- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja OK, die lijn trek je zelf. En je kan jezelf ook niet blijven martelen....
Tussendoor voor de verandering wat schouder- en heupmobility.
Wow, straks ga je ook weer conditiewerk doen!Wow, straks ga je ook weer conditiewerk doen!
Maar even serieus, ik merk zelf dat de boel een stuk gezonder aanvoelt sinds ik echt regelmatiger mobility drills doe.
Ja, vaak ligt kantoorwerk vaak aan de basis van heel veel ellende. Dit wordt vervolgens dan weer verergerd door het liften zelf. Ik had een aantal jaren terug constant een stijve nek omdat mijn werkplek kut was ingericht. Door die stijve nek ging ik bij het liften compenseren, waardoor ik destijds mijn hele elleboog verneukte. Gelukkig is dat nu helemaal opgelost en ik voel zelfs bij chins niets meer.Puur voor het liften heb ik het eigenlijk niet nodig denk ik, tenzij er pijntjes opspelen. Maar met name mijn bovenrug + schouders kunnen wel wat onderhoud gebruiken door mijn kantoorbaan.
Ja, vaak ligt kantoorwerk vaak aan de basis van heel veel ellende. Dit wordt vervolgens dan weer verergerd door het liften zelf. Ik had een aantal jaren terug constant een stijve nek omdat mijn werkplek kut was ingericht. Door die stijve nek ging ik bij het liften compenseren, waardoor ik destijds mijn hele elleboog verneukte. Gelukkig is dat nu helemaal opgelost en ik voel zelfs bij chins niets meer.
cardio in de zin van binnen op een hometrainer achtig ding, of cardio in de zin van lekker naar buiten op de fiets/lopen?maar met cardio erbij. Heb even behoefte aan iets anders.
Gewoon doen. Of het iets voor het vetverlies doet zal voornamelijk te maken hebben met de hoeveelheid en intensiteit cardio, verder zal je je er waarschijnlijk gewoon best lekker bij voelen.Ga de komende paar weken maar 2x/week krachttrainen, maar met cardio erbij. Heb even behoefte aan iets anders. Qua afvallen zal het geen zoden aan de dijk zetten.
2x per week FB neem ik aan.
Een hoog volume- en een hoge intensiteit dag, of beide trainingen vergelijkbaar qua volume/intensiteit?

cardio in de zin van binnen op een hometrainer achtig ding, of cardio in de zin van lekker naar buiten op de fiets/lopen?
zelf ging ik als ik even wat anders wou altijd zwemmen, heb ik best veel gedaan, is echt even wat anders.

Of het iets voor het vetverlies doet zal voornamelijk te maken hebben met de hoeveelheid en intensiteit cardio, verder zal je je er waarschijnlijk gewoon best lekker bij voelen.

Het is maar wat je in dat artikel wilt lezen, als je toch al niet gelooft in de zin van cardio haal je daar wat argumenten uit ja. Maar ontegenzeggelijk verbrand je meer MET dan ZONDER cardio. En ja, je moet wel rekening houden met een paar valkuilen: door trainingseffect moet je steeds sneller of verder lopen/fietsen, door psychologie (meer trek na inspanning) en hormonale effecten moet je oppassen dat je niet ongemerkt meer gaat snaaien dan wat je netjes had uitgerekend en afgewogen aan eten. En je moet slim trainen en eten om te zorgen dat je geen spierweefsel gaat opbranden.
Als je gewoon lichaamsgewicht (incl spiermassa) wilt verliezen dan is niet eten idd de meest makkelijke oplossing.Dit is wel heel belangrijk anders. Probeer maar eens maandenlang je volledige deficit bij elkaar te cardio'en als je steeds sneller/verder moet. Dat is niet te doen, zeker als je ook gewoon wat minder in je taartgat kunt proppen.
nee binnen is niks idd, ik heb dan weer de luxe om de hele oosterschelde als zwembad te hebbenBuiten zou wel ideaal zijn, hopen dat het weer meewerkt. Binnen zwemmen heb ik één keer gedaan; slalommend tussen de bejaarden rondjes was niet mijn ding![]()