- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt er aan welk materiaal er gebruikt wordt he.
In theorie zou het kunnen werken, maar in praktijk zal er waarschijnlijk bitter weinig van te merken zijn.
Heb ik aan de andere kant al een keer gedaan. 105 kg BW, dat lijkt een eeuwigheid geleden!Da's eens wat anders he, zo gaatjes moeten prikken aan de "kleine" kant.![]()

Heb je een idee wat je vetvrije massa is?. Je bent een enorm stuk kwijt maar des te indrukwekkender dat je zulke gewichten tilt.

Is het 105 geweest? Dat heb je dan netjes gedaan in een paar stadia!![]()

Toen leek ie tenminste nog een beetje op "The Dude".
Eergisteren bibberend onder een dekentje de film maar weer eens bekeken en hij blijft wel leuk!
Overanalyseer je dat herstel niet een beetje. Ik bedoel, als je de volgende dag jezelf niet opnieuw over de kling jaagt, zal het toch allemaal wel weer hersteld zijn?
Yep, the dude abides!
Als het lang geleden is dat je nog redelijk wat volume hebt gedaan kan het idd zijn dat je moeilijk hersteld. En als je geen 20 meer bent is het nog ietsje moeilijker.
Ik heb net hetzelfde meegemaakt aan het begin van dit jaar. 1 fout die ik nooit meer maak: te snel het volume opbouwen. Neem je tijd en las regelmatig een herstelweek in.
Wat @Rik76 zegt, ik heb 3 maanden niks gedaan in termen van volume, dus dan is het even wennen misschien. Zeker als de kcals nog niet op onderhoud zijn (en daar lijkt het op).
Doe je het gewoon op het gevoel of heb je een vaste hoeveelheid volume/intensiteit die je vermindert?