- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Je hebt hem ook niet nodig om te weten wanneer je tegen het hijgen aan zit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt hem ook niet nodig om te weten wanneer je tegen het hijgen aan zit

ik denk als warming up en stretchWaren de schouders gisteren al voorvermoeid door YTWL?
Waren de schouders gisteren al voorvermoeid door YTWL?

Valt niet mee om hierop ppt te doen, lukt alleen als ik ermee inzakt. Blij mee, want 165x5 deed ik poosje geleden na een week rust zonder squats ervoor.uhu foei, dat was geen kwaliteitsrep, wel een lekker gewichtSet 4: 167,5 kg × 4 met een dikke grinderrrrrr als laatste (stoute Crakie!)
en zonder grinders, we gaan voor kwaliteitBack on track! Flink vreten, dan pak je die 125 bank ook nog wel voor 3x3![]()

ik zie nog steeds 6 jes op de squat, gaat nog steeds goed dus.
Back on track! Flink vreten, dan pak je die 125 bank ook nog wel voor 3x3![]()
En woensdag en donderdag zit je uit je neus te eten...Ja in deze opzet gaat het een stuk beter, al is het weekvolume hoger.
Haha, ik heb het tegenovergestelde metabolisme van jou, dus dat gaat 90%+ naar de pens.
Dit ga ik vrijdag bekopen, let maar op.
Reset op de DL en bench zit eraan te komen, en weer een stapje in volume omhoog. Denk dat ik maandag Squat & Bench ga doen en dinsdag DL & MP, en dan vrijdag alle vier.
Denk je echt dat je meteen gestraft wordt voor een grinder/tot failure rep?
En woensdag en donderdag zit je uit je neus te eten...
Ah zo...5 dgn sporten is pittig eeeyNiet per se die grinder, maar ik heb nooit lang zwaar achter elkaar kunnen deadliften.
Nee woensdag sprintjes en rekken. En uiteindelijk moet ik de vrijdag ook over twee dagen gaan verspreiden.
Maar voorlopig nog niet hoor.Zal je zeker goed doen...Als @neet61 er 6 kanMaar voorlopig nog niet hoor.
---
Fietsen 20 min medium intensity
Stretchen, foamrollen, etc.
Vooral mijn bovenrug kan een kleine touch-up zoals vandaag echt wel gebruiken, gaat toch weer vastzitten iedere keer. Pootjes voelen ook beter.