Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK, uit balsturigheid ga ik vandaag dan zeggen dat muscle confusion alleen maar ... verwarrend is voor je spierenIk geloof dat we dit punt opnieuw moeten bespreken: Variatie op zijn tijd is altijd goed, Neet
Heb gisteren al LB gedaan ivm de Clinic die ik zaterdag ga volgen. Wil dan niet krom van de spierpijn staan. UB van vrijdag doe ik morgen.

Leuk man, steek je vast veel van op van die gasten..vooral je deadlift wil je laten checken zeker?

OK, uit balsturigheid ga ik vandaag dan zeggen dat muscle confusion alleen maar ... verwarrend is voor je spieren
Leuk die clinic. Have fun!

Die cursus lijkt me zo vet! Zal die site eens in de gaten houden voor een volgend cursusmoment!

Grappig dat het afvallen nog even kan doordenderen..... Je mag nog meer eten dan![]()
Vast wel, maar ik heb zondag een dringende afspraak met StravaAls je de telefoon pakt, kun je er vast nog wel bij morgen![]()
Afgelopen week is fietsen de dag na LB werk niet denderend bevallen, dus dat wilde ik maar niet herhalen...Vast wel, maar ik heb zondag een dringende afspraak met StravaAfgelopen week is fietsen de dag na LB werk niet denderend bevallen, dus dat wilde ik maar niet herhalen...

84,3 kilo aan pure sexyheid jonge inclusief navelpluis

Laat Pjotr maar es n poepie ruiken dan...
Gaan we nou volgende week nieuwe PR's zien?![]()