- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
33gram per pakjewauw, jouw voeding blijft me verbazen
wel tof dat je de tijd neemt om de toastjes af te wegen.
Gewoon random vreten en invullen in excel /"Google docs. Geen zin in die kcal apps alles opzoeken hahaHoe doe je dat met je voeding? Bedenk je de dag van te voren wat je wilt en voor je dat in op MFP, of kijk je de dag zelf wat je in huis hebt, begint te eten en vul je je macros aan waar nodig?
Ik lig de nacht van te voren al wakker als ik onverwachts veranderingen in mn schema moet gaan maken :$ Iets met autistisch denk ik
*opent facebook op school*
![]()
leraar; gadverdamme!!!!!!

gewoon insta. niks bijzonders
Dit verbaasd mij ook steeds, lijkt me zo heerlijk als je gewoon zo kan eten en doen zonder je er druk om te maken. En dan helemaal als je er nog zo bij staat!!Hoe doe je dat met je voeding? Bedenk je de dag van te voren wat je wilt en voor je dat in op MFP, of kijk je de dag zelf wat je in huis hebt, begint te eten en vul je je macros aan waar nodig?
Ik lig de nacht van te voren al wakker als ik onverwachts veranderingen in mn schema moet gaan maken :$ Iets met autistisch denk ik
Berg whey, bakje kwark en een stuk vlees en je bent klaar met je protons. De rest lekker opvullen met wat je wilt, ala jwheyDit verbaasd mij ook steeds, lijkt me zo heerlijk als je gewoon zo kan eten en doen zonder je er druk om te maken. En dan helemaal als je er nog zo bij staat!!
ik hou me er wel mee bezig. gewoon kwestie van tellen en als je niet uit komt cardio doen. zo simpel is t voor iedereen; verschil is dat ik t doorheb hahaDit verbaasd mij ook steeds, lijkt me zo heerlijk als je gewoon zo kan eten en doen zonder je er druk om te maken. En dan helemaal als je er nog zo bij staat!!
haha ja JW leeft echt de goodlife en ziet er nog good uit, jealous as f**k damnik moet zeggen dat ik pics zonder filter vele malen beter vind. Zonder zijn ze veel crisper keep it cleaaan. Verbaas me wel over joun slaap, train en eetpatroon jezus zeg
Haha probeer zelfs eens op een tekort van 1000-1200 per dag 2 - 3* te trainen en anderhalf uur cardio te doen. Dag in dag uit. Tis maar net hoeveel tijd en moeite je d'r in steekt bro. Komt mij ook absoluut niet aanwaaienhaha ja JW leeft echt de goodlife en ziet er nog good uit, jealous as f**k damn