voeding 10-5

ontbijt
2 quest bars

tussendoor
50gr chocopasta
4 Rijstwafels

lunch (shake)
500gr kwark
2 scheppen whey
Halve avocado
150gr Bevroren fruit
50gr Komkommer
50 gr Spinazi

tussendoor
75gr havermout met kaneel
2 oh yeah bars

avondeten

Bak kwark
4 rijstwafels
30gr chocopasta
30gr pindakaas

na werk / before bed
Double cheese xxl

vandaag dus niet getraind. maar de t*ring, wat ben ik verrot na zo'n dag joh pff. honger tot en met

Startpics, zonder pomp, nuchtere maag, zo neutraal mogelijk genomen:

start%20back_zpsy80t3r1n.jpg

start%20front_zpsyulw8lat.jpg

Voor menig lid zou dit al streef zijn als after pic.
Thanks. Maar niet om van de hoge toren te blazen, die vergelijking is natuurlijk ook niet heel eerlijk om te maken. Ik train al een jaar of 8 en ben consistent bezig met voeding tracken en consequent trainen. Laatste tijd steek ik belachelijk veel tijd in cardio, trainen, en flink tekort aanhouden, dus ik dr zit ook meer tijd in dan menig lid in zn fysiek steekt.

Bedoel dit niet arrogant wederom, en heb zeker ook wel aanleg, maar ik zei weinig mensen geregeld 2x per dag gym en 1-2u cardio per dag doen :p

Thanks. Maar niet om van de hoge toren te blazen, die vergelijking is natuurlijk ook niet heel eerlijk om te maken. Ik train al een jaar of 8 en ben consistent bezig met voeding tracken en consequent trainen. Laatste tijd steek ik belachelijk veel tijd in cardio, trainen, en flink tekort aanhouden, dus ik dr zit ook meer tijd in dan menig lid in zn fysiek steekt.

Bedoel dit niet arrogant wederom, en heb zeker ook wel aanleg, maar ik zei weinig mensen geregeld 2x per dag gym en 1-2u cardio per dag doen :p

Je fysiek ziet eruit naar de tijd en moeite die je erin steekt bro! Mag je trots op zijn :thumbs:

wauw, jouw voeding blijft me verbazen :roflol:

wel tof dat je de tijd neemt om de toastjes af te wegen.

Hoe doe je dat met je voeding? Bedenk je de dag van te voren wat je wilt en voor je dat in op MFP, of kijk je de dag zelf wat je in huis hebt, begint te eten en vul je je macros aan waar nodig?

Ik lig de nacht van te voren al wakker als ik onverwachts veranderingen in mn schema moet gaan maken :$ Iets met autistisch denk ik

Terug
Naar boven