MuscleMeat

The Lebowski Chronicles, part II

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.184
Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 10
Set 5: 100 kg × 10
Set 6: 100 kg × 10

Military Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 10
Set 4: 50 kg × 10
Set 5: 50 kg × 10

Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 120 kg × 3
Set 3: 150 kg × 5

Het moment nadert dat de kcals omhoog gaan, dus ik kan wel wat hypertrofie gaan doen. Vandaag even wennen aan het reppen, viel me reuze mee. Volgende keer deadlift reppen.

Ben je nou eindelijk een beetje shredded?

Goedzo Crakie..let's

;)

Heb het misschien gemist, maar hoeveel cm buikomtrek minder nu? En good luck met de doms!

Dat valt inderdaad gemiddeld genomen nogal tegen. Een geringe hoeveelheid cardio helpt, maar het toevoegen van meer zorgt er in de regel voor dat de hoeveelheid energie verbruikt voor spontane activiteit afneemt. Je kunt wel varieren met het type cardio wat je doet, zodat de werkefficiëntie niet verbetert, maar dat is een vrij kleine hoeveelheid kcal. Het grootste aandeel komt van de daling in spontane activiteit. Ik behandel dit wat uitgebreider hier: De wetenschap achter gewichtsverlies - PeterBond.nl
Ja en na zware cardio sessies zijn mensen uitgeput, hongerig en op zoek naar zouten etc om de electrolyten aan te vullen. Met als gevolg dat ze zich belonen.

Met in mijn geval een lekker frans kaasje, dag kcal deficit!:D

Ja en na zware cardio sessies zijn mensen uitgeput, hongerig en op zoek naar zouten etc om de electrolyten aan te vullen. Met als gevolg dat ze zich belonen.

Met in mijn geval een lekker frans kaasje, dag kcal deficit!:D
Ja, ik ken dat wel.... paar krackertjes erbij, stukje worst. Maar je kunt je podverdomme ook beheersen en alleen een pot thee leegdrinken :(

Wat 'beheersen'? Does not compute met een kaas/worstplankje op tafel

• #2.192
Ben je nou eindelijk een beetje shredded?

Nee hoor, zelfs niet een beetje. Niet eens een platte buik :(

lekker die 10 reppers op squat en ohp, weet je gelijk hoe het met de conditie gesteld is

dat zal toch wel, hij heeft het streefgaatje op zijn belt gehaald dus.........

Conditie best goed! Niet eens een burn van 3x10 op squat. Wel even hijgen natuurlijk, maar redelijk vlot herstel.

Streefgaatje gehaald, maar ik wil er nog losser in kunnen. Daar werken we nog even aan.

Heb het misschien gemist, maar hoeveel cm buikomtrek minder nu? En good luck met de doms!

Ik denk een cm of 7-8. Probleem is dat ik niet goed heb gemeten in het begin... beetje ingehouden en lint te strak :o

Ja, ik ken dat wel.... paar krackertjes erbij, stukje worst. Maar je kunt je podverdomme ook beheersen en alleen een pot thee leegdrinken :(

Straks een stuk fietsen, het is heerlijk weer. Ben benieuwd vanavond ;)

Ik heb ook geen platte buik hoor. Mijn abs zijn gewoon beestig dik.:p
Misschien heb jij hetzelfde probleem?:D

Conditie best goed! Niet eens een burn van 3x10 op squat. Wel even hijgen natuurlijk, maar redelijk vlot herstel.
Nice!
Ik ging telkens helemaal kapot bij setjes van 10.

Streefgaatje gehaald, maar ik wil er nog losser in kunnen. Daar werken we nog even aan.
Ik denk een cm of 7-8. Probleem is dat ik niet goed heb gemeten in het begin... beetje ingehouden en lint te strak :o
Slecht gemeten in het begin en toch 7 a 8cm gewonnen? Is toch niet slecht lijkt me.

Mooi dat je een van je doelen gehaald hebt, nu de volgende nog.

• #2.195
Ik heb ook geen platte buik hoor. Mijn abs zijn gewoon beestig dik.:p
Misschien heb jij hetzelfde probleem?:D

Nice!
Ik ging telkens helemaal kapot bij setjes van 10.

Slecht gemeten in het begin en toch 7 a 8cm gewonnen? Is toch niet slecht lijkt me.

Ik moet naar 75 kg denk voor een platte buik, dan heb ik tegelijk het hoofd van een krijgsgevange.

Er komt uiteraard een before en after foto zodra ik klaar ben.

Dan zou ik toch kiezen voor een beetje buik, veel kracht en een normale face. :)

Toch zeker niet zinloos geweest dan. Plus betere kracht/massa verhouding, en (moeilijk meetbare) verbetering in conditie en gezondheidsprofiel....

's Morgens als ik nog niks gedronken heb zie je wel degelijk, heel lichtjes, de 6-pack er door komen. (beste moment van de dag :D)
1x ik een beetje carbs binnen heb en wat water gedronken heb behoort dat voor de rest van de dag tot het verleden. :(

's Morgens als ik nog niks gedronken heb zie je wel degelijk, heel lichtjes, de 6-pack er door komen. (beste moment van de dag :D)
1x ik een beetje carbs binnen heb en wat water gedronken heb behoort dat voor de rest van de dag tot het verleden. :(
Dit inderdaad. :roflol:

Net als dat glimmende opgepompte bovenlijf vlak na de training. Na 15 minuten is het foetsie! :janken:

Terug
Naar boven