Fitness Seller

The Lebowski Chronicles, part II (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Harde front squat staat tot back squat verhouding. Lekker bezig verder kerel. Ochtend training is altijd beetje suf imo. Wil toch liefst wel paar uurtjes wakker zijn voor ik in de gym sta. Als ik voor werk ga (07:00 in gym) heb ik ook 45 minuten nodig beetje in de flow te komen. Is normaal denk ik.

Mwoah, FSQ is niet al te bijzonder volgens mij.

Om een mooie uitdrukking van jou (Rob) te gebruiken: echt zand in mijn kutje vandaag. Fysiek oké, motivatie en inzet nul. Druk op werk, lekkage, natregenen tot drie keer toe, etc.

Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 125 kg × 3
Set 6: 130 kg × 3
Set 7: 135 kg × 3
Set 8: 120 kg × 5
Set 9: 120 kg × 5

Goed te doen.

Block pull
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 120 kg × 3 9 cm
Set 3: 140 kg × 5
Set 4: 140 kg × 5 7 cm
Set 5: 140 kg × 5

Front Squat
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 85 kg × 5
Set 4: 90 kg × 5

GHR groene band, gaatje 7
Set 1: +83 kg × 8
Set 2: +83 kg × 8
Set 3: +83 kg × 8

Krocs
Set 1: 31 kg × 8
Set 2: 51 kg × 12
Set 3: 51 kg × 12

Nou ja, als dit de slechte trainingen zijn, mag ik niet klagen.
 
Prima tren toch. Hoe lang doe je daar over dan? Nou motte komme me oewenu beste tijd.
 
Prima tren toch. Hoe lang doe je daar over dan? Nou motte komme me oewenu beste tijd.

Thanks. Hier heb ik 1 uur 20 min over gedaan. 2 min rust voor squat en block pull, 1-1:30 min voor de rest.
 
Mijn 29 sets in 1 uur en 25 minuten vind meneer lang en doet zelf ff 1 uur en 20 minuten over 24 setjes. Ik hou jou in de gaten vriend!
 
Mijn 29 sets in 1 uur en 25 minuten vind meneer lang en doet zelf ff 1 uur en 20 minuten over 24 setjes. Ik hou jou in de gaten vriend!

Hoho, d'r zit veel verbouwwerk bij dat jij niet hebt. Plus ik sta geen kwartier voor de spiegel :P
 
Ja idd. Mensen die geen homegym hebben beseffen dat vaak niet. Soms zit er gewoon 5min werk in om van een SQ naar een DL de setup te veranderen.

Zeker nu, met alle rotzooi van de lekkage. Moest met twee dozen aan de wandel om überhaupt bij de plankjes te komen voor de block pull. En die GHR kost ook bakken tijd.
 
Ja tis een heel karwij, die bb uit je rek trekken en op de grond leggen. Nooit hoeven wachten tot iets vrij komt. Geen onwijs mooie ketsmokkels die je staar geven. Zo'n homegym is afzien.
 
Goede training Craak..gewichten beginnen weer ergens op te lijken zo he..
 
Ja tis een heel karwij, die bb uit je rek trekken en op de grond leggen. Nooit hoeven wachten tot iets vrij komt. Geen onwijs mooie ketsmokkels die je staar geven. Zo'n homegym is afzien.

Tja... het hangt er wat vanaf wat je doet ook natuurlijk. Als ik mijn setup van incl bp & row wil wisselen naar cable upright row en T-bar row, ben ik daar wel even mee bezig ja.
Ook als je DB's moet wijzigen etc... Maar goed. Zoals je ook al aangeeft, er zijn geen onwijs mooie ketsmokkels die je afleiden. Jammer :(
 
Tja... het hangt er wat vanaf wat je doet ook natuurlijk. Als ik mijn setup van incl bp & row wil wisselen naar cable upright row en T-bar row, ben ik daar wel even mee bezig ja.
Ook als je DB's moet wijzigen etc... Maar goed. Zoals je ook al aangeeft, er zijn geen onwijs mooie ketsmokkels die je afleiden. Jammer :(

Zelf sta ik voor 90% van mijn training in dezelfde powercage. Haken af en toe verzetten en barbell wat verplaatsen. Dumbbells ok, ik gebruik ze niet super veel maar kan me voorstellen dat dat wel wat werk is.

Maar goed schroefdumbbell is wel echt irritant imo. Homegym lijkt me verder wel chill. Alleen mokkeltjes om je heen, kweetniet, vind dat toch wel aangenaam vaak.
 
Ja tis een heel karwij, die bb uit je rek trekken en op de grond leggen. Nooit hoeven wachten tot iets vrij komt. Geen onwijs mooie ketsmokkels die je staar geven. Zo'n homegym is afzien.

Ik klaag niet, maar het zal je tegenvallen. Jij denkt aan een cage in de gym met alle ruimte, maar het is krap bij mij hoor. Bankje moet ik naar de gang rollen, om de stapel was heen, als ik wil squatten. Terugzetten om te benchen, oeps eronder matjes vergeten zodat ik ongewild pin press doe. Dat soort dingen.

