Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
De vraag is: waarom sta jij nog niet onder de 10 procent!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer dat te voorkomen door flink te blijven kanen en te feesten. En het werkt!De vraag is: waarom sta jij nog niet onder de 10 procent!
Ik probeer dat te voorkomen door flink te blijven kanen en te feesten. En het werkt!

dat zal toch wel, hij heeft het streefgaatje op zijn belt gehaald dus.........
Ja en na zware cardio sessies zijn mensen uitgeput, hongerig en op zoek naar zouten etc om de electrolyten aan te vullen. Met als gevolg dat ze zich belonen.Dat valt inderdaad gemiddeld genomen nogal tegen. Een geringe hoeveelheid cardio helpt, maar het toevoegen van meer zorgt er in de regel voor dat de hoeveelheid energie verbruikt voor spontane activiteit afneemt. Je kunt wel varieren met het type cardio wat je doet, zodat de werkefficiëntie niet verbetert, maar dat is een vrij kleine hoeveelheid kcal. Het grootste aandeel komt van de daling in spontane activiteit. Ik behandel dit wat uitgebreider hier: De wetenschap achter gewichtsverlies - PeterBond.nl

Ja, ik ken dat wel.... paar krackertjes erbij, stukje worst. Maar je kunt je podverdomme ook beheersen en alleen een pot thee leegdrinkenJa en na zware cardio sessies zijn mensen uitgeput, hongerig en op zoek naar zouten etc om de electrolyten aan te vullen. Met als gevolg dat ze zich belonen.
Met in mijn geval een lekker frans kaasje, dag kcal deficit!![]()

lekker die 10 reppers op squat en ohp, weet je gelijk hoe het met de conditie gesteld is
dat zal toch wel, hij heeft het streefgaatje op zijn belt gehaald dus.........
Heb het misschien gemist, maar hoeveel cm buikomtrek minder nu? En good luck met de doms!

Ja, ik ken dat wel.... paar krackertjes erbij, stukje worst. Maar je kunt je podverdomme ook beheersen en alleen een pot thee leegdrinken![]()

Nee hoor, zelfs niet een beetje. Niet eens een platte buik![]()

Nice!Conditie best goed! Niet eens een burn van 3x10 op squat. Wel even hijgen natuurlijk, maar redelijk vlot herstel.
Slecht gemeten in het begin en toch 7 a 8cm gewonnen? Is toch niet slecht lijkt me.Streefgaatje gehaald, maar ik wil er nog losser in kunnen. Daar werken we nog even aan.
Ik denk een cm of 7-8. Probleem is dat ik niet goed heb gemeten in het begin... beetje ingehouden en lint te strak
Straks een stuk fietsen, het is heerlijk weer. Ben benieuwd vanavond![]()
Ik heb ook geen platte buik hoor. Mijn abs zijn gewoon beestig dik.
Misschien heb jij hetzelfde probleem?
Nice!
Ik ging telkens helemaal kapot bij setjes van 10.
Slecht gemeten in het begin en toch 7 a 8cm gewonnen? Is toch niet slecht lijkt me.
Toch zeker niet zinloos geweest dan. Plus betere kracht/massa verhouding, en (moeilijk meetbare) verbetering in conditie en gezondheidsprofiel....Nee hoor, zelfs niet een beetje. Niet eens een platte buik
Conditie best goed! Niet eens een burn van 3x10 op squat. Wel even hijgen natuurlijk, maar redelijk vlot herstel.
Streefgaatje gehaald, maar ik wil er nog losser in kunnen. Daar werken we nog even aan.
Ik denk een cm of 7-8. Probleem is dat ik niet goed heb gemeten in het begin... beetje ingehouden en lint te strak
Straks een stuk fietsen, het is heerlijk weer. Ben benieuwd vanavond![]()
Beestig dikke 1-pack abs?Ik heb ook geen platte buik hoor. Mijn abs zijn gewoon beestig dik.![]()

's Morgens als ik nog niks gedronken heb zie je wel degelijk, heel lichtjes, de 6-pack er door komen. (beste moment van de dag
)
Dit inderdaad.'s Morgens als ik nog niks gedronken heb zie je wel degelijk, heel lichtjes, de 6-pack er door komen. (beste moment van de dag)
1x ik een beetje carbs binnen heb en wat water gedronken heb behoort dat voor de rest van de dag tot het verleden.![]()