XXL Nutrition

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

Wat werk je lijkt alsof je 24/24 in de gym zijt of op de fiets naar de gym lol

Nice gains ik denk dat de eerste clean foto echt streef is voor mij keept it up.

Haha probeer zelfs eens op een tekort van 1000-1200 per dag 2 - 3* te trainen en anderhalf uur cardio te doen. Dag in dag uit. Tis maar net hoeveel tijd en moeite je d'r in steekt bro. Komt mij ook absoluut niet aanwaaien

je opgebouwde massa werkt nu ook voor je. Met een onderhoud van 3800 kcal is het een stuk makkelijker om flexibel te diëten dan iemand met een onderhoud van 2000 kcal lijkt me of ervaar jij dat anders?

waarom zo groot tekort?

Haha probeer zelfs eens op een tekort van 1000-1200 per dag 2 - 3* te trainen en anderhalf uur cardio te doen. Dag in dag uit. Tis maar net hoeveel tijd en moeite je d'r in steekt bro. Komt mij ook absoluut niet aanwaaien
Nee dat bedoel ik ook niet! Heb er zekers respect voor!

Ziek fysiek ben jaloers man :p

bruut fysieke man, flink vooruitgegaan ten opzichte van vorig jaar

Geweldig man! Een voorbeeld voor mij. Hoewel ik echt heel veel moeite heb om droger te worden. Blijf rond die verdomde 11% hangen.

Ik blijf je iig ff volgen

Jwhey wat gooi je allemaal in je pwo?

Scheefstand van de patella, schiet het wel eens uit de kom?

Ziet er goed uit baas, met na,e upper body. Kan aan de pics liggen, vanuit esthetisch oogpunt lijkt het alsof je wel nog een pak massa op je benen kan en mag pakken. Outer quad sweep goed, de druppel en hams lijken wat achter te lopen. Upper body is episch, no doubt.

dat tekort is toch ruim 2x zo groot als wordt aanbevolen om spierverlies tegen te gaan of vergis ik me nu?

bevalt dit dieet trouwens beter dan het chocomeldieet? :o

btw:
131100d1356807666-jeff-seid-image-2513177665.jpg

13166101_10209689125491826_3101076265957858354_n_zps42yquhre.jpg

mirin' level of Jeffness :o

en waar is die spoilerfunctie heen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat werk je lijkt alsof je 24/24 in de gym zijt of op de fiets naar de gym lol

Nice gains ik denk dat de eerste clean foto echt streef is voor mij keept it up.
Draai gewoon mn laatste jaar bachelor, werk 25 uur per week bij undisputed, 10 uur reistijd per week, en online coaching dr naast. Is gewoon een kwestie van priorities; een week heeft 168 uur. 6 uur slaap per dag is zat, de rest gewoon vullen met dingen die je wil doen; spam dit forum af en toe en volg banshee at the moment, maar kijk verder nooit tv (werkelijk waar denk ik jaren geleden voor t laatst zelf de tv aangezet) en onlangs flinke pc gekocht en nog geen 1 game op gespeeld :roflol:

je opgebouwde massa werkt nu ook voor je. Met een onderhoud van 3800 kcal is het een stuk makkelijker om flexibel te diëten dan iemand met een onderhoud van 2000 kcal lijkt me of ervaar jij dat anders?
uiteraard, maar je moet redelijk feminine zijn om je onderhoud op 2000 te hebben zitten, of echt 0,0 fysieke activiteit hebben; pak de fiets of benenwagen vaker

gaat wat sneller en ik wil niet eeuwenlang cutten. Zit toch tegen mn max aan, dus bulken is niet zo interessant rond dat level; als ik dr nu paar kg spier af cut idontcare want die zitten dr wel vrij rap weer op.

Nee dat bedoel ik ook niet! Heb er zekers respect voor!

thanks bruh

thanks man

bruut fysieke man, flink vooruitgegaan ten opzichte van vorig jaar
ik steek dr letterlijk 3 keer zo veel tijd in op het moment; mag ook wel dus haha. thanks though

Geweldig man! Een voorbeeld voor mij. Hoewel ik echt heel veel moeite heb om droger te worden. Blijf rond die verdomde 11% hangen.

Ik blijf je iig ff volgen

gewoon kcaltekort groter maken

Jwhey wat gooi je allemaal in je pwo?

Scheefstand van de patella, schiet het wel eens uit de kom?

nee dat niet, iig niet flink. maar wel superveel dat ik hem eventjes moet 'klikken' zodat ie weer ok voelt.

Ziet er goed uit baas, met na,e upper body. Kan aan de pics liggen, vanuit esthetisch oogpunt lijkt het alsof je wel nog een pak massa op je benen kan en mag pakken. Outer quad sweep goed, de druppel en hams lijken wat achter te lopen. Upper body is episch, no doubt.

klopt zeker; quads gaan beter maar nog lang niet on par

dat tekort is toch ruim 2x zo groot als wordt aanbevolen om spierverlies tegen te gaan of vergis ik me nu?

bevalt dit dieet trouwens beter dan het chocomeldieet? :o

btw:
131100d1356807666-jeff-seid-image-2513177665.jpg

13166101_10209689125491826_3101076265957858354_n_zps42yquhre.jpg

mirin' level of Jeffness :o

en waar is die spoilerfunctie heen?

klopt, maar ik wil gewoon wat rapper. verlies zeker ook massa, aangezien ik voor 11 > 7% iets van 6kg heb ingeleverd. maar care.
En jeff is skinny. haha

Als je wedstrijd gaat doen ga je dan voor bb of map?

Gisteren shoot gehad, dus niet echt getraind. Wel weer naar huis gelopen ipv met de bus, dus dat was dikke 6km wandelen.

Hoe is het met jouw social life eigenlijk? Als ik zie hoeveel tijd jij steekt in je PT, trainen, cardio, dan nog werken en school.. Dan moet die haast wel onbestaand zijn? :eek:

Terug
Naar boven