Bench Press
Set 1: 20 kg × 10
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 115 kg × 5
Set 6: 115 kg × 5
Set 7: 115 kg × 5
Set 8: 115 kg × 5

pr-territory onderhand. Denk dat ik 5x5x117,5 heb gedaan, maar da's onvergelijkbaar want ik ben nu lichter en het was tijdens Smolov.

Chin Up
Set 1: +85 kg × 6
Set 2: +90 kg × 6
Set 3: +95 kg × 6
Set 4: +100 kg × 6

Push press
Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 3
Set 4: 60 kg × 3
Set 5: 70 kg × 3
Set 6: 80 kg × 3

Beetje de hoogte ingegaan om het interessanter te maken.

Ab Roller
Set 1: +84 kg × 8 knietjes
Set 2: +84 kg × 5 staand, groene band, gaatje 10
Set 3: +84 kg × 5
Set 4: +84 kg × 5

Bench extra wide legs up
Set 1: 80 kg × 6
Set 2: 90 kg × 6
Set 3: 100 kg × 6
 
Beste chest routine. Borst goed sterk bij jou.

Mbt thuis trainen: op studentenhuis (5 beefcakes in huis) hadden we ook homegym. Wel buiten maar ken het geklooi wel beetje met de schijven etc. Ruimtegebrek is fukt.

Ik vind naar de gym gaan ook wel lekker dat je er ff uit bent. Maar homegym lijkt me toch wel chill. Degelijke powercage dan ben je al heel eind toch?
 
Cage, bank, halter, schijven en matjes om van te deadliften - allemaal echt nodig :D Ab wheel ook wel verplichte kost IMO. Bands, dumbbell stang, hooks voor DB presses nice to have :)
 
Bench 5x op 38% boven BW is heel mooi.
 
Lekker bezig wel... Hoe gaat het met je buik?

Zou zelf ook wel heel graag thuis gaan trainen. De sportschool is best gezellig, maar de flexibiliteit van het thuis trainen lijkt me zo onwijs lekker. Zeker in de weekenden. Daarnaast is het 's avonds enorm druk en het kost allemaal al zoveel tijd :eek:
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig wel... Hoe gaat het met je buik?

Buik nog zelfde omtrek als na cut! Kom dan ook niet veel aan, misschien te weinig om optimaal te profiteren van hypertrofie-insteek op dit moment. Maar liever wat langzamer dan weer snel te moeten cutten.
 
Deadlift
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 70 kg × 8
Set 3: 120 kg × 3
Set 4: 140 kg × 1
Set 5: 155 kg × 2
Set 6: 155 kg × 2
Set 7: 140 kg × 3
Set 8: 140 kg × 3
Set 9: 140 kg × 3

Het is gewoon end of the road bij 155. Serie begonnen bij 120 met +5 elke week, dus het kan ermee door. Puntje van zorg: voel het sterker in mijn onderrug, minder in mijn lats. Da's volgens mij niet de bedoeling.

Olympic Squat
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 105 kg × 6
Set 4: 105 kg × 6
Set 5: 105 kg × 6
Set 6: 110 kg × 6
Set 7: 110 kg × 6

Zwaar gegaan en de step-ups laten schieten.

Good Morning
Set 1: 80 kg × 6
Set 2: 90 kg × 6
Set 3: 95 kg × 6

Bent Over Row
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 87,5 kg × 8
Set 3: 87,5 kg × 8
Set 4: 87,5 kg × 8

Nog een weekje, dan weer wat wisseling in de oefeningen.
 
Military Press
Set 1: 20 kg × 10
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 60 kg × 1
Set 5: 67,5 kg × 5
Set 6: 67,5 kg × 5
Set 7: 67,5 kg × 5
Set 8: 67,5 kg × 5

Hard duwen het laatste stukje op de laatste reps, maar ging goed. En beltless he!

Pull Up (Weighted)
Set 1: 85 kg × 5
Set 2: 100 kg × 5
Set 3: 100 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 100 kg × 5

Vast een vpr, bij dit BW dan toch.

Bench from pins
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 80 kg × 3
Set 3: 105 kg × 5
Set 4: 105 kg × 5
Set 5: 105 kg × 5
Set 6: 105 kg × 5

Poepoe, dat was echt een zware laatste set. Geen snelheid meer van de borst.

Verder besloten om toch weer wat aan mijn trainingsplan te rommelen. Belangrijkste reden: ik heb te weinig tijd op het ogenblik voor 4x/week. Kan me maar beter aanpassen aan de realiteit, dan improviseren. Voeg daarom per volgende week een blokje van 6 weken in, en ik heb weinig keus dan te gaan proberen de gains te 'verzilveren'. Wil ik namelijk met de lagere frequentie toch nog het weekvolume blijven verhogen (zoals ik afgelopen maanden heb gedaan), dan worden het wel hele lange trainingen. Ik ga iets doen met daily undulated periodisation denk ik.
 
Mooie trainingen allemaal, Kraak. Beltless presses voor de ab-gainz!
 
Back
Naar boven