- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Nee, flutvolger, ik improviseer wat met mijn cage. Pas nog een foto van geplaatst hier!
Hey seg... ik kan toch maar moeilijk al jouw onzin gaan lezen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, flutvolger, ik improviseer wat met mijn cage. Pas nog een foto van geplaatst hier!

Hey seg... ik kan toch maar moeilijk al jouw onzin gaan lezen![]()
Vergeleken met jouw onzin is mijn onzin maar heel bescheiden!

14 pagina's aan grip en draaiende schijven en dat je sucked at DL. Nou mooi is dat![]()
14 pagina's aan grip en draaiende schijven en dat je sucked at DL. Nou mooi is dat![]()

+1, gewoon liften en niet te veel met kleine details bezig houden.
39 pagina's over hoe je je tong niet uit de mond van een andere vrouw kan houden. Nou mooi is dat![]()
las toch goed weg precies gezien het je zo bij gebleven is 
Ik meng me normaal ook niet in dat soort discussies, maar als er gefukt wordt met de wetten der natuurkunde moet dat met zwaarder geschut dan jagon overkill zijn. Sorry mc d*ck, no hard feelings.
Sinds ik snatch grip SLDL ben ik van de GHR afgestapt jwt. Behalve afgelopen weekend toen ik me straps niet had. Voor snatches heb je straps nodig.

las toch goed weg precies gezien het je zo bij gebleven is
![]()
Flinke gewichten weer. Waar is die laatste bench met legs up goed voor, als ik vragen mag? Of ben je dan meteen ook een flutvolger?
Was maar een grapjeHaha, nee natuurlijk ben je dan geen flutvolger. Je toont toch interesse! Flutvolgers zijn mensen die alleen maar "Good train bro" neerflikkeren, zonder te weten of dat echt zo was. Ik volg niet heel veel mensen, maar weet wel uit mijn hoofd welke gewichten ze ongeveer pakken.
Die laatste bench is gewoon wat extra volume voor met name de pecs, niks bijzonders.
. Maar IK kon me nog wel het plaatje van je glute-ham raise opstelling herinneren. Waren het niet kussens die van de bank getrokken waren?Was maar een grapje. Maar IK kon me nog wel het plaatje van je glute-ham raise opstelling herinneren. Waren het niet kussens die van de bank getrokken waren?
De gewone bench met voeten tegen de grond drukken en rug hol is toch juist om de pecs relatief te versterken tov de triceps? Dus dan begrijp ik niet waarom dit goed voor de pecs zou zijn.

Benchen met een honkbalknuppel in je anus is ook een moeilijker dan met arch.
Als Craak vraagt krijgt ie antwoord en als hij het niet wil weten dan moet hij niet zeiken dat hij overhands niet zwaar kan deadliften.14 pagina's aan grip en draaiende schijven en dat je sucked at DL. Nou mooi is dat![]()

Als Craak vraagt krijgt ie antwoord en als hij het niet wil weten dan moet hij niet zeiken dat hij overhands niet zwaar kan deadliften.
Ik denk dat ik gewoon weer vol in een troll actie ben gestapt.![]()
Ik wil het wel eens proberen, maar van te voren zeg ik al: kennie werken. Misschien om eens wat andere spieren aan te spreken met benchen dan de gewone, maar die heten dan triceps en front delts, en daar zijn wel betere oefeningen voor. Zeg ik. Nu. Zonder te proberen.
Ik neem de moeite uitleg te geven en krijg als antwoord, je uitleg stinkt en fl**ker eens op. Erg volwassen manier van discussiëren.fl**ker eens op jongen, dat heet discussiëren. Ik stel je input uiteraard op prijs, maar op basis van de fysicakennis die ik bezit, ben ik niet overtuigd. Kan aan mij liggen, of aan jou... maakt verder niet uit, als we maar tot de kern van de zaak komen.

Ik wil het wel eens proberen, maar van te voren zeg ik al: kennie werken. Misschien om eens wat andere spieren aan te spreken met benchen dan de gewone, maar die heten dan triceps en front delts, en daar zijn wel betere oefeningen voor. Zeg ik. Nu. Zonder te proberen.
Ik neem de moeite uitleg te geven en krijg als antwoord, je uitleg stinkt en fl**ker eens op. Erg volwassen manier van discussiëren.
Als we het over discussiëren hebben is het wel een terechte vraag op welk niveau deze basis fysica kennis zich bevindt. Maar beter eindig ik deze nutteloze exercitie voor er nog meer lieden hier boos op me worden.![]()
Ik probeer gewoon te kijken welke krachten werken op bar en schijven. Met een netto kracht recht omhoog (en dat is de bedoeling bij een correcte deadlift), zie ik echt geen wrijving. Daarvoor moet er een kracht (deels) parallel aan de vloer op staan. Zelfde voor buigen van de stang, al kan ik me al beter voorstellen dat ik daar iets over het hoofd zie. Wat je met je handen doet, daar zie ik wel wat in.