Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pein is fein zeggen ze in Den HaagTrain nog maar 3x/week nu he. Wel heel erg auwie ja![]()

Quads waren er wel weer klaar voor, maar hammies zaten muurvast. Wel iets gedaan, bevordert herstel hopelijk. Is overigens niets nieuws, gebeurt vaker als ik plotseling erin vlieg. Na een paar trainingen trekt het wel bij.Last van muscle confusion denk ik
SLDL is goed voor de stramme hammies. En BO rows trouwens ook wel als het Pendlay stijl is.
Ik weet wel iets wat je herstel kan bevorderen
In! Bij deze![]()

jij zou nog geen hoertje kunnen krijgen voor 1 000 000eur 
ouch

jij zou nog geen hoertje kunnen krijgen voor 1 000 000eur
![]()

Nette training, Kraak! Wat is het voordeel van legs up BP?
Ja, maar er komt meer kracht uit de front delts en minder uit de pecs.... lijkt een beetje op de slechte bench waar ik mee begon. Ik zie de meerwaarde niet zo eigenlijk.Je ligt minder stabiel, geen leg drive en je kunt niet archen, dus grotere rom en je moet alles eigenlijk met je UB doen. Probeer maar, is toch een stukkie zwaarder.
Ja, maar er komt meer kracht uit de front delts en minder uit de pecs.... lijkt een beetje op de slechte bench waar ik mee begon. Ik zie de meerwaarde niet zo eigenlijk.