- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Eens met Crakie. De gaten in je theorie opvullen met 'moeilijke' woorden maakt het niet ineens waar mc. chick. Het is geen discussie als mensen je theorie in twijfel trekken en je het af doet als blind protest.
Mbt je grip ed is het denk ik gewoon prio's stellen. Wat is je doel? Ik deadlift met straps. Ga geen wedstrijden doen, ook niet van plan. Mixed grip wil ik niet doen vanwege Kwasimodo angst. Vanaf 150 kg plus komen de straps tevoorschijn.
Als je zelf uit bepaalde overwegingen niet met straps wilt liften wordt het dus of aan je grip werken, of mixed grip en waarschijnlijk combo van.
Mbt je grip ed is het denk ik gewoon prio's stellen. Wat is je doel? Ik deadlift met straps. Ga geen wedstrijden doen, ook niet van plan. Mixed grip wil ik niet doen vanwege Kwasimodo angst. Vanaf 150 kg plus komen de straps tevoorschijn.
Als je zelf uit bepaalde overwegingen niet met straps wilt liften wordt het dus of aan je grip werken, of mixed grip en waarschijnlijk combo van.

Zie het maar als mobiliteitoefeningen (ik doe ook shoulder dislocates en rotator cuff dingen erbij, niet gelogd